Työasioista siis kyse: menetin työni tammikuussa omituisella tavalla, miksi? Lisäksi en ole pitkään aikaan saanut haastattelua mutta nyt sain yllättäen mutta kuitenkaan en koe olevani työstä innostunut, jos sitä tarjottaisiin minulle niin tekisinkö väärin jos ottaisin sen? Minulla on nimittäin jo suunnitelmia osallistua rekryaiheiseen tapahtumaan, josta olen ehtinyt jo innostua mm. Olin vuosia sitten tilanteessa, jossa hain uutta työtä ja sainkin sen, vakituisen määräaikaisen tilalle. Mutta kun hommat oli lyöty lukkoon niin minulle tulikin haikea tunne, että en olisi halunnutkaan lähteä määräaikaisesta. Kun menin uuteen minulle tuli vahva tunne etten halua olla siellä enkä lopulta pystynyt jatkamaa vaan läksin koeajalla. En halua toistaa samaa virhettä, nyt tosin ero on se että olen tyhjän päällä eli tekisin tyhmästi jos kieltäytyisin tarjotusta työstä. Miksi pitää olla niin vaikeaa :( Olenko haihattelija jos ajattelen, että jotain sopivampaa on minulle tulossa vielä. Toivon tietysti että joku muu saa sen työn niin sitten en joudu ikävään välikäteen, vaikka on hullua ajatella niin.
Saako joku taroteilla tai selvännäöllä vihiä kun siitä voisi olla apua, kiitos. <3
Voisiko joku katsoa minulle, kiitos
AktiivinenTyönhakija
1
662
Vastaukset
- tutki-huolella
Kuuntele ja ajatuksella.
https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Voit kokea täydellisen vapautumisen, ilon ja ihmeellisen rauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203038EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta114699