Viisaalla ihmisellä on pieni pää

pienionkaunistatäällä

Ainakin uusimman tutkimuksen mukaan.
Mitä pienempi pää ihmisellä on, niin sitä tiiviimmin tieto siihen pakkautuu.
Isopäisillä kaikki pään sisällä oleva on niin hajallaan, että aivoilta haaskaantuu kallista aikaa koota tämä informaatio tehokkaaksi paketiksi.
Asia on helppo todeta itsekin:
Milloin olet tavannut isopäisen insinöörin, avaruustutkijan tai taiteellisen neron?
Vastaus: Et koskaan!

Oliko sinulla jo lapsena iso pää, kaikki lelut kadoksissa ja koskaan ei ollut kivaa.
Vain pienipäiset ihmiset menestyvät ja lyövät rahoiksi, kaikkien isopäisten jäädessä taustalle norkoilemaan ilman mahdollisuutta menestyä elämässä.
Mikäli sinut laitettiin pienenä kauppaan hakemaan kappa perunoita ja käskettiin kantamaan ne kotiin päässäsi olevalla pipolla, kuulut todennäköisesti tähän isopäisten luusereitten armeijaan.

38

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfvsdfvs

Isäni siskon mies on muuten juurikin tuollainen isopäinen insinööri, eläkkeellä nyt...

• on-nähty-todettu-

joooo, vesipäät onki harvinaisen tyhmiä,
      niillä on iso pää vettä täynnä,

• K...pää-on

vielä sitäkin paljon pahempi.

• Hydrokefaali-vielä

menettelee...

• Pieni-pää

ja vähä mieltä.

• 459871

varsinkin ne joilla on zika virus ovat älymystön eliittiä

• kymmenenmiinusyks

Entäpä mikrokefalia tai zica-virus? Huippuälykköjä vai?
      Suomeksi: kallon koko ei korreloi mitenkään älykkyyteen.

• Yksi-suomalainen

luennoi kerran pään koosta, hän sanoi isopäisyyden osoittavan älyn suurta määrää, koska aivoissa oli niin paljon enemmä aivosoluja, ja ne pystyivät liikkumaan hyvin.

• OnneksiOlkoonVaa

Olipa hauska juttu. Palstalainen on tuottanut tutkimukseensa perustuvan aloituksen.

Tuolla perusteella voisi myös todeta, että apinat ja simpanssit ovat paljon ihmisiä viisaampia.
      m.o.t.

• Tavuviiva

Mutta eikös olisi johdonmukaista, että isoon päähän mahtuu paljon kamaa?
      Tämä tutkimukseni on ihan empiiristä. Hihih
      Voisi tutkia sydämen laajentuman eli tarkoittaako se sitä, että siihen mahtuu kaksi ämmää.

• on-tietoo-enempiki

On tutkittu, isopäinen on tyhmempi kuin normaali kokoisen pään omistaja,
      isopäisellä on vettä päässä ne hukkuu, se on vaarallinen sairaus,
      puupäät ovat onnellisia ne ei huku,
      iso pää on ruma

• Jospa tämä pienipäisyys korvaisi edellisen kyselytestin mielisairausvaatimuksen.
      Nostaisi viisauden/älykkyyden tasoani edes pikkuisen.

• ApinanPäänKoko

Voisit avioitua pienipäisen apinan kanssa.

• ApinanPäänKoko kirjoitti:

Ei käy, kun olen jo naimisissa hurmaavan rentun kanssa ja hänellä on ihan normaalikokoinen pää.

• bbbbbbbbbbb
        ApinanPäänKoko kirjoitti:

Siilimuoriko se taasen ittiään peukuttaa ;)))))

• bbbbbbbbbbb kirjoitti:

Siilimuoriko se taasen ittiään peukuttaa ;)))))

Ei kannata arvailla, se on kuitenkin varmaa, että sekä tuon viestin kirjoittajalla että peukuttajalla on paljon pienempi pää kuin minulla.
        Vaikuttavat niin viisailta.

• bbbbbbbbbbb
        Ancelina kirjoitti:

Ei kannata arvailla, se on kuitenkin varmaa, että sekä tuon viestin kirjoittajalla että peukuttajalla on paljon pienempi pää kuin minulla.
        Vaikuttavat niin viisailta.

Mut suloista kun toi pienipäinen apina kosi sua ;))))

• Mikrokefaliaakaan

en itselleni enkä jälkeläisilleni toivo.

Mikrokefalia

Vasemmalla tavallisen kokoiset ihmisaivot ja oikealla mikrokefaalikon aivot.
      Mikrokefalia eli pienipäisyys on oire, joka saa ihmisen pään jäämään selvästi normaalia pienemmäksi: aikuisen mikrokefaalikon pään ympärysmitta on tyypillisesti alle 42 senttimetriä. Mikrokefalia aiheuttaa usein myös älyllisen jälkeenjääneisyyden.
      Geneettinen eli primaarinen pienipäisyys on peittyvästi periytyvä ominaisuus: se ilmenee vain lapsessa, joka on saanut siihen liittyvän geenivirheen molemmilta vanhemmiltaan. Mikrokefaliaa aiheuttavia geenivaurioita on löydetty monista kromosomeista.[1] Mikrokefaliataipumus liittyy muun muassa Rettin oireyhtymään, Beckwith–Wiedemannin oireyhtymään, Aicardin oireyhtymään[1], Nijmegenin murtumaoireyhtymään ja Norrien tautiin.
      Mikrokefalia voi kehittyä myös sikiökaudella tai synnytyksen yhteydessä aiheutuneesta aivovauriosta (sekundaarinen mikrokefalia), jolloin kallon muoto on usein epäsymmetrinen.[1] Pienipäisyyttä aiheuttava sikiökauden aivovaurio voi johtua sikiön sairastamasta synnynnäisestä vihurirokko-oireyhtymästä, jonka syynä on äidin alkuraskauden aikana saama vihurirokkotartunta.[2] Myös zikaviruksen tiedetään aiheuttavan pienipäisyyteen johtavia sikiövaurioita.[3]
      Pakistanin rottaihmiset sairastavat mikrokefaliaa.[4]

Nythän sitä levittää zika-virus Brasiliassa.

• Lähde-

Edellinen Wikipediasta

• Niin-siitä-oli-uutisissa
    • Heikunkeikku

Pienipäisillä on tieto tosiaan tiiviissä tilassa ja niinpä heidän puheensakin on tiivistä ja asiallista suollettavaa. Ylimääräisiä hörhelöitä ei puheeseen mahdu.
      Isopäisillä aivosolut hölskyvät kuvun sisällä seinästä seinään. Kimmahtavat kivasti heiluttaessaan päätään. Akustiikka on kunnossa.
      Jotkut bändit, ne kuuluisat bändit, jotka kitaraa räpläävät, pomppivat ja heiluttavat päätään ihan viimesen päälle, niin heidän päänsä ovat mahtava lisä musiikkiin. Pää helisee ