Dallas, Texas 12-23.9.2016 apuaaaa

Lilimarlene1987

Moikka

Elämäni eka usa-reissu edessä, ja muutama asia mietityttää. dallasiin vie tie (mies töissä aamusta iltaan joten olen melko lailla yksin) ja ois kiva tietää esim. Takseista, hinnoista yms kun ymmärtääkseni kaupunkiin matkaa hotellilta bussilla 55min. Yksin joutunen liikkumaan, kielitaito suht hyvä. Vähän vaan jännittää tällee nuorena naisena et miten käy. Ajokorttia ei ole. Onko ihan itsemurhaa ottaa se taksi hotellilta keskustaan ja mitähän tuommoinen tunnin matka kustantaa. Tai bussilla keskustaan mut takas taksilla? Kaikkea saa kertoa mitä mieleen tulee dallasista, kiitollisin mielin otan vastaan

4

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toluca

      Tullaan bussilla Greyhound-Atlantasta 22 pv aamulla. Levätään päivä ja illalla jatketaan Amarillon kautta Albuquerqueen. Ollaan vanhoja kuukauden kiertelijöitä tutuissa ja sukulaisissa käydään. Ja huono kielitaito. Mulla kolmas kerta valtoihin sukuloimaan.
      Bussi on hyvä kulkuväline, kun ottaa reiteistä selvää. Taksi voi nyhtää hintaa liikaa.
      Kyllä puhuva pärjää!

      • Lilimarlene1987

        Kiitos 😊 ehkä minä rohkenen sitten myös eikä mua sarjamurhata


    • Toluca

      Ja vielä, edellisellä kerralla tultiin Mexicosta kotiinpäin bussilla Dallasiin, eikä tiedetty mitään mistään paikan busseista edes. Kyselemällä löytyi pysäkki, joka oli lentokentälle vieväön rein varrella. Ei ollut rahastusta bussissa, vaan olisi pitänut olla valmis kortti/tiketti. Kuski sanoi vain että ei haittaa, istukaa alas, ja niin mentiin kentälle. Se pari kymppiä jäi taskuun! Siis hanki joku elektroniseen lukijaan tarkoitettu sarja/ viikko/kuukausilippu. Kysy miten ja mistä saa.

    • Toluca

      Niin sitä taaperrettiin Dallasissa päivä, ja sitten jatkettiin Albuquerqueen. Luulen, että tuon aloituksen kirjoittaja kipitti kylällä ohitseni, koska puhui kaverilleen suomea?
      En viitsinyt häiritä. Sitten käytiin J. F. Kennedyn muistomerkillä kuluttamassa aikaa ja myöhemmin kokkipoika etsi asiakasta, ja kun ei löytänyt kysyi haluammeko ilmaisen aterian! Tottakai se kävi Thank You!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe