Vaara vaanii nelostiellä. Leivonmäen Teboililta lähtee kävelemään kohti Leivonlintua sätkä kädessä nainen ilman minkäänlaista heijastinta.Kulkeepa melkoisen keskellä tietä harvase päivä. Varoituksen sana paikallaan kuka lieneekään...sydäntä kylmää nähdä tuo kulkeminen autojen seassa.
Nelostiellä
8
401
Vastaukset
- huomionhakuisuutta
Ei ole minkäänlaista epäilystä kuka siellä hengellään leikkii. ja yökaudet kulkee. Mieli kun järkkyy, eikä itse ymmärrä avun tarvetta, niin eipä sille kukaan mitään voi. Ei kannata huolta kantaa. Tietää kyllä itse mitä tekee.
- pökäle
Muutti Joutsaan kun Kartanokoti avautui,kulkee kylällä ja pummaa rahaa ja tupakkaa,saattaa myös vääntää kyykkypaskan vaik keskelle jalkakäytävää jos siltä tuntuu. Tarakkapörssi vois siskolleen heittää jonkun euron niin ei tarviis pummata, paskomiseen puuttunee muut ajan myötä.
- Yksikyläläinen
Varo vaan ettei hän käy Tiksun kioskilla kahvilla ja laske sumpit sinun nahka kengille kyllä väki on vahingon iloisia!!!
- RouvaLindblom
Lisää Paskaa Housuun !
- oolalllaa
Sukulais-suhteetkin selvis nyt mulle kerta laakista. Kyllä tarakka-pörssi varmasti ojentaa auttavan kätösensä (sitten kun helvetti jäätyy).
- mamatere
Eikö sitä voi heittää hänelle vitosen ihan ilokseen,ei se ketään vararikkoon vie !? Täh ?
- Pökäle
Ai joka päivä moneen kertaan? Mua ainaski vituttaa ja hillotki loppuu.
- TarakkakO
Vitosesta iloisuutta ? Oletkos ihan perseestä kun tollasii esität ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944