Valkoiset 'viillot' alapäässä?

Peloissaan

Hei, minulla on häiritsevä onkelma. Alapäästäni löytyy vierekkäin, emättimen yläpuolelta kaksi valkoista ja kovaa 'viiltoa', matalan aukon näköisiä, jotka ovat kosketusarkoja, ja välillä emättimestä tulee paha haju. Onko kyseessä jokin tauti, onko vain haavoja? Pesen alapään noin parikertaa päivässä suihkusaippualla, voiko saippua ärsyttää sen sellaiseksi?Harrastan seksiä poikaystävän kanssa usesti päivässä, ja mulla on käynyt mielessä jos olisi saattanut venyä rikki? Tilanne on kiusallinen, ja välttelen lääkäriä. Aika gynelle on varattu, mutta haluiaisin aukot pois ennen sitä. Hommelit pelottavat minua ja olen alkanut häpeämään alapäätä. Ennen ei ole ollut, mutta uudessa suhteessa on parin kk jälkeen tullut. Miehellä ei ole tauteja.

8

1715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen15

Suihkuihkusampoota ei kannata käytää.

• vaitiedät

Mistä sinä ressukka tiedät, että miehellä ei ole tauteja.

• Tunkkapussi__

Kondomi, kondomi ja vielä kerran kondomi. Ei tarvitse arpoa.

• Minua taas häiritsee se, miksi tämä keskustelu on miss mix-otsikon alla.

• SeksiSeppo13

Lopeta mattopuukkoleikit heti!

• mee-lääkäriin

Tippuri

• Lääkäriin ja heti. Miksi riskeetava oma terveys ja pahimmillaan lapsen saanti? On normaalia yleistä arvostettavaa mennä gynelle ja itse voit valita kenet haluat. Se mitä miehellä on tai ei, ei ole mitenkään muuten kuin testeillä todettavissa.TP hakijat ovat tuoneet sekä uusia tauteja että jo suomessa kuolleita tauteja.

• HellO1234

:( no mitähäntähänsanosin, että kiyllä se siittä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      249
      3780
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      59
      3616
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      100
      2974
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2718
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      125
      2529
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2112
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2041
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1901
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      119
      1871
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1219
    Aihe