Heippa! Olen Noora 17v tyttö Tampereelta joka haluaisi kovasti töitä lähihoitaja opiskelujen ohella tampereen suunnalta. Jos olet lastenhoito apua,koiran lenkittäjää,henkilökohtaista avustajaa tai vaikkapa kotisiivoojaa vailla otappahan yhteyttä s-postissa [email protected] niin kerron enemmän itsestäni! Lyhyesti kuvailtuna olen luonteeltani sosiaalinen,reipas,iloinen,luotettava sekä erittäin lapsi- ja eläin rakas ihminen. Kokemusta on omien koirien (saksanpaimenkoirien) lenkittämisestä,sukulaisten lasten hoidosta,kotisiivouksesta sekä tehnyt ns keikkatyötä ystäväni mummolla siivottaessa. Olen myös työskennellyt kahdessa eri vanhainkodissa sekä yhdessä mielenterveys- ja päihdeyksikössä. Lähihoitajan työ kiinnostaa sillä haluan kovasti auttaa ihmisiä! En pyydä palkaksi kovia summia vaan ns pientä apurahaa opintoja varten. Olen pääosin käytettävissä arkisin klo 16-21 ja viikonloppuisin ympäri vuorokauden mutta arkipäivien työajat vaihtelevat oman lukujärjestykseni mukaan! Otathan yhteyttä niin kerron lisää ! :)
Työpaikkaa vailla!
Lähihoitaja99
2
115
Vastaukset
- ergfrerr
Tuolla on oma osio, työtä haetaan, kannattaa opetella ensin edes valitsemaan oikea osio minne kirjoittelee.
- sakosairas
No aivan sama mihin noita kirjoittaa, täällä ainoat työn tarjoajat on 60-v perverssit ukot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189