Mokka ongelma

Mokkako

Vaimo on tykästynyt liian kanssa mokkaan. Sen jälkeen kun mokka alkoi ajamaan vaimoa niin piti talouteen saada Mokka vaimon ajettavaksi. Itse en välittäisi Mokkaa ajaa mutta onneksi mokka ei sentään ole vielä minua ajanut vaikka vaimo on sitäkin ehdottanut. Voi olla vain ajan kysymys että milloin sekin tapahtuu ja joudun mokan kyyditettäväksi. Vaimon mukaan kyyti on kovaa ja upeaa. Mokka on kyllä ihan p*ska auto omasta mielestäni. Mitä teen?

12

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväslykys

Ettei mamma vaihda myös ukon mokka kikuliin?

• kiertoonakkajamokka

Vaihda akka mokkaan tai mokka akkaan.

• tänpåäää

Kyllä vaimosi on oikeassa.mokka on naisten mieleen.Ja varsinkin mokkakorva.Siinä pieni miehuutesi kalpenee ja pikku sininen ei auta.Kylläpä oot reppana.Varmaankin hampaaton kaljamaha.

• akjuutrus

Vaimon kannattaa vaihtaa pieni isoon.Kahvin ruskee keppi 30cm levossa.Kyllä sä lökäpöksy oot vastaan tulija.10senttii juhla kunnossa ei vaimollas oo paljoo kerrottavaa.30senttii kun puhuu on emäntäs seitsemännessä taivaassa.Sun kans se lukee Aku Ankkaa.Varmaan vituttaa.Kyllä MOKKA on jotain.

• SirAstra

Minä otin mokkaa kakkoseen.

• mokomakinmokka

Mokka ja kakka. Näyttää ja haisee samalta. Sama juttu puhuttiin sitten Mokka Opelista tai Alppien takaa tulevista mokka-heimojen edustajista.

• Otan.osaa

Tästä syystä olisin erittäin varovainen, jos talouteen oltaisiin hankkimassa Mokkaa (tai mokkaa). Hyvin surullinen tarina kaikkineen.

• Sösss

Mokka on ruma tötterö.

• Mipukka

Mieheni on tilannut minulle Mokan ja se on komia.

• selväTapaus

Ilmeisesti aloittaja on vannoutunut Toyotasetä, eikä siis kovin kyvykäs tai tietoinen autojen laadusta ja ominaisuuksista ja vaimo on selvästi järkevämpi, eikä ole jämähtänyt 70-luvun autojen tasoon ja ymmärtää hyvän päälle.

• Moccameisteri

Onko sinulla sekä Mokka että mokka?

• vaakkuva.sorsa

mulla on pikkunen corsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1243
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe