Teräs vaari.
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016082222210355_tb.shtml
77-vuotias rekkamies
5
181
Vastaukset
- irtoperä
Näköjään tarvittaisiin joku ulkopuolinen taho määräämään nämä papparaiset pois ratista jos eivät itse ymmärrä
- Tosimiesrekkamies
Hienoa. Siinä alkaa olla eläke ansaittu. Vähän eri meininkiä kuin nämä nössöt jotka porhaltaa eläkkeelle heti kun laki sallii.
- jokulaki
Mikä vitun teräsvaari??? Nuoremmilta työpaikan vievä ahne vanhus.
- Rekkamies-123
Mikä vaari? Kahdeksankymmentäkuusi täynnä. viisipäivää/viikko ja 500-700 km päivä/ maksimi ajoa 10 tuntia/päivä. Siinä ohjelma viikoittain, vuodessa yli 100000 km. Eikä vaari, onhan nuorissa ammattilaisiakin, mutta myös mestareitakin, saavat kuorman nurin kesäkelilläkin suorilla tie osuuksilla.
- Waarii
Nuorenmat ajaa nykimällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940