liian isot rinnat

hjelpp

oon miettiny voinko päästä rintojen pienennysleikkaukseen siitä huolimatta että painoindeksini on paljon enemmän kuin mikä se raja siihen on eli 30.

oon vasta 18v ja mun rinnat on ollu liian isot jo monta vuotta. rintojen takia mulle tulee migreeniä, niska on menny epäluonnolliseen asentoon, kaikki rintaliivit menee aina rikki n.viikossa joten yleensä kaikki päivät mä vaan makaan sängyl ettei tarvii kuluttaa rintsikoita. nyt kun olen raskaana ni mun rinnat kasvaa vaan entisestään ja en kestä tätä hartiakipua enää kauaa. koulussa aina kiusattu tissien koon takia ja mua sattuu ihan helvetisti seistä tai istua ilman rintaliivejä ku iho vaan venyy nii paljon et tuntuu et koht repee. normikaupast ei löydy mulle sopivan kokosii rintsikoita ja halvimmat mitä oon netistä löytäny ni on 50€ ja se on aika iso hinta verrattuna siihen et oon työtön.

mitä mun pitäis tehdä? meenkö lääkäriltä anomaan leikkausta painoindeksistä huolimatta? rintani estävät liikunnankin täysin eli en voi laihduttaakaan.

tosin en kyllä leikkaukseen menisi välttämättä ennenkuin lopetan imettämisen sit yli vuoden päästä

7

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isorintainen80h

      Mikä sulla on sit kuppikoko?

    • sdfsfs

      Osa vaivoistasi johtuu yksinkertaisesti ylipainosta. Keskitysleirien asukkaat kaikki laihtuivat. Mieti tältä pohjalta, miten laihdut. Tee enemmän töitä ja syö vähemmän. Ja jos syöt niin syö vaikka sahanpuruja nälkääsi.

    • sfssdf

      'rintani estävät liikunnankin täysin eli en voi laihduttaakaan'.
      No laihduta sitten syömällä vähemmän.
      Hei nyt loppu ne tekosyyt, läski. Mee vaikka vesijuoksee, vedessä ei paina rinnat paljoa.

      • Tarvitaan_itsehillintää

        Liikunta laihduttaa vain pieneltä osin. Suurempi laihdutusteho syntyy vähentämällä ruokamäärää mitä syö. Mitään erityisiä dieettejä ei tarvita, helpoimmalla laihtuu kun vähentää hiilihydraatteja (makeita ruokia ja juomia, vaalea leipä ja pulla pois).


    • sdfsdfsd

      Vituttaa että siiderivalas hankkiutunut vielä paksuksi. Miehi vähän lastasi. Kärsii takiaisi terveysongelmistasi.

      • Helpottiko

        No ei ainakaan vittuilu auta pätkääkään. Syödään vaan suruun enemmän.


    • wdasdfsdf

      Korjaan, TYÖTÖN SIIDERIVALAS joka raskaana ja itkee että yhteiskunnan pitäisi leikata hänen rintansa. Ja miten meinasit lasta imettää, läski?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe