Kun kerran on Suomen maajoukkupaidan ylleen laittanut, niin silloin on aina suomalainen. Perpan pelleilyä en hyväksy. Hän on asunut melkein koko elämänsä Suomessa ja kun Suomen maajoukkueen pelipaidan ylleen laittanut, niin ei se voi olla mitään sellaista, että yhtäkkiä tehdään kompromisseja. Varsinkin kaikkien näiden pelivuosien jälkeen se on loukkaavaa Suomen kannattajia kohtaan. Ymmärtäisin Kosovo-ristiriidan jos ura olisi vasta aluillaan. Ja Roman ja Alexei Eremenkolle respectit siitä, että on pelannut Suomen paidassa Venäjää vastaan. Häpeä Perpa! Ei pitäisi päästää enää tämän jälkeen Suomen maajoukkueeseen koskaan.
Perparim Hetemaj on takinkääntäjä
10
124
Vastaukset
- petturir
Näin käy kun mamu alkaa suomenruotsalaiseksi.Kaikki edut kyllä on kelvannut .Tässä näyttää mitä suomalaisista ja Suomesta ajattelee. Ei tämän jälkeen kyllä häntä haluakaan Suomipaidassa nähdä.
- Heikki_N
"Näin käy kun mamu alkaa suomenruotsalaiseksi."??
Eremenkothan, ja Leo Komarov, ovat lähinnä suomenruotsalaiset mamut. Mitä väärää he ovat tehneet? Tai suomenruotsalaiset Tim Sparv ja Kasper Hämäläinen?- perusyleisleimasemisuus
No ne eivät ole persuja. Persut näet laittavat maan ja etenkin kaikkien jostain johonkin muuttajien sekä kaikenlaisten jonkinryhmäläisten asiat kuntoon.
- sfaaaf
Ja paskat , sillä Hetemaj ei ole sen arvoinen pelaaja, jonka edes kannattaa olla Suomen maajoukkueessa . Hän on hidas ... joka tarttuu paidasta kun vastustaja karkaa häneltä!
Miten ihmeessä näin hidas voi olla maajoukkueessa, olkaa huoleti ........ ei häntä sinne tarvita !! - srszer
huonohermoinen kaveri. menettää malttinsa joka asiasta ja hankkii vastustajalle turhia vapaapotkuja. mun puolesta voisi poistua kokonaan suomen maajoukkueesta.
- viimeinenkäsky
Paluuta ei ole. Se mies on katala myrkkykäärme, petturi. Joutaa vittuun Suomesta. Noita saatanan musluja ei täällä tarvita. Menkööt kosovoon jakamaan persereikäänsä rättipäille.
- C-käskyttäjä
Koko joukkue pitäisi täyttää pelkillä vanhojen ulkohuussien takusilta kaivetuilla Persufossiileilla, niin varmasti vastustajat pelästyvät jo kentälle marssittaessa pelkkää hajua, ennen kuin on yhtään edes mölisty. Tästä voi alkaa Suomen nousu kohti ahtaampaa tulevaisuutta myös jalkapallossa.
- MrJuha82outolintu
Mun puolesta saa tulla Suomen joukkueeseen takas.
Mutta minähän olenki tässä ainoa humanisti ja hyvä tyyppi.- MrJuha82outolintu
Ja olen myös homo.
- MrJuha82outolintu
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Ja olen myös homo.
Tuo kirjoittaja en ole minä vaan joku, joka pilailee kustannuksellani.
Idiotismia tommonen hahahahhaha.
HAHHAHAHAHA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974