Mokka ongelma

Mokkako

Vaimo on tykästynyt liian kanssa mokkaan. Sen jälkeen kun mokka alkoi ajamaan vaimoa niin piti talouteen saada Mokka vaimon ajettavaksi. Itse en välittäisi Mokkaa ajaa mutta onneksi mokka ei sentään ole vielä minua ajanut vaikka vaimo on sitäkin ehdottanut. Voi olla vain ajan kysymys että milloin sekin tapahtuu ja joudun mokan kyyditettäväksi. Vaimon mukaan kyyti on kovaa ja upeaa. Mokka on kyllä ihan p*ska auto omasta mielestäni. Mitä teen?

12

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväslykys

      Ettei mamma vaihda myös ukon mokka kikuliin?

    • kiertoonakkajamokka

      Vaihda akka mokkaan tai mokka akkaan.

    • tänpåäää

      Kyllä vaimosi on oikeassa.mokka on naisten mieleen.Ja varsinkin mokkakorva.Siinä pieni miehuutesi kalpenee ja pikku sininen ei auta.Kylläpä oot reppana.Varmaankin hampaaton kaljamaha.

    • akjuutrus

      Vaimon kannattaa vaihtaa pieni isoon.Kahvin ruskee keppi 30cm levossa.Kyllä sä lökäpöksy oot vastaan tulija.10senttii juhla kunnossa ei vaimollas oo paljoo kerrottavaa.30senttii kun puhuu on emäntäs seitsemännessä taivaassa.Sun kans se lukee Aku Ankkaa.Varmaan vituttaa.Kyllä MOKKA on jotain.

    • SirAstra

      Minä otin mokkaa kakkoseen.

    • mokomakinmokka

      Mokka ja kakka. Näyttää ja haisee samalta. Sama juttu puhuttiin sitten Mokka Opelista tai Alppien takaa tulevista mokka-heimojen edustajista.

    • Otan.osaa

      Tästä syystä olisin erittäin varovainen, jos talouteen oltaisiin hankkimassa Mokkaa (tai mokkaa). Hyvin surullinen tarina kaikkineen.

    • Sösss

      Mokka on ruma tötterö.

    • Mipukka

      Mieheni on tilannut minulle Mokan ja se on komia.

    • selväTapaus

      Ilmeisesti aloittaja on vannoutunut Toyotasetä, eikä siis kovin kyvykäs tai tietoinen autojen laadusta ja ominaisuuksista ja vaimo on selvästi järkevämpi, eikä ole jämähtänyt 70-luvun autojen tasoon ja ymmärtää hyvän päälle.

      • Moccameisteri

        Onko sinulla sekä Mokka että mokka?


    • vaakkuva.sorsa

      mulla on pikkunen corsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      572
      3502
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      41
      1529
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1357
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1314
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      169
      1295
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1239
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      103
      1063
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      992
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      932
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      854
    Aihe