Valkoiset 'viillot' alapäässä?

Peloissaan

Hei, minulla on häiritsevä onkelma. Alapäästäni löytyy vierekkäin, emättimen yläpuolelta kaksi valkoista ja kovaa 'viiltoa', matalan aukon näköisiä, jotka ovat kosketusarkoja, ja välillä emättimestä tulee paha haju. Onko kyseessä jokin tauti, onko vain haavoja? Pesen alapään noin parikertaa päivässä suihkusaippualla, voiko saippua ärsyttää sen sellaiseksi?Harrastan seksiä poikaystävän kanssa usesti päivässä, ja mulla on käynyt mielessä jos olisi saattanut venyä rikki? Tilanne on kiusallinen, ja välttelen lääkäriä. Aika gynelle on varattu, mutta haluiaisin aukot pois ennen sitä. Hommelit pelottavat minua ja olen alkanut häpeämään alapäätä. Ennen ei ole ollut, mutta uudessa suhteessa on parin kk jälkeen tullut. Miehellä ei ole tauteja.

8

1784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen15

Suihkuihkusampoota ei kannata käytää.

• vaitiedät

Mistä sinä ressukka tiedät, että miehellä ei ole tauteja.

• Tunkkapussi__

Kondomi, kondomi ja vielä kerran kondomi. Ei tarvitse arpoa.

• Minua taas häiritsee se, miksi tämä keskustelu on miss mix-otsikon alla.

• SeksiSeppo13

Lopeta mattopuukkoleikit heti!

• mee-lääkäriin

Tippuri

• Lääkäriin ja heti. Miksi riskeetava oma terveys ja pahimmillaan lapsen saanti? On normaalia yleistä arvostettavaa mennä gynelle ja itse voit valita kenet haluat. Se mitä miehellä on tai ei, ei ole mitenkään muuten kuin testeillä todettavissa.TP hakijat ovat tuoneet sekä uusia tauteja että jo suomessa kuolleita tauteja.

• HellO1234

:( no mitähäntähänsanosin, että kiyllä se siittä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe