Suunnitelmissa olisi lähteä ensi kesänä Skiathokselle, kaipaisin vinkkejä lennoista. Suoria lentoja ei tahdo löytyä muutakun aurinkomatkojen matkapakettien kera. Eli siis kaikki vinkit ovat tervetulleita mitä kautta sinne kannattaa lentää! Hintakin saisi olla edullista sorttia.Tarkoitus olisi kiertää muita saaria ja mannerta lautoilla.
Skiathokselle
Skia
1
209
Vastaukset
- sporadit
Norwegianilla Ateenaan ja bussiin, eikä maksa paljon-ehkä n.200e/nuppi menopaluu. En osaa sanoa pääseekö lentokentältä suoraan hyppäämään pohjoisen linjuriin vai onko mentävä ensin bussiasemalle, joka sekin on helppoa. Voloksen kaupungista lähtee useita laivoja päivittäin ainakin sesonkiaikaan. Ateenan kenttä on erittäin selkeä ja hyvin toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831