Hei!
Olen 33-vuotias iloinen ja siisti nainen Helsingistä ja jään asunnottomaksi 4.9 2016
Tarvitsisin Helsingistä pitkäaikaisen vuokra-asunnon. Yksiö tai kaksio, vuokra max.n. 750e Minulla ei ole luottotiedot kunnossa ( siksi asunnon saaminen on melkeinpä mahdotonta) , mutta olen tunnollinen vuokran maksaja. Omistan pienen (1,5kg) sisäsiistin ja kiltin, hiljaisen chihuahuan. Jos sinulla on asunto vuokrattavana ja kiinnostuit ota yhteyttä [email protected] :D
Travitsen kipeästi vuokra-asunnon :)
maisa12
2
275
Vastaukset 2
- asunto-olisi-vapaana
Miksi meni luottotiedot?
- asunnonsaaja
Katso jos on vielä vapaita asuntoja m2-kodit. Heille pääsee vaikka luottotiedot mennyt, paitsi jos on vuokrat jääneet maksamatta niin ei taida oikein onnistua sinnekän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561532- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i104477- 36433