Pissahätä automatkalla

Unknown

Jos teillä tytöt iskis kova pissahätä kesken automatkan, niin pissaisitko housuun vai tien luiskaan? Itse melkeinpä housuun jos todella en jaksais pidättää, ellei sitten olla jossain hiljaisella sivutiellä mistä kyllä löytää jonku puskan tms. suojapaikan missä asian voi rauhassa suorittaa.

89

20836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli niihin

      huoltoasemia on melkein joka kulmalla kyllä seuraavaan jaksaa pidetellä ja jos kusee housuun se menee myös auton penkelille jonka puhdistus ei ole helppoa/halpaa mutta jos on oma auto niin siitä vaan

      • eihuoltoasemia

        tääl meil pä'in ei tod oo lähelläkään huoltoasemia, joten ei ihan missä vaan...


    • Günther

      Jos tiedät, että joudut pitkälle automatkalle, ja jos et kehtaa pyytää pissataukoa, niin hae ennen matkaa vaikka Sittarista paketti Tena pants-aikuisvaippoja. Ne on samanlaisia kun lasten housuvaipat. Tyttö kun olet voit myös käyttää pöksyissäsi Tena Lady vaippaa. Sitten vaan annat pisun lirua sinne vaippaan ja annat aurinkoisen hymyn levitä kasvoillesi...no problems...

      • tällänen tapaus

        No mä voin kertoo ainaki yhen nolon tapauksen
        millon mul tuli housuun pissat. Oon poika 14v.

        No mä olin matkalla Hesasta bussilla Lahteen kaverin luo viikon lopuks, noin 2 viikkoo sit.
        Alko tulla niin hitsin kova pissa hätä et oli puoles välis matkaa jo vaikee pidättää.
        Sit tulin niin vaikee olo et ei enää voinu pidättää vaan kuset tuli kalsareihin ja farkkuihin. Onneks bussin takaosassa ei ollut muita.
        Joku tietysti sanoo et olis pyytäny kuskii pysäyttää et olis päässy kuselle.
        Mut en kehtanu tehä sitä, muut olis kuullu ja nähny kun mä kusen tien viereen.
        Onneks oli parit kalsarit mukana ja toiset farkut

        Oli tosi noloo soittaa kaverille et pyytää jonkun tulee autolla vastaan asemalle.

        Tiedän et tää tosi noloo mut se vaan tuli housuun, kokeilkaa ite pidättää bussissa..


      • Rud
        tällänen tapaus kirjoitti:

        No mä voin kertoo ainaki yhen nolon tapauksen
        millon mul tuli housuun pissat. Oon poika 14v.

        No mä olin matkalla Hesasta bussilla Lahteen kaverin luo viikon lopuks, noin 2 viikkoo sit.
        Alko tulla niin hitsin kova pissa hätä et oli puoles välis matkaa jo vaikee pidättää.
        Sit tulin niin vaikee olo et ei enää voinu pidättää vaan kuset tuli kalsareihin ja farkkuihin. Onneks bussin takaosassa ei ollut muita.
        Joku tietysti sanoo et olis pyytäny kuskii pysäyttää et olis päässy kuselle.
        Mut en kehtanu tehä sitä, muut olis kuullu ja nähny kun mä kusen tien viereen.
        Onneks oli parit kalsarit mukana ja toiset farkut

        Oli tosi noloo soittaa kaverille et pyytää jonkun tulee autolla vastaan asemalle.

        Tiedän et tää tosi noloo mut se vaan tuli housuun, kokeilkaa ite pidättää bussissa..

        No mut olishan siin voinu kävellä vähä sinne metsään ja etsiä joku suojapaikka esim. puu tai joku pusikko tai vastaava jos ei halua et töllistellään. Vaikeempi juttu kyl jos metsää ei ollu mailla eikä halmeilla.

        Se on kyl aika helkkarin ärsyttävää varmaan kusta ku kaikki näkee.


      • Pikkusiskonen
        tällänen tapaus kirjoitti:

        No mä voin kertoo ainaki yhen nolon tapauksen
        millon mul tuli housuun pissat. Oon poika 14v.

        No mä olin matkalla Hesasta bussilla Lahteen kaverin luo viikon lopuks, noin 2 viikkoo sit.
        Alko tulla niin hitsin kova pissa hätä et oli puoles välis matkaa jo vaikee pidättää.
        Sit tulin niin vaikee olo et ei enää voinu pidättää vaan kuset tuli kalsareihin ja farkkuihin. Onneks bussin takaosassa ei ollut muita.
        Joku tietysti sanoo et olis pyytäny kuskii pysäyttää et olis päässy kuselle.
        Mut en kehtanu tehä sitä, muut olis kuullu ja nähny kun mä kusen tien viereen.
        Onneks oli parit kalsarit mukana ja toiset farkut

        Oli tosi noloo soittaa kaverille et pyytää jonkun tulee autolla vastaan asemalle.

