Huomasin sattumalta, kun putket paukahtelee kerrostalossa kun naapuri käyttää vettä niin meillä kylmä vesimittari pyörii vähän aikaa itsekseen. Tod.näk. naapuri sulkee hanan silloin...Mikähän voisi olla syynä?
Vesimittari pyörii itsekseen kerrostalossa
4
622
Vastaukset
- kgjaölksdöadölagaö
Vesimittaristasi puuttuu takaiskuventtiili. Ota yhteyttä huoltoliikkeeseen ja pyydä asentamaan se heti ensi tilassa!
- Pöllö1968
Ok, hyvä tietää....ollaan asuttu tässä asunnossa kohta 6 vuotta, paljonkohan ollaan maksettu toisten vesilaskuja :( Ens viikolla vasta tulevat huollosta katsomaan/tarkistamaan, sanoivat heti ettei vois olla mahdollista näin uudessa asunnossa, vanhemmissa kyllä, talo siis kohta 6 vuotta vanha, ollaan asuttu tässä alusta asti....
- Putkisetä
vesimittari voi olla myös rikki etää se liikkuu omia aikojaan kun paine vahtelee putkistossa. Todennäköisempää on kyllä takaiskuventtiilin puute
- Pöllö1968
Tänään kävi huollosta katsomassa ja ei silloin tietenkään liikkunut ollenkaan kun kukaan ei yläkerrassa käyttänyt vettä. 4 kertaa pyöri kuitenkin tänään itekseen, siis samalla kun naapuri varmaan sulki hanan ja paine oli kyllä kova kun koko putki tärisi, huollosta sanoivat että vesimäärät olisivat kuitenkin pieniä mitä päästäisi läpi, tiedä sitten....takaiskuventtiilit on jossain päämittarissa kuulemma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273693- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82225- 381619
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta451596- 161581
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2881383- 1321376
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451315