kuinka usein masturboitte . Kysyy poika joka tekee usein..
Kuin usein tytöt
13
379
Vastaukset
- jaaaaaaaa
Melkein joka päivä
- Petteri16
Siitä kyllä varmasti nautit sinäkin
- psndnals
Minäkin joka päivä, viimeksi 10 min sitten, ja kyllähän siitä nauttii.
- Poika17weee
En ole tyttö, mutta masturboin lähes joka päivä.
- runkkarihomo1
aina kun ehtii
Hei,
Väestöliitolta saat parhaat vastaukset koskien itsetyydytystä eli masturboimista. Väestöliiton asiantuntijat vastaavat myös netissä.
Tsemppiä!
http://www.vaestoliitto.fi/- Fthc
Keskimäärin ehkä 0,86 kertaa päivässä. Ja tasan 0,86 kertaa päivässä. Joka päivä. Eiku...
- yksivaan42
Minulla on Keinovagina johon laitan liukastetta. siihen työntelen penistäni. tuntuu hyvältä. taidankin tästä jo mennä taas Tarpeille.
- hastagenoleneitsyt
mä oon 13-15 vuotias tyttö ja masturboin ehkä just ja just kerran kuussa... onko se outoo???
- hastagenoleneitsyt
Olen muuten löylykauhan käyttäjä!
- vklvx
Et ollenkaan. Toiset tykkää masturboinnista, toiset jotain muusta.
- 01tyttöööö
Hmm, varmaan n. 1kerran viikossa
- Petteri16
Ihan hyvä varmaan kerta viikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381