Nelostiellä

kulkijamäkin

Vaara vaanii nelostiellä. Leivonmäen Teboililta lähtee kävelemään kohti Leivonlintua sätkä kädessä nainen ilman minkäänlaista heijastinta.Kulkeepa melkoisen keskellä tietä harvase päivä. Varoituksen sana paikallaan kuka lieneekään...sydäntä kylmää nähdä tuo kulkeminen autojen seassa.

8

464

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomionhakuisuutta

Ei ole minkäänlaista epäilystä kuka siellä hengellään leikkii. ja yökaudet kulkee. Mieli kun järkkyy, eikä itse ymmärrä avun tarvetta, niin eipä sille kukaan mitään voi. Ei kannata huolta kantaa. Tietää kyllä itse mitä tekee.

• pökäle

Muutti Joutsaan kun Kartanokoti avautui,kulkee kylällä ja pummaa rahaa ja tupakkaa,saattaa myös vääntää kyykkypaskan vaik keskelle jalkakäytävää jos siltä tuntuu. Tarakkapörssi vois siskolleen heittää jonkun euron niin ei tarviis pummata, paskomiseen puuttunee muut ajan myötä.

• Yksikyläläinen

Varo vaan ettei hän käy Tiksun kioskilla kahvilla ja laske sumpit sinun nahka kengille kyllä väki on vahingon iloisia!!!

• RouvaLindblom

Lisää Paskaa Housuun !

• oolalllaa

Sukulais-suhteetkin selvis nyt mulle kerta laakista. Kyllä tarakka-pörssi varmasti ojentaa auttavan kätösensä (sitten kun helvetti jäätyy).

• mamatere

Eikö sitä voi heittää hänelle vitosen ihan ilokseen,ei se ketään vararikkoon vie !? Täh ?

• Pökäle

Ai joka päivä moneen kertaan? Mua ainaski vituttaa ja hillotki loppuu.

• TarakkakO

Vitosesta iloisuutta ? Oletkos ihan perseestä kun tollasii esität ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      315
      1293
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1267
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      95
      1009
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      978
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      920
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      909
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      772
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      20
      704
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      611
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      597
    Aihe