HÄMEENLINNA, Kaurialan tornitalosta vapaa asunto

kapanen_12

Hämeenlinnan Kaurialan tornitaloista siisti 35 m2:n asunto vuokrattavana. Tämä 4. kerroksen asunto sijaitsee arvostetulla ja rauhallisella alueella aivan Hämeenlinnan keskustan palveluiden läheisyydestä, noin 400 metrin päässä Hämeenlinna-keskuksesta (Kauppakeskus Goodman). Lyhyen auto- / pyörämatkan päässä myös Tiiriön kauppakeskus. Mainiot ulkoilumaastot ja urheilupuistot lähellä. Palvelut lähellä, ja lähin lähikauppa kadun toisella puolella.

Taloyhtiössä on putkiremontti tehty 2012, jossa yhteydessä myös kylpyhuoneet uusittiin.

Asunnossa olohuone, joka tilaltaan suurin. Edelleen iso eteinen, josta kulku vaatehuoneeseen. Lisäksi huoneistoon kuuluu v. 2012 remontoitu kylpyhuone sekä keittiö, jossa yhteydessä ruokailuhuone. Jälkimmäistä tilaa voi tietty tarvittaessa käyttää vaikka erillisenä makuusoppena.

Vuokra 520 euroa vesi. Asunto on vapaa 1.9.2016 alkaen. Vuokraan asunnon luotettavalle vuokralaiselle. Takuuvuokra 2 kk takuu, tai muu sovittava vakuus. Jos Sinulla on luottohäiriömerkintä tai vastaava, niin laita viestiä ja mietitään yhdessä miten vuokratakuuasia hoidetaan. Vuokraan siis asunnon myös luottotiedot menettäneelle, jos asiat muuten kunnossa.

Myös lemmikkieläimet mahdollisia.

Mikäli kiinnostukseksi heräsi, ota yhteys sähköpostitse: a.kapanen (at) elisanet.fi tai soita 040-5482 192 / Ari Kapanen.

Asunnosta lisää kuvia täällä: http://www.nettimarkkina.com/kaurialan-tornitalosta-vapaa-asunto/1411414

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        374
        4764
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        86
        1914
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        67
        1641
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1566
      5. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        241
        1486
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1420
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        60
        1396
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1377
      9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        11
        1254
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1245
      Aihe