Miehellä aina riitaa exän kanssa

exätkitiseeaina

elareista. Me maksamme liikaa sehän on selvää, mutta miehen exä ei sitä usko, vaatii ja vaatii jopa omiin menoihin. Se ei käy, miehellä ei kovin isot tulot ja oma perhe tässä näin joka itää eättää. Minä oeln työtön ja mun lapset tarvii kaikennäköistä, joten ei ole kiva että joutuu heittää rahaa muualle.
Nyt mies maksaa 150 e kk jokaselle päälle, ja vielä lisäksi mun menot ja mun lastenmenot jotka tässä asumme perheenä niinku. Koko ajan etin mielekästä työtä, mutta ei oo löytyny, pikkuhiljaa tässä katellaan.
Mutta meidän maksamat elarit on kyllä liian suuret meidän tuloihin nähdne, huonolla palkalla munkaan ei kannata töitä ottaa vastaan, enkä aiokkaan. Sitte voitas maksaa vaikka 5 e lisää kaikille.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

Niin mitään muuta velvollisuuttaei ole maksaa kuin elkut lapsesta !

• rahallaselviionneksi

Onneksi, se vielä puuttuisi jos miehen kersat täällä roikkuisi alinomaa sotkemassa. En tykkäis.

• rahallaselviionneksi kirjoitti:

Onneksi, se vielä puuttuisi jos miehen kersat täällä roikkuisi alinomaa sotkemassa. En tykkäis.

Niin kyllä miehellä on uuden kakarissa kestämistä ! En mistään hinnasta vaihtaisi omia lapsia uuden vaimon lapsiin... ...ja vaimoni lapsilla on myös isä joten huolehtikoon hän jälkikasvustaan!

• voislopettaa

Mun ja monen mielestä elarit voisi lopettaa. Ex vaihna saa lapsilisät ja voisi mennä töihin. Ainahan ne kovaan huutaa miten pärjää hyvin ilman meistä.

Elarit käytetään oman perheen maksuihin sitten kun niitä ei tarvis maksaa, jäisi heille sitten enempi.

Niin mie tekisin jos olisi vielä pienet lapset. Mie sain hyvät elarit aikanaan, ja siksi tää soppa naurattaakin täällä kun kinastellaan pienistä elareista. Nyt kun ite ei tarvi niin ei haittas mitään vaikka loppus lapsilisätkin, ei mitään merkitystä mulle.

• lopetetaannyt

ensin äitien tarkoitushakuinen "yksinhuolto" perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin, valehteluin mm. Raision kaupungissa ja tuomioistuimessa..

• Miem

Ei kyllä vanhempien kuuluu elättää jälkikasvunsa mutta ex vaimon elättäminen eikä mikään hänen talouden kotityöt ei kuulu entisen puolison velvollisuuksiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3663
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2499
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2366
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2107
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1492
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1355
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      282
      1349
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe