Vaimo on tykästynyt liian kanssa mokkaan. Sen jälkeen kun mokka alkoi ajamaan vaimoa niin piti talouteen saada Mokka vaimon ajettavaksi. Itse en välittäisi Mokkaa ajaa mutta onneksi mokka ei sentään ole vielä minua ajanut vaikka vaimo on sitäkin ehdottanut. Voi olla vain ajan kysymys että milloin sekin tapahtuu ja joudun mokan kyyditettäväksi. Vaimon mukaan kyyti on kovaa ja upeaa. Mokka on kyllä ihan p*ska auto omasta mielestäni. Mitä teen?
Mokka ongelma
12
276
Vastaukset
- hyväslykys
Ettei mamma vaihda myös ukon mokka kikuliin?
- kiertoonakkajamokka
Vaihda akka mokkaan tai mokka akkaan.
- tänpåäää
Kyllä vaimosi on oikeassa.mokka on naisten mieleen.Ja varsinkin mokkakorva.Siinä pieni miehuutesi kalpenee ja pikku sininen ei auta.Kylläpä oot reppana.Varmaankin hampaaton kaljamaha.
- akjuutrus
Vaimon kannattaa vaihtaa pieni isoon.Kahvin ruskee keppi 30cm levossa.Kyllä sä lökäpöksy oot vastaan tulija.10senttii juhla kunnossa ei vaimollas oo paljoo kerrottavaa.30senttii kun puhuu on emäntäs seitsemännessä taivaassa.Sun kans se lukee Aku Ankkaa.Varmaan vituttaa.Kyllä MOKKA on jotain.
- SirAstra
Minä otin mokkaa kakkoseen.
- mokomakinmokka
Mokka ja kakka. Näyttää ja haisee samalta. Sama juttu puhuttiin sitten Mokka Opelista tai Alppien takaa tulevista mokka-heimojen edustajista.
- Otan.osaa
Tästä syystä olisin erittäin varovainen, jos talouteen oltaisiin hankkimassa Mokkaa (tai mokkaa). Hyvin surullinen tarina kaikkineen.
- Sösss
Mokka on ruma tötterö.
- Mipukka
Mieheni on tilannut minulle Mokan ja se on komia.
- selväTapaus
Ilmeisesti aloittaja on vannoutunut Toyotasetä, eikä siis kovin kyvykäs tai tietoinen autojen laadusta ja ominaisuuksista ja vaimo on selvästi järkevämpi, eikä ole jämähtänyt 70-luvun autojen tasoon ja ymmärtää hyvän päälle.
- Moccameisteri
Onko sinulla sekä Mokka että mokka?
- vaakkuva.sorsa
mulla on pikkunen corsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389