Terve !
Onko antaa vinkkiä 1-2 mh vuokrattavasta asunnosta( hyvä ) 2 aikuista ja 2 pientä koiraa mukana loka ja marraskuu 2016.
Asunnon vuokraus Fuengirola / Benalmadena / Marb.
8
222
Vastaukset
- Kysyttyon
Asunnot on aika kortilla noina aikoina ts. myöhään olet liikkeellä.
- Bhuyt
jaahas, koiria...ei kiitos..ainakaan minun asuntooni.
- surkeaa
Sinulla ei valitettvasti raukalla ole edes asuntoa. Kunhan koitat täällä pönkittää itsetuntoasi ylöspäin esittämällä että sinulla olisi mahdollisuus päättää jostakin.
- NiittykukkaS
Centro Asunnot, airbnb onhan näitä välittäjiä vaikka kuinka ja kyllä niitä asuntoja löytyy.
- Etäisyysmittari
Näyttää siltä, että jos kämpän löytää se kannattaa ottaa heti. Jo kolmas meni nenän edestä. Vuokraajan markkinat!
- komero
katso tori.fi vuokrattavat ulkomaan asunnot
- Tyhmälle
Sinussa on oikein pääministeri ainesta. Vastaat joulukuussa viestiin jossa pyydettiin majoitusta loka/marraskuulle 2016
- komero
anteeksi , empä huomannut tuota aikaa katsoa . mutta tiedoksi muille samaa pohtiville .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264