        Tiedän et tää tosi noloo mut se vaan tuli housuun, kokeilkaa ite pidättää bussissa..

        Joo no olin kerran joukkueen kanssa tulossa bussilla Jyväskylästä Kokkolaan, ja siinä matkan alkuvaiheilla oltiin juuri tultu jollekin valtatielle, eikä huoltoasemia sitten missään. Hirvee pissahätä mulle iski tietenkin juuri silloin, niin siinäpä minä odottelin että joku muu ilmoittaa vessahädästään, että on pakko pysähtyä, sillä itse en kehdannut kun oltiin keritty tuntiin pysähtyä jo kerran. Minä kun en osaa kyykkypissalla käydä, niin pakko oli joku huoltsikka löytää.

        Pysähdyttiin sitten johonkin pysähdyspaikalle, ja onneksi löysimme jonkunlaisen huussin. Olihan se aika epämukava kokemus, ja paperiakaan ei ollut, mutta mielummin niin kun pidätellen koko loppumatkan.


      • Ttrrh

        Jossain kaukoliikennebusseissa on, jossain ei


      • Anonyymi

        Mitä elä kiroile Rodin


      • Anonyymi
        Ttrrh kirjoitti:

        Jossain kaukoliikennebusseissa on, jossain ei

        Hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä elä kiroile Rodin

        No kun sä sanottiin ruman sanan Anteeksi


      • Anonyymi
        Ttrrh kirjoitti:

        Jossain kaukoliikennebusseissa on, jossain ei

        Määkin tiedän sen
        .


      • Anonyymi

        Ei saa kiroilla
        Ei
        O


      • Anonyymi
        tällänen tapaus kirjoitti:

        No mä voin kertoo ainaki yhen nolon tapauksen
        millon mul tuli housuun pissat. Oon poika 14v.

        No mä olin matkalla Hesasta bussilla Lahteen kaverin luo viikon lopuks, noin 2 viikkoo sit.
        Alko tulla niin hitsin kova pissa hätä et oli puoles välis matkaa jo vaikee pidättää.
        Sit tulin niin vaikee olo et ei enää voinu pidättää vaan kuset tuli kalsareihin ja farkkuihin. Onneks bussin takaosassa ei ollut muita.
        Joku tietysti sanoo et olis pyytäny kuskii pysäyttää et olis päässy kuselle.
        Mut en kehtanu tehä sitä, muut olis kuullu ja nähny kun mä kusen tien viereen.
        Onneks oli parit kalsarit mukana ja toiset farkut

        Oli tosi noloo soittaa kaverille et pyytää jonkun tulee autolla vastaan asemalle.

        Tiedän et tää tosi noloo mut se vaan tuli housuun, kokeilkaa ite pidättää bussissa..

        Ite oon bussissa. Oon ite 13v tyttö ja onhan toi noloo mut sitä sattuu aikusillekki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon bussissa. Oon ite 13v tyttö ja onhan toi noloo mut sitä sattuu aikusillekki

        tuliko housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa kiroilla
        Ei
        O

        Ollaannkll kavveeeeiffaa


      • Anonyymi

        Jep ja paljon rapsiöljyä vaippaan


    • Tyttö

      Joskus luokkaretkellä pidätin koko päivän ja sit ku tultiin illalla takas niin lievästi sanoen vähän helpotti. Ihmettelinpä vain et kuinka jaksoin ja ettei tullu mitään virtsatulehdusta tms. koska rakko oli äärimmäisen lujilla. Vaikka ei uskoisi niin housuissa ei ollu tipan tippaa. Virtsaakin kyllä tuli vähän enemmän. Pöntölle päästyäni olin todella helpottunut. Virtsakin tuli hirveällä paineella aluksi ja kesti kauan kunnes suihku loppui ja sain pyyhittyä.

      • jenna17vee

        Mä olin kans luokkaretkellä koko päivän pissaamatta. Mut kyl tuli paineella kun pääsin perille.


      • Anonyymi

        Hyi hitto


      • Anonyymi

        Okei


    • anpi

      jos mua kusettaa ni mä hyppään vaan autosta ulos ja siihen auton taakse kyykkyyn, ei siihen kuole jos pari tuntematonta näkeeki paljain persein :D

      • kad

        miten pystyt kusen ohjaamaan maahan ettei se valu kengille, housuille tai vastaaville?


      • hevoshullutytteli
        kad kirjoitti:

        miten pystyt kusen ohjaamaan maahan ettei se valu kengille, housuille tai vastaaville?

        aina on mahollista et liruttaa kengille tai housuille, itselleni luontoon kuseminen ei oo uutta (pojilla on aina helpompaa)...


    • likka

      Itse tein niin kerran oli kova pisuhätä, että käskin pysäyttää auton, menin puun taakse, kyykistyin ja liritin siellä kaikessa rauhassa. Todella kevensi oloa, eli suosittelen kaikille tytöille, jos on hirvee pissahätä eikä jaksa pidättää. Kannattaa vaan rohkeasti pyytää pissataukoa, jos todella pissattaa,koska liiallinen pidättäminen on huono. Pissaisissa housuissa on iljettävä olla ja muutenkin on se nyt puunrunkoa tai pusikkoa paljon mukavempi kastella ku omia housuja tai kenkiä.

      • Anonyymi

        mikään ei ole hienonpaa kuin kuseva pissis


    • Menisin

      Itse pinnistäisin lähimmälle huoltoasemalle, jos suinkin pystyisin, mutta jos hätä olisikin niin suuri, että pissa voi tulla housuun hetkenä minä hyvänsä, pyytäisin pissataukoa ja tarvittaessa kyykistyisin tiereunaankin, enkä välittäisi vaikka nähtäisiin.

      • yksvaa2

        Mulle on tullut automatkalla muutamankerran aika kovakin hätä, mutta aina vaan oon perille asti pidätellyt ja rakossa on pissat pysynyt. Ulkona en todellakaan voi pissiä jos joku näkee. Kyl sitä pissaa aina muutaman tunnin voi pidätellä vaikka kova hätä onkin. Kyl sitä vessaan sitten pääsee kun on perillä ja rakko kyl kestää muutaman tunnin pidättelyt.


      • diDz``
        yksvaa2 kirjoitti:

        Mulle on tullut automatkalla muutamankerran aika kovakin hätä, mutta aina vaan oon perille asti pidätellyt ja rakossa on pissat pysynyt. Ulkona en todellakaan voi pissiä jos joku näkee. Kyl sitä pissaa aina muutaman tunnin voi pidätellä vaikka kova hätä onkin. Kyl sitä vessaan sitten pääsee kun on perillä ja rakko kyl kestää muutaman tunnin pidättelyt.

        olin ikäiseni pojan ja hänen siskonsa kanssa särkän niemessä. takaisin tullessa iski hätä enkä kendannut pyytää pysähtymään. no sitten tuli housuun ja kaverin sisko suuttui. sitten vaan kaverin edessä housut pois ja penkkiä putsaamaan. loppu matkan pari tuntia olin sitten alasti ja istuin vaatteitteni päällä -.- ja olen siis 13


      • cade

        alkareina pidän sellaisia elastisia ,joskus myös ihanan puuvillaisia pikkupöksyjä joissa on se kaksinkertainen suoja mihin voi laittaa ihan housunsuojan eikä sitä huomaa kukaan vaikka olis tullut housuun varsikin jos pidät ihananan kireät leggarit tai nahkahousut


      • Anonyymi
        diDz`` kirjoitti:

        olin ikäiseni pojan ja hänen siskonsa kanssa särkän niemessä. takaisin tullessa iski hätä enkä kendannut pyytää pysähtymään. no sitten tuli housuun ja kaverin sisko suuttui. sitten vaan kaverin edessä housut pois ja penkkiä putsaamaan. loppu matkan pari tuntia olin sitten alasti ja istuin vaatteitteni päällä -.- ja olen siis 13

        ite oon 14v poika ja olin mun frendin kaa matkalla turusta helsinkiin (mun kaveri on siis 16v joten mentiin sen mopoautolla). Siinä sitte ku pysähdyttiin syömään, nii join ison mukillisen pepsiä ja jo alle puolessa välissä iski hirvee pissa hätä. Sanoin siitä mun kaverille, mut hän vastas vaan et koita pidätellä kunnes tulee huoltsikka vastaan. No siinä sit meni kymmenisen minuuttia kunnes löydettiin huoltoasema ja olin jo avaamassa ovea kunnes pissaa alkoi tulemaan JA MUN KAVERI ALKO KUVAAMAAN VIDEOTA SIITÄ!! Noh sitku kaikki pissa oli tullu, nii mun kaveri sanos et ei haittaa mut se penkki pitää putsata. Menin sitte hakemaan sieltä huotsikalta paperia niillä märillä housuilla ja putsasin penkin sen jälkeen otin kuitenki vielä housut ja kalsarit sekä paidan pois ettei penkkiin kuitenki sit vahingos vielä tarttuis pissan haju. Siinä sitte loppu matkan istuin paitani päällä pippeli paljaana eikä kyllä ees nolottanut. Helsinkiin ku päästiin nii laitoin vaatteet takas päälle ja ärsytti kyllä ku housut ei ollu ehtinyt kuivumaan, mut eihän sille mitään voi jos pissa lirahtaa housuun. Kysyin vielä frendiltä et eihän se varmasti haittaa ku kusin sen autoon ja vastas, että ei haittaa. Kun oltiin oltu kolmisen yötä helsingissä, nii sanoin kaverille et ennoo varma pystynkö pidättämään takas tulo matkaakaan joten käytiin ennen lähtöä vielä ostamassa mulle vaippoja.


    • nouhätä

      tulee hätä kauhea, ni pidättelen pakolla nii kaua kunnes pääsee vessaan :P ku alotin koulut, ni oon ehkä kerran kussu housuuni ku oli nii kova hätä, enkä ehtiny vessaa joskus 2. luokal.
      Mulla vaan ei sitten millään tuu housuun vaik olis kui hätä, en sit tie onks mul nii hyvä pidätyskyky vai jännitänks mä nii paljo.. ku en kest ajatust siit, et pissat tulis housuu X3
      Misää puskas tai muual luonnos en kyl pystyis enää käymää :/

    • x(

      Mä varmaan yrittäisin vaan pidättää. Kyl sen kestää jos ei juo mitään. Kova pissahätä ainakin mulle tulee jos juo jotain todella paljon. Siksi pitkillä automatkoilla ei kannatahirveästi juoda paljoa. Muutaman kerran oon kyllä sen mokan tehnyt, että oon juonu autossa jotain limsaa ja sit on tullu kova pisshätä, mut oon jaksanu pidättää perille.

    • lähellä kävi

      Oltiin kerran koulunkanssa luokkaretkellä turussa ja juotiin linkkamatkan aikana paljon limsaa ja yhtäkkiä tuli valtava pissahätä. En siinä tiennyt että mitä ois pitäny tehdä. Mä siinä yritin pidättää ja sit kö pysähdyttiin turun linnan edes niin saman tien sisälle etsimään vessaa. Sitten löysin vessan enkä siin just pystyny pidättään niin kaivon kohdalle ja housut alas. Onneksi kukaan ei saanut tietää.

    • ei pysty pidättämään

      voiko miehetkin käyttää noita aikus vaippoja

    • ei päässyt vessaan a

      no oltiin kerran luokankanssa lähi kaupungin koulussa vierailulla ja sitten kaverilla tuli valtava hätä kun päästiin yhteeen luokkaan niin se otti taulun pyyhkimen ja laitto housujen päälle siihen pillu kohdalle ja kusi siihen

      • melkein

        kerrankun mentiin luokan kans poriin ja käytiin yyterissä uimassa. niin iski valtava hätä porin kaupungista yyteriin oli 20 kilometrin matka ja siinä oli ongelmia. kun päästiin perille niin yritin pidättää. vaihdoin nopeasti uikkarit ja yritin juosta veteen ettei kukaan huomais että kusisin mutta en ehtinyt ja kusi valu siitä pikinien jalkojen kohdalta hiekkarannalle se oli kyllä aika noloa kun kaikki näki1


    • 17 vuotta

      Olen 17 vuotias poika ja multa ei kans kuset tuu housuun vahingossa nykyisin. En kehtaa koulussa käydä kusella ja joskus bussissa on hätä ollut ja olen pystynyt pidättäämään. Oon yrittäny jopa päästää housuuntahallaan mutta ei tule julkisella paikalla. Siinä sitten on mukava kärsiä. Joskus kans onn pidätelly koko luokkaretken ja sitten oltiin menossa laivalla luokaretkelle ahvenanmaalle ja siellä alko kusettaan, mut sitten oli aikaa liian vähän kusel käymiseen ja päätin odottaa kunnes ollaan perillä. Tää oli kuudennella siis. Sitten piti istua bussissa vielä ja sitten leirintä alueella piti vielä seistä ja odottaa ja vieressä muutama muu poika keskusteli siitä, että kun toinen niistä seisoi jalat ristissä niin toinen kysyi, että onko sillä pissahätä ja se sano, että ei.Mä seison sillon näin jos mulla on pissahätä. Se oli todella ikävää kuunnella kun itsellä oli kauhea hätä. Lopulta päästiin mökeille ja menin ensimmäisenä omassa mökissäni vessaan. Jollekkin luokkalaisen vanhemmalle joka oli valvomassa sitten kerroin myöhemmin, että oli vessahätä aika pitkään ja vihdoin pääsi helpottamaan. Sitten myöhemmikn samana iltana oltiin ruokapaikan läheisellä rannalla ja tuli kakkahätä. Voi ei! Minä menin ruokapaikan vessaan ja pelkäsin, että muut ehtii lähteä pois ja jättävät minut tänne kun en ole mikään nopea paskoja. Mutta loppui onnellisesti sekin. Ennen sitä olin kans pidätelly kakkaani jo jonkun aikaa. En oo mikään julkisesti vessaan meniä enkä halua ilmoittaa kauheen julkisesti, että on hätä. Kerran kirjastossa oli hätä ja päätin mennä kysymään vessaan avainta ja en sinnekkään kysynyt että on vessahätä. Sanoin, että tarvitaanko tohon vessanoveen avain ja heti antoivat mulle

      • Anonyymi

        Joo itellä on joskus autossa kusi hätä nii mä vaan pidätän niin kauan kunnes pääsen vessaan. Ylipäätään en käy julkisissa vessoissa ihan vaan hygeinia ja siisteys syistä. Joita on paljon lapsilla ja teineillä. Kerran olin kuusen alla pissalla ja sitten siitä meni semmone mies ohi pyörällä ja pistin housut ylös samalla kun pissasin. Mutta se oli todella lähellä minun kotiani tämä metsä. Jotkut ihmiset jotka voivat pidättää kauan ovat luutavasti kokenut saman asian että on pissannut housuun.


    • daaaaa'ah

      Kerran oltiin luokkaretkellä ja ajettiin hesaan 8h ja tuli jo ekan tunnin kohalla hätä. en vaa viittiny käydä vessassa tauoilla ku ne oli niin lyhyitä joten pakko oli pissata housuun.

      • Anonyymi

        näin voi käydä. Eipä sille mitään voi


    • kupla otsassa.

      Mulla on kerran ollut pidemmällä automatkalla todella paha pissahätä kun join aika paljon. pidättelin sitten vaan kupla otsassa perille. Kyllä sen kesti, mutta koville se otti.

    • .

      Kun olin ala asteella kuljin koulumatkoja linja-autolla niin monena päivänä oli kamala pissahätä ja parina päivänä tuli melkein kaikki housuunkin, mutta ei sitä koskaan kaverit huomannet.

      • Anonyymi

        Kastuiko bussin penkki


    • xox2

      Pidättelen. :D Tai siis aina jos autossa on hätä tullut niin melkein aina olen kestänyt perille. Paitsi yhden ainoan kerran Yks bussimatka leffasta tullessa oli kyllä kerran paha kun siellä busissa ei ollut vessaa ja hirveä kusihätä joka meinasi tulla ihan väkisin housuun. . Niin oli pakko jäädä pois jo kilsa ennen kotipysäkkiä ja mennä puskaan ja kävellä loppumatka kotiin.

    • Mitä mä just luin?

      Mitä mä just luin??

      Eikö teidän busseissa ole vessaa?
      Ettekö voi
      a) rajoittaa sitä juomista tuntia ennen matkaa
      b) rajoittaa sitä juomista matkan aikana
      c) käydä vessassa ENNEN matkaa?

      • Kusetusta

        Luulin aluks et nää on tositarinoita mutta näähä on joidenki keksimiä tarinoita jotka saa näistä omista tarinoistaa jotaki seksuaalista mielihyvää


      • Anonyymi
        Kusetusta kirjoitti:

        Luulin aluks et nää on tositarinoita mutta näähä on joidenki keksimiä tarinoita jotka saa näistä omista tarinoistaa jotaki seksuaalista mielihyvää

        Ja kun nää on vielä täysin surkeita tarinoita ja realismi on tasoa käytiin luokan kanssa luokkaretkellä, jonne piti ajaa 8 tuntia vessattomalla bussilla :D


    • kupunki bussis ei oo

      Eikö teidän busseissa ole vessaa?


      No aika monessa kaupunki tai lähi kaupunkien välillä kulkevissa busseissa ei ole vessaa ja se on vaan pidäteltävä jos siel tulee hätä. Toki ennen sinne menemistä kantsii käydä vessas.
      Toki pidempien matkojen busseissa esim. Tampereelta Helsinkiin löytyy vessa.

