Työasioista siis kyse: menetin työni tammikuussa omituisella tavalla, miksi? Lisäksi en ole pitkään aikaan saanut haastattelua mutta nyt sain yllättäen mutta kuitenkaan en koe olevani työstä innostunut, jos sitä tarjottaisiin minulle niin tekisinkö väärin jos ottaisin sen? Minulla on nimittäin jo suunnitelmia osallistua rekryaiheiseen tapahtumaan, josta olen ehtinyt jo innostua mm. Olin vuosia sitten tilanteessa, jossa hain uutta työtä ja sainkin sen, vakituisen määräaikaisen tilalle. Mutta kun hommat oli lyöty lukkoon niin minulle tulikin haikea tunne, että en olisi halunnutkaan lähteä määräaikaisesta. Kun menin uuteen minulle tuli vahva tunne etten halua olla siellä enkä lopulta pystynyt jatkamaa vaan läksin koeajalla. En halua toistaa samaa virhettä, nyt tosin ero on se että olen tyhjän päällä eli tekisin tyhmästi jos kieltäytyisin tarjotusta työstä. Miksi pitää olla niin vaikeaa :( Olenko haihattelija jos ajattelen, että jotain sopivampaa on minulle tulossa vielä. Toivon tietysti että joku muu saa sen työn niin sitten en joudu ikävään välikäteen, vaikka on hullua ajatella niin.
Saako joku taroteilla tai selvännäöllä vihiä kun siitä voisi olla apua, kiitos. <3
Voisiko joku katsoa minulle, kiitos
AktiivinenTyönhakija
1
174
Vastaukset
- tutki-huolella
Kuuntele ja ajatuksella.
https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Voit kokea täydellisen vapautumisen, ilon ja ihmeellisen rauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959