Miten saan telkkarin äänet toimimaan kotiteatteriin, kun kaikki piuhat pitäs olla kohdillaan..telkkari on Samsung Smart tv UD6207TKXXE ja kotiteatteri Samsung HT-XQ 100..DVD äänet kyllä kuuluu, mut ei tv:n
Kotiteatteri
3
146
Vastaukset
- näiniisiäolitääkinhomma
Laita piuha telkkarin äänet ulos liitäntään, ja piuhan toinen pää kotiteatterin äänet sisään liitäntään. Sitten kotiteatterin kaukkarista valitset sen oikean äänet sisään liitännän, niin johan rupee telkkari pauhaamaan.
- Optinen_ääni_on_paras
Ensiksi, jos laitat tv-mallin kysymykseen, niin tarkista sen oikeinkirjoitus. Oikea malli lienee jotain tyyliin UE46D6207TKXXE, joten tämä vastaus on vaan arvausta?
Jos et jaksanut kaivaa opasta Samsungin tuesta http://www.samsung.com/fi/support/model/UE46D6207TKXXE , niin äänilähdöistähän tv:ssä on aina pulaa. TV:n takaseinästä löytynee optinen lähtö, joka on ehdottomasti paras vaihtoehto kotiteatterille. Samsungilla on AV-liitännät usein tungettu takaseinän monitoimiliitäntään (scartti ei enää mahtunut ohueen malliin) ja sieltäkin ääni saattaa löytyä (jos kaapeli on tallella). Tuosta optisesta saat tilaäänet parhaiten. Jos "huulisynkka" ei ole paikallaan, niin äänen viivettä voinet säätää kotiteatterista? - konsti_se_tämäkin
Minun lcd-telkkarissa ei ole äänen ulostuloa. Tein tälläisen ratkaisun, digiboksivirittimessä on optinen ulostulo äänelle joten liitin sen suoraan kotiteatterivahvistimeen. Telkkarista piti mykistää oma ääni kokonaan eli nyt se telkkari näyttää vain kuvan ja tekstit.
Äänet tulee suoraan digiboksivirittimestä kotiteatterivahvistimeen.
En tiedä onko tämä paras ratkaisu, mutta näinkin se toimii. Ainakin äänen laatu on parempi kuin telkkarin omista kaiuttimista tulisi. Ei ainakaan tarvinnut heti lähteä ostamaan uutta lcd-telkkaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä621068Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161988Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724