      • Anonyymi

        Me mentiin joukkoeenkaa kisoihin turusta tampereelle 10.12 ja bussissa oli vessa mutta siitä ilmotettiin et se on jäätynyt eikä sitä voi käyttää🤷🏽‍♀️ Mullakin tuli siinä sitte tosi kova pissahätä mut onneks jaksoin pidätellä kun eihän se 2 h niin pitkä aika oo


    • ei vessaa

      Busseis on harvoin vessa. Kannattaa aina varautua vessattomii busseihin.;)

    • jgjgj

      voi jeesus hohhoijaa

    • Henriikka Hopo

      Ei muuta kuin vaippaostoksille... :-)

    • nolooooooo

      Mulla tällänen nolo tapahtuma, toivottavasti kaverit ei lue tätä viestiä. Oon 16 poika ja pari viikkoo sit oli noi koulun päättäjäiset. Oltiin illalla kaverin luona meiän luokkalaisten kanssa. Otettiin siinä vähän eri juomia, ja taisin ottaa jonkin verran liikaa kun alko väsyttää ja nukahdin sohvalle. Muistan kun kaverit tuli herättää ja sanoivat Jesse herää sä oot pissannu housuun. Arvaa nolottiko, uudet farkut ja bokserit märkänä, Onneksi kaverilla oli samaa kokoo alushousut ja farkut, sain sitten puhtaat ja lähin himaan. Tosi noloo kun kaikki kaverit näkee kun 16 vuotias poika kusee housuun.

    • joopajoo3

      Joo onhan näitöä hirveitä tuskia kyllä ollut, mutta en muista että koskaan olisi lirahtanut :DD
      kovin olen oppinut sen tuntemaan, rttä kuinkanpaljon voin juoda ja kuinka nopeasti se tulee läpi ;)
      Ehkä vähän stressaantunutki olen tästä aina ennen pitkää automatkaa ja pelkään hirveästi ;D

    • onlynen

      Mustat tai tummat housut kun on,niin ei haittaa vaikka lirauttaa alleen.Ei sitä huomaa???.Ite ainakin teen niin ennemmin kun pidättelen,vaikka housut kastuukin...

      • diisy

        pääsi lirahtamaan pikkuhousuihin ihan vaan pikkuisen ,pidän myös tiukkoja mustia keinonahkaleggareita jos tulee pöksyyyn ,se niin näy ,vaihdan useasti pikkuhousuja ja ihan päivittäin


      • niih
        diisy kirjoitti:

        pääsi lirahtamaan pikkuhousuihin ihan vaan pikkuisen ,pidän myös tiukkoja mustia keinonahkaleggareita jos tulee pöksyyyn ,se niin näy ,vaihdan useasti pikkuhousuja ja ihan päivittäin

        No ne alushousut kyllä ihan kuuluu ja PITÄÄ vaihtaa päivittäin. Kaiken lisäksi ne likaiset alkkarit (eli enemmän kuin päivän jalassa olleet) tuntuu inhottaville


    • Anonyymi

      Mulla tuli kerran aivan hirveä pissakiire kun oltiin pendolinossa menossa Kouvolaan mun tyttöfrendin kanssa. Ollaan siis tyttöjä molemmat.

      Vessaan ei vaan päässyt, mutta meillä oli mukana tupperwaren iso astia jossa oli voileipiä ja hedelmiä. Riikan äiti oli laittanut meidän mukaan lasipullossa simaa joka juotiin samalla kun syötiin eväät. Me lähdettiin matkaan Oulusta, joten eväät oli jo syöty ja sima juotu.

      En keksinyt mitään, mutta kaveri sitten sanoi; Mä käyn hakemassa sen tupperwaren astian, pissaa siihen tossa vaunujen eteisessä.

      Niin sitten tehtiinkin. Kyykistyin astian päälle ja annoin pissan tulla kovalla paineella. Muutama pissavana tuli lattiallekkin, kun ihan kaikki ei osunut. Kaverini ihmetteli miten mulla kasvaa jo niin paljon tummaa karvaa alapäässä. Sillä itellään ei ollut kun ihan vähän karvaa siellä.

      Mietittiin mitä me tehtäisiin sille pissa-astialle. Ei keksitty mitään, ja niinpä me jätettiin se sinne semmoisenaan pissoineen.

      Kun oltiin menossa takaisin istumaan, Riikka huomasi - olin sittenkin vahingossa , kovassa hädässä lirauttanut pikkuisen housuun. Niissä oli märkä läikkä. Riikka tuli sitten istumaan mun syliin loppumatkaksi. Se tuntui hyvältä ja turvalliselta. Tuli mukava ja lämmin olo.

      Moi vaan Riikalle jos tätä luet, terveisin "Toppilan Tiina" =)

    • Anonyymi

      En kyllä housuihin , eläkeläisenä verenpainelääkkeillä on suunniteltava tarkoin matkustamiset että on vessa lähellä.-

    • "Luulin aluks et nää on tositarinoita mutta näähä on joidenki keksimiä tarinoita jotka saa näistä omista tarinoistaa jotaki seksuaalista mielihyvää "

      Joku on sentään tuolla ylempänä jo tajunnut, mistä näissä pissajutuissa on kyse...

    • Anonyymi

      venematka on pahin. Jos Venere ei ole vessaa. Eikä veteen voi turvallisesti pissata. Sitten vaan pitää antaa tulla housuun.

      Yks tyttö

      • Anonyymi

        kerran kokenut itse saman lapsena.


    • Anonyymi

      Mä pidättelen tälläkin hetkellä

      • Anonyymi

        Niinminäkin


      • Anonyymi

        Sama mulla on ihan kauhea vessahätä ja meijän vessa on rikki asutaan kerrostalossa enkä naapureilta yksin kotona kehtaa mennä kysymään pääseekö vessaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla on ihan kauhea vessahätä ja meijän vessa on rikki asutaan kerrostalossa enkä naapureilta yksin kotona kehtaa mennä kysymään pääseekö vessaa

        Missä kerrostalossa ei ole vessaa kellarissa? Eikä huoltohenkilöitä korjaamassa vessaa? Eikä kotona ole ämpäriä?


    • Anonyymi

      No minä aikakin pidättelen niin pitkään että ei voi pidätellä sit vaan tulee pissat housuun. Jos olen bussissa matkalla jonnekin ja ei ole vessaa ja kamala hätä ja 1,5 h seuraavalle tauko paikalle, sit vaan penkki ja housut ovat pissassa

    • Anonyymi

      No mä en kerro koska se oli tosi noloa

      • Anonyymi

        Kerro vaan ei tietenkään oo pakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan ei tietenkään oo pakko

        No on ku yän tarkotus on kertoa


    • Anonyymi

      Mä pidättelen nytkin kun kirjotan on jo hirvee hätä

      • Anonyymi

        Nomee vesaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomee vesaan

        En jaksa


      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Sanoisin Äitille että on vessa hätä niin sepäästäis mut pissalle Johonkin tai hetken päästä huolto asemalle

    • Anonyymi

      Alotetaan

    • Anonyymi

      Meillä oli luokan kanssa 3 päivän pitkä metsä retki kun olin 10v

      Sitten mulle tuli pissahätä kysyin missä vessat on ja sitten kun sain tietää niin menin sinne se oli 2 paikan huussi "vessa" siis tai niin ope sano ei ollut tyttöjen ja poikien puolta niin siellä oli yksi poika ja sillä oli kauhea vääntö menossa...

      Ei ollut hauskaa kun mulla oli jo vähän pillukarvoja niin sitten kun laskin housut se änki pippelinsä sinne ja mulla oli pökäle puoliks ulkona se tönäs meidät keskelle leiriä

    • Anonyymi

      Minä koitan pidätellä ja jos en pysty sit tulee housuun, voi voi. Joitakin kertoja näin käynyt. Mitähän bussikuskit on tykänneet

    • Anonyymi

      Moi.
      Oon tyttö 10v. Mulla kävi eilen näin:

      Mää ja mun 2 kaveria (molemmat tyttöjä) oltiin menossa bussilla jäälle luistelee mutta mulle tuli pissa hätä ja iso sellanen sanoin niille et mulla on hätä niin yks antoi mulle sellasen (sillä on alkanu menkat) läpsykän ja kysyin että missä pistän tän vessaa ei ollu niin jouduin nousemaan ja laskeen housut alas mutta en voinu pidättää joten en kerinny pistää sitä ja pissa lorisi kovaa lattialle olin alasti kaikkien eessä ja ne vielä nauroi. Ja kerran myös olin huoneessani ja soitin kaverille vp n ja pissattiin yhtä aikaa se oli kivaa👙🩲

    • Anonyymi

      Viimekesänä kun olin 13v mun 18v isosisko oli ajamassa mua kotiin kaverin mökiltä ja pysähdyttiin huoltoasemalle pissalle ja tankkaamaan. Mentiin vessaan mutta ovi olikin lukossa jstn syystä ilmeisesti jotain huoltotyötä tms nii palattiin autolle ja meinasin jo alkaa itkemään kun oli niin kova pissahätä mutta sitten mun sisko laski housut kyykisty siihen auton viereen ja lorotti siihen ja mua vähän hävetti mut oli niin kova hätä että tein saman.. hävetti kun meni autoja ohi ja ne varmaan näki kaiken ja jätettiin isot lätäköt sinne parkkipaikalle. Ja sisko vaan nauroi ja sanoi että mun pitäis tottua tähän? Onko tää normaalia?

    • Anonyymi

      No tien veteen pakko mennä jos ei housuun halua lorottaa

    • Anonyymi

      Olin tuttavien luona Kilpisjärvellä käymässä tänä viikonloppuna. Tulin sitten niiden kyydillä eilen Tampereelle. Lähdettiin aamulla sieltä ajaan ja syötiin aamiainen autossa. Matkalla pysähdyttiin ekan kerran grillikioskilla, jossa ei ollut tietenkään vessaa, enkä kehdannut alkaa sitä kyselemään, kun kukaan muukaan sitä ei kysellyt seurueesta. Silloin oli vähän jo vessahätä, mutta ajattelin et seuraavalla pysähdyksellä käyn vessassa. Nukahdin siinä sitten ja tietysti nukuin seuraavan pysähdyksen ohi ja heräsin Oulun korkeudella vessahätään, joka oli selvästi pahentunut. Olivat tietenkin ostaneet pysähdyksellä lounasta autoon, jolloin olin juuri ollut unessa. Jatkoin sitten vain istumista. Toivoin et Jyväskylässä olisi pysähdytty, mutta ei pysähdytty.
      Jyväskylässä hätä oli jo todella kova, mutta ajattelin pärjätä vielä Tampereelle  saakka. Puolivälissä rupesi jalat meneen yhteen ja olosta tuli tuskallinen. Ihan lähellä kotia sanoin että tarvisi päästä pissalle, mutta sanoivat ettei enään pysähdytä kun niin lyhyt matka. Sitten rupesi oikein jo sattumaan mahaan. Käsilläni puristin haarojani. Juuri ennen kotiin pääsyä tunsin vain kuinka pissaa lirahti ensin ihan vähän ja sitten enempi housuihin kovasta pidättelystä huolimatta, mutta onneksi sain sen loppuun eikä autonpenkkiin tullut mitään, mutta minun vihreisiin Adidaksen verkkareihin tuli haaroihin jo näkyvä läikkä. Itse kyllä ainakin haistoin koko loppumatkan pissan hajun, joka oli yllättävän voimakas pieneen loraukseen nähden? Lopulta kotiin päästyäni, niin tutut vielä kysyi et onko sulla noin kova vessahätä. Mää sanoin et on. Yritin samalla peitellä märkää etumustani. En tiedä näkikö tutut tai haistoiko, että mulla oli tullu pissa housuun, mutta eivät siitä ainakaan mitään sanoneet. Mutta siitä äkkiä kotiin vessaan ja pissa ei meinannut millään tulla. Lopulta sain pissan tulemaan joka oli elämäni suurin helpotus

      • Anonyymi

        Ooks tyttö vai poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooks tyttö vai poika?

        Poika


    • Anonyymi

      Mun sisko joi joskus colaa pidemmällä automatkalla. Mutsi sanoi, että "äläs juo sitä colaa" Mut se joi silti. Sitten puolin tunnin päästä kattelin kun se oli takapenkillä ihan vessahätänen niin et sen huomas, mut se ei sanonut yhtään mitään muutakun colan juonti loppu. No sitten sopivasti sattui, että me pystiin huoltsikalla tankkaan auto ja se sillävälin sano "et mun tarvii käydä vessas" Jos tota tankkausta ei oltas tehty niin en tiä miten olis käyny. Olisko sanonut hädästään vai ei?

    • Anonyymi

      Miten tyhmiä te olette? Ei se pissa sinne housuun pysähdy vaan kastelee penkin verhouksen ja pehmusteet. Haluaisitko itse istua märälle penkille jos joku on kussut? Kyllä on varmaan äärimmäisen nöyryyttävää sanoa kuskille että nyt olis pikkuneidillä hätä. Ja suomessa lepikkoa riittää ja metsäautoteitä, levähdyspaikkoja yms paikkoja joissa voi pissiä siveästi ilman että pylly näkyy muille kuin mäyrälle ja näädälle. Normaali ihminen voi pidättääkin jonkin aikaa ja kun ensimmäiset tuntemukset mahdollisesta hädästä tulevat niin kannattaa sanoa suoraan kuskille niin hän osaa kaartaa lähimmän ABC:n pihaan jossa voit kirmata nauttimaan posliinisen potan tuomasta helpotuksesta.

    • Anonyymi

      Vittu oon dösäss ja 20min nii dösä peril tuntuu et kusen housuu ja en voi huutaa et pysähy ku en maksanu täst matkasta ja etin vaa vinkkei miten olla kusemat housuu saatanaaa

    • Anonyymi

      äxällä oli pissahätä moottoritiellä ja rakas iskä pysäytti auton pientareelle, jotta tytär laskisi nesteet ohittavien autojen edessä

    • Anonyymi

      Onks teil ollu koskaan nii hirvee pissahätä et ootte joutunut pinnistelemään ihan sikana kertokaa tarina ne on kivoi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe