Dallas, Texas 12-23.9.2016 apuaaaa

Lilimarlene1987

Moikka

Elämäni eka usa-reissu edessä, ja muutama asia mietityttää. dallasiin vie tie (mies töissä aamusta iltaan joten olen melko lailla yksin) ja ois kiva tietää esim. Takseista, hinnoista yms kun ymmärtääkseni kaupunkiin matkaa hotellilta bussilla 55min. Yksin joutunen liikkumaan, kielitaito suht hyvä. Vähän vaan jännittää tällee nuorena naisena et miten käy. Ajokorttia ei ole. Onko ihan itsemurhaa ottaa se taksi hotellilta keskustaan ja mitähän tuommoinen tunnin matka kustantaa. Tai bussilla keskustaan mut takas taksilla? Kaikkea saa kertoa mitä mieleen tulee dallasista, kiitollisin mielin otan vastaan

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toluca

Tullaan bussilla Greyhound-Atlantasta 22 pv aamulla. Levätään päivä ja illalla jatketaan Amarillon kautta Albuquerqueen. Ollaan vanhoja kuukauden kiertelijöitä tutuissa ja sukulaisissa käydään. Ja huono kielitaito. Mulla kolmas kerta valtoihin sukuloimaan.
      Bussi on hyvä kulkuväline, kun ottaa reiteistä selvää. Taksi voi nyhtää hintaa liikaa.
      Kyllä puhuva pärjää!

• Lilimarlene1987

Kiitos 😊 ehkä minä rohkenen sitten myös eikä mua sarjamurhata

• Toluca

Ja vielä, edellisellä kerralla tultiin Mexicosta kotiinpäin bussilla Dallasiin, eikä tiedetty mitään mistään paikan busseista edes. Kyselemällä löytyi pysäkki, joka oli lentokentälle vieväön rein varrella. Ei ollut rahastusta bussissa, vaan olisi pitänut olla valmis kortti/tiketti. Kuski sanoi vain että ei haittaa, istukaa alas, ja niin mentiin kentälle. Se pari kymppiä jäi taskuun! Siis hanki joku elektroniseen lukijaan tarkoitettu sarja/ viikko/kuukausilippu. Kysy miten ja mistä saa.

• Toluca

Niin sitä taaperrettiin Dallasissa päivä, ja sitten jatkettiin Albuquerqueen. Luulen, että tuon aloituksen kirjoittaja kipitti kylällä ohitseni, koska puhui kaverilleen suomea?
      En viitsinyt häiritä. Sitten käytiin J. F. Kennedyn muistomerkillä kuluttamassa aikaa ja myöhemmin kokkipoika etsi asiakasta, ja kun ei löytänyt kysyi haluammeko ilmaisen aterian! Tottakai se kävi Thank You!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe