Dallas, Texas 12-23.9.2016 apuaaaa

Lilimarlene1987

Moikka

Elämäni eka usa-reissu edessä, ja muutama asia mietityttää. dallasiin vie tie (mies töissä aamusta iltaan joten olen melko lailla yksin) ja ois kiva tietää esim. Takseista, hinnoista yms kun ymmärtääkseni kaupunkiin matkaa hotellilta bussilla 55min. Yksin joutunen liikkumaan, kielitaito suht hyvä. Vähän vaan jännittää tällee nuorena naisena et miten käy. Ajokorttia ei ole. Onko ihan itsemurhaa ottaa se taksi hotellilta keskustaan ja mitähän tuommoinen tunnin matka kustantaa. Tai bussilla keskustaan mut takas taksilla? Kaikkea saa kertoa mitä mieleen tulee dallasista, kiitollisin mielin otan vastaan

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toluca

Tullaan bussilla Greyhound-Atlantasta 22 pv aamulla. Levätään päivä ja illalla jatketaan Amarillon kautta Albuquerqueen. Ollaan vanhoja kuukauden kiertelijöitä tutuissa ja sukulaisissa käydään. Ja huono kielitaito. Mulla kolmas kerta valtoihin sukuloimaan.
      Bussi on hyvä kulkuväline, kun ottaa reiteistä selvää. Taksi voi nyhtää hintaa liikaa.
      Kyllä puhuva pärjää!

• Lilimarlene1987

Kiitos 😊 ehkä minä rohkenen sitten myös eikä mua sarjamurhata

• Toluca

Ja vielä, edellisellä kerralla tultiin Mexicosta kotiinpäin bussilla Dallasiin, eikä tiedetty mitään mistään paikan busseista edes. Kyselemällä löytyi pysäkki, joka oli lentokentälle vieväön rein varrella. Ei ollut rahastusta bussissa, vaan olisi pitänut olla valmis kortti/tiketti. Kuski sanoi vain että ei haittaa, istukaa alas, ja niin mentiin kentälle. Se pari kymppiä jäi taskuun! Siis hanki joku elektroniseen lukijaan tarkoitettu sarja/ viikko/kuukausilippu. Kysy miten ja mistä saa.

• Toluca

Niin sitä taaperrettiin Dallasissa päivä, ja sitten jatkettiin Albuquerqueen. Luulen, että tuon aloituksen kirjoittaja kipitti kylällä ohitseni, koska puhui kaverilleen suomea?
      En viitsinyt häiritä. Sitten käytiin J. F. Kennedyn muistomerkillä kuluttamassa aikaa ja myöhemmin kokkipoika etsi asiakasta, ja kun ei löytänyt kysyi haluammeko ilmaisen aterian! Tottakai se kävi Thank You!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      211
      9765
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      43
      4539
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      124
      4047
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      113
      3947
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      205
      3669
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      41
      3033
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      156
      1587
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      92
      1524
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      13
      1363
    10. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      111
      1314
    Aihe