Oon 6 luokkalainen tyttö Vaalasta ja mua tympii yks poika meidän luokalla.Tämä poika kaivelee nenää ym tunnilla ja se istuu mun vieressä ja ruokalassakin käyttää käsiä syömiseen:(opettajallakaan ei oo aikaa kuunnella asiasta kun sillä on aina niin kiire.Mihin voisin asiasta valittaa
Kuka kertoo?
15
252
Vastaukset
- Kummia_pohdiskelet
Entä sitten? Aikuiseksi päästyäsi tulet huomaamaan, että vieläkin pöhkömmin käyttäytyviä ihmisiä on olemassa. Eikä heistä voi valittaa yhtään mihinkään, vaikka he olisivat työkavereinasi, tai pahimmassa tapauksessa puolisonasi.
Erilaisuutta kannattaa vain oppia sietämään. - mazda606
ibakalla ohtaan että lasahtaa nii lähtöö siantauti pojasta.
- koulurauha
enkä muutenkaan tykkää siitä kun se on vähän pullukka
- VajakkiAutomaatti
Ootko kamoissa?
- VajakkiAutomaatti
Aivan varmasti oot kamoissa!
- Koulurauha
Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D
- PakettiAutomaatti_
Koulurauha kirjoitti:
Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D
En oo! Mutta sä oot kyllä mä tiedän.... Aivan varmasti tälläkin hetkellä olet kamoissa :D
- Puuhöylä_
Niin ja ei sun tarvi olle sellainen ihmisen kanssa tekemisissä ellet halua. Eikä ihminen voi valita ulkonäköään mutta toki siihen voi vaikuttaa. Unohda koko asia :P
- Oikohöylä
Oot kamoissa???
Kyllä sen opettajan pittäes oppilaettae kuunnella. Mene rehtorin luo kertomaan assie. Rehtori tekköö mitä tarpeelliseksi kahtoo.
- Tasohöylä
Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???
Tasohöylä kirjoitti:
Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???
Kiitti sinullekki, Tasohöylä. Näen se keskustelun taso nousoo.
- pätykkä
vaalasta yks mummeli tässä, koulussa nyt joutuu sietään kaikkea, minulta varastettiin vaalassa aikoinaan karvalakki ja piilotettin kengät, että semmoista. tänne asti oon päässyt.
- Koulurauha
Se poika kuuleman mukaan viettää aikaa siskojensa kanssa kun ei taida kavereita olla.Kuinka moni 12v poika on kiinni siskoissa😄epänormaalia se on
- JokaPaikanHöylä_
Hehee taidat tykätä siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675