Mä suunnittelen tatuointia ranskaks ja nyt haluisin vielä kertaalleen tarkistaa oikeinkirjotuksen. Täällä varmaan osaa joku puhua ranskaa 😄 tarkoitus olisi leimata "ajattele kauniita" lause ranskaksi. Mulla on nyt pensez a le beau. Ja toi yks a sillä heittomerkillä
Vastaukset 5
- hsrthsrt
Eikö ole vähän hölmöä laittaa ranskaksi teksti jos et kerran itse sitä kieltä puhu? Laita teksti suomeksi niin ei ulkopuolistenkaan tarvitse sitten aina kysellä että mitä tuossa lukee. : )
- Rositar
No mitä tuohon "pensez a le beau" tulee, niin se ainakin on väärin sanottu.
Belles pensées = kauniita ajatuksia
Se souvenir des belles choses = sananmukaisesti, muistella kauniita asioita tai lyhyesti, kauniita muistoja - ViitasaarenMummo
Ei pahalla mutta niin säälittävää tuollainen wannabe-oleminen.
- njaaaaaah
Jos tarkoitus on antaa itselleen käsky ajatella kauniita ajatuksia, sitten se mene näin:
Pense de belles pensées!
Kuulosta todella hölmöltä ranskaksi. Ehdotan tilalle toista: - votreamie
ei voi olla a ja le vaan mun mielestä se on silloin au, eli pensez au beau.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685