"Heippa taas...
Täällä oli lauantaina koko päivän seminaari. Meillä on helmikuun alussa sosiaalityöntekijöiden kotikäynti. Ollut aivan mahtava tuo valmennuskurssi! Ihania ihmisiä, kaikilla sama päämäärä, on helppo tutustua :)
Luulen, että varmasti ihan pienten lasten huostaanotto lisääntyy siinä missä isompienkin lasten! Vastahan uutisissa oli, että määrä kasvaa koko ajan...."
Hyviä uutisia lapsettomille :)
NytNappaaa
4
67
Vastaukset
- syösyö
Ja rahan tuloo ei voi estää. Iso kala....
- otatkokarkkiihehheheheh
Meillä tehhään vauvoja, joten ei haittaa, vaikka sijoitetut otettiin pois. Rahhaa tullee muutenkin.
- vanhuksetjalapset
Toivottavasti myöskään vanhukset eivät joudu kärsimään huonolaatuisissa sijaishuoltopaikoissa. Turha ajatella, että jos lapset otettiin pois, aletaankin vanhusten hoitajiksi. Vanhukset ovat samalla tavalla puolustuskyvyttömiä, kuin lapsetkin. Ympäristö pelkää.....
- mulkkendaalitjyrää
Raukkiksille meillä onkin just hyvät apajat, haloo hei! Sehän se mulkkuisuuden taitaa, ken rahan ekkana haistaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913