Vääräuskoinen 77v mies hakattu?

AllahuuAkbaari

19

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päkmanni

      Varsinainen natsirollitrolli. Pitäisi lopettaa tällaisilta kantasuomalaisilta sosiaalituet.

      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

        Todennäköisesti mies on kompastunut ja lyönyt päänsä asfalttiin-lähtenyt harhailemaan.


    • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

      Miksi turvapaikan hakijat ja VOK pitää aina sekoittaa mukaan,jos jotain ikävää tapahtuu. On hyvin epätodennäköistä,että asialla olisisivat VOK:laiset.Jos poliisi pyytää havaintoja,ei silti varmuudelta mitään rikosta ole tapahtunut ja vaikka olisikin asialla olisi mitä todennäköisemmin ihan kotoperäinen hörhö. Miehen autoa ei ole varastettu.
      77v mies löydetty harhailemasta, viety vamman takia sairaalaan. Toistaiseksi vain kaksi toinen toistaan huonompaa vastausta. Eikö asia kiinnosta ihmisiä tämän enempää.

    • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

      Hyvin epätodennäköistä,että vok:set asialla,pieni mahdollisuus,että olisisivat saaneet päähänsä ottaa tuon 77v,auton ja lähteä pienelle maakuntamatkalle. 77v,syntynyt siis -39-maailma on ollut erilainen,avuntarvitsijoita on pysähdytty auttamaan.Selittäisi,miksi auto löytyi risteyksestä. Kaikenkaikkiaan hyvin omituinen ja surullinen tapaus jo senkin takia,että kukaan ei ole nähnyt mitään,eikä ketään tunnu kiinnostavan-helppoo vaan lakaista tapaus maton alle ja syyttää tapahtumasta mamuja.
      Mieshän on voinut joutua rikoksen uhriksi jo kotonaan. (Pakotettu tyhjentämään pankkitili tsm)ajettu auto siihen,että mies olisi muka itse sen siihen jättänyt. Toivottavasti mies tulee kuntoon.

    • suorauskoinenmiäs

      Aika rauhallisen näköistä sakkia tuolla Joutsenlammella on pyörinyt, poishan ne sieltä lähtevät.
      Mitä tulee veteraanin kuhmuun päässä, se voi syntyä vaikka aivoperäisestä verenkiertohäiriöstä - tajunnan menetyksestä. Kun taju lähtee vauhdissa muutamaksi sekunniksi , kun tuosta havahtuu voi tulla refleksin omainen äkkijarrutus tms. Lähimuisti oli ilmeisesti mennyt, lähtikö se kolahduksesta vai lähtikö se jo ennen kolahdusta?

      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

        Jotain tämäntapaista varmaankin on tapahtunut-mies on itse telonut itsensä ja lähtenyt harhailemaan. Muisti/osasi kuitenkin laittaa vaihteen vapaalle(tai P-asentoon),koska miehen auto löytyi moottori käynnissä. Mies on saattanut paniikinomaisesti kääntyä ensimmäisestä sopivasta risteyksestä,ilman mitään todellista asiaa ko alueelle,mistä hänet löydettiin. Miksi mies lähti kotoaan jo edellisena iltana klo 5 ja missä hän oli väliajan?


    • HyväNäinkin

      Uusi syntipukki on paikallaan . Onhan totuttu että joku lössi on aina se syytetty . Näin siirtyy vastuu uusien tiliin , heille onkin yhteiskunta järkännyt loputtoman piikin

    • raiskarimamuihin.väsynyt

      Tekijät ovat Matuja !

    • Murhako

      Aloittaja on osunut melko oikeaan sillä ryöstö lienee , jonka uhri menehtyi .

      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

        Siis kuoliko se vanha Joutsalaismies,kuka löydettiin harhailemasta ja auto käynnissä vähän matkan päässä risteyksessä. Missä siitä on uutisoitu? Ja sittenkin ryöstö? VOK:laiset asialla??


      • KylläKylältäKuultua

        Kyllä!!


      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA
        KylläKylältäKuultua kirjoitti:

        Kyllä!!

        Kylällä puhutaan,mutta eivätkö tämän miehen tuttavat,sukulaiset,naapurit muka tiedä missä mies on? Tapaus sattui
        jo 21.08,missä on varma tieto,että olisi muka ryöstetty ja tapettu. Kauhavalla ojasta löytynyt pikkutyttö oli miltei kuukauden sairaalassa.
        Paikkassa,mistä miehen auto löydettiin,menee valtatie vieressä.Eikö olisi joku huomannut jotain,jos auto olisi dumpattu siihen risteykseen ja siitä olisi poistunut useita henkilöitä ja vanha mies olisi lähtenyt siitä auton luota harhailemaan eri suuntaan. Auton löytöpaikka antaa viitteitä siitä,että kyseessä olisikin rikos. Auto jätettiin käyntiin-joutuivatko mahdolliset ryöstäjät paniikkiin? Auto ei kuitenkaan luisunut ojaan,vaan jäi paikalleen-mies ei ajanut paikalle itse?
        Ihmetyttää viranomaisten toiminta,jos ei voi tiedottaa mitään tämän tapauksen tiimoilta. Huhujen ja kuulopuhuiden annetaan rauhassa lähteä liikkeelle.


      • Pitkääturvatkiinni

        Kyllähän taas jauhetaa paskaa!!!! Ootteko niin uteliaita että kaikki pitää tietää ja jutut muuttuu matkalla!


      • VäärinKirkossaKuultu

        Sama asia kun kirkossa käyvät " puoliuskovaiset" mummot,luullaan kun ne kylällä puhuu että kaikki on niin kuin he puhuu. Kun todenperäisyys selviää he ovat puhuneet täyttä "PASKAA"!!.


      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA
        Pitkääturvatkiinni kirjoitti:

        Kyllähän taas jauhetaa paskaa!!!! Ootteko niin uteliaita että kaikki pitää tietää ja jutut muuttuu matkalla!

        Onhan tämä nyt hemmetti sentään mielenkiintoinen tapaus-ikämies löydetään harhailemasta vammautuneena-läheltä löytyy miehen auto moottori käynnissä.


      • jgiffjfjfjfjbf
        AINUTKOJOTAKIINNOSTAA kirjoitti:

        Kylällä puhutaan,mutta eivätkö tämän miehen tuttavat,sukulaiset,naapurit muka tiedä missä mies on? Tapaus sattui
        jo 21.08,missä on varma tieto,että olisi muka ryöstetty ja tapettu. Kauhavalla ojasta löytynyt pikkutyttö oli miltei kuukauden sairaalassa.
        Paikkassa,mistä miehen auto löydettiin,menee valtatie vieressä.Eikö olisi joku huomannut jotain,jos auto olisi dumpattu siihen risteykseen ja siitä olisi poistunut useita henkilöitä ja vanha mies olisi lähtenyt siitä auton luota harhailemaan eri suuntaan. Auton löytöpaikka antaa viitteitä siitä,että kyseessä olisikin rikos. Auto jätettiin käyntiin-joutuivatko mahdolliset ryöstäjät paniikkiin? Auto ei kuitenkaan luisunut ojaan,vaan jäi paikalleen-mies ei ajanut paikalle itse?
        Ihmetyttää viranomaisten toiminta,jos ei voi tiedottaa mitään tämän tapauksen tiimoilta. Huhujen ja kuulopuhuiden annetaan rauhassa lähteä liikkeelle.

        Kauhavan tyttö oli kyllä ihan yksinään telonut itsensä,siihen ei liittynyt matuja eikä ketään muitakaan.


      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

        Suurella varmuudella Kauhavan tyttö oli ajanut itse sinne ojaan,eikä hänen tapuksessaan puhuttu koskaan mistään matuista.
        Tytön ja 77v miehen tapauksessa on muutamia yhtäläisyyksiä. Kumpikin oli liikkeellä yksin,kumpikaan ei muista mitään. 77v miehen tapauksessa on vielä tuo 1vrk:n mittainen aukko.Mitä tapahtui sen jäkeen,kun mies oli poistunut kotoaan?


    • Ykkösjutskat

      Tokihan virkavalta syventyy tapahtumiin , ensin on kuitenkin muutama hurjasti kulkeva mopedikuski saatava kiikkiin .

      • AINUTKOJOTAKIINNOSTAA

        Virkavaltahan se itse ensin kysyi yleisön apua.Havaintoja toivottiin Sisä-Suomen poliisin tiedotteessa. Mutta,se on just kun ihmisiä EI kiinnosta mikään,silloin kun asioiden pitäisi OIKEASTI kiinnostaa.
        Näkivätkö naapurit tuliko vieraita-näkivätkö naapurit kun poistui (yksin tai jonkun muun seurassa)ajoiko itse vai joku muu. Jossainhan tämä mies ollut 20.8-21.08 klo 17.00-10.20 välisen ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe