liian isot rinnat

hjelpp

oon miettiny voinko päästä rintojen pienennysleikkaukseen siitä huolimatta että painoindeksini on paljon enemmän kuin mikä se raja siihen on eli 30.

oon vasta 18v ja mun rinnat on ollu liian isot jo monta vuotta. rintojen takia mulle tulee migreeniä, niska on menny epäluonnolliseen asentoon, kaikki rintaliivit menee aina rikki n.viikossa joten yleensä kaikki päivät mä vaan makaan sängyl ettei tarvii kuluttaa rintsikoita. nyt kun olen raskaana ni mun rinnat kasvaa vaan entisestään ja en kestä tätä hartiakipua enää kauaa. koulussa aina kiusattu tissien koon takia ja mua sattuu ihan helvetisti seistä tai istua ilman rintaliivejä ku iho vaan venyy nii paljon et tuntuu et koht repee. normikaupast ei löydy mulle sopivan kokosii rintsikoita ja halvimmat mitä oon netistä löytäny ni on 50€ ja se on aika iso hinta verrattuna siihen et oon työtön.

mitä mun pitäis tehdä? meenkö lääkäriltä anomaan leikkausta painoindeksistä huolimatta? rintani estävät liikunnankin täysin eli en voi laihduttaakaan.

tosin en kyllä leikkaukseen menisi välttämättä ennenkuin lopetan imettämisen sit yli vuoden päästä

7

237

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isorintainen80h

Mikä sulla on sit kuppikoko?

• sdfsfs

Osa vaivoistasi johtuu yksinkertaisesti ylipainosta. Keskitysleirien asukkaat kaikki laihtuivat. Mieti tältä pohjalta, miten laihdut. Tee enemmän töitä ja syö vähemmän. Ja jos syöt niin syö vaikka sahanpuruja nälkääsi.

• sfssdf

'rintani estävät liikunnankin täysin eli en voi laihduttaakaan'.
      No laihduta sitten syömällä vähemmän.
      Hei nyt loppu ne tekosyyt, läski. Mee vaikka vesijuoksee, vedessä ei paina rinnat paljoa.

• Tarvitaan_itsehillintää

Liikunta laihduttaa vain pieneltä osin. Suurempi laihdutusteho syntyy vähentämällä ruokamäärää mitä syö. Mitään erityisiä dieettejä ei tarvita, helpoimmalla laihtuu kun vähentää hiilihydraatteja (makeita ruokia ja juomia, vaalea leipä ja pulla pois).

• sdfsdfsd

Vituttaa että siiderivalas hankkiutunut vielä paksuksi. Miehi vähän lastasi. Kärsii takiaisi terveysongelmistasi.

• Helpottiko

No ei ainakaan vittuilu auta pätkääkään. Syödään vaan suruun enemmän.

• wdasdfsdf

Korjaan, TYÖTÖN SIIDERIVALAS joka raskaana ja itkee että yhteiskunnan pitäisi leikata hänen rintansa. Ja miten meinasit lasta imettää, läski?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2290
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      920
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      564
      823
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      60
      581
    Aihe