Mä suunnittelen tatuointia ranskaks ja nyt haluisin vielä kertaalleen tarkistaa oikeinkirjotuksen. Täällä varmaan osaa joku puhua ranskaa 😄 tarkoitus olisi leimata "ajattele kauniita" lause ranskaksi. Mulla on nyt pensez a le beau. Ja toi yks a sillä heittomerkillä
Tatuoinnin oikeinkirjoitus
5
835
Vastaukset
- hsrthsrt
Eikö ole vähän hölmöä laittaa ranskaksi teksti jos et kerran itse sitä kieltä puhu? Laita teksti suomeksi niin ei ulkopuolistenkaan tarvitse sitten aina kysellä että mitä tuossa lukee. : )
- Rositar
No mitä tuohon "pensez a le beau" tulee, niin se ainakin on väärin sanottu.
Belles pensées = kauniita ajatuksia
Se souvenir des belles choses = sananmukaisesti, muistella kauniita asioita tai lyhyesti, kauniita muistoja - ViitasaarenMummo
Ei pahalla mutta niin säälittävää tuollainen wannabe-oleminen.
- njaaaaaah
Jos tarkoitus on antaa itselleen käsky ajatella kauniita ajatuksia, sitten se mene näin:
Pense de belles pensées!
Kuulosta todella hölmöltä ranskaksi. Ehdotan tilalle toista: - votreamie
ei voi olla a ja le vaan mun mielestä se on silloin au, eli pensez au beau.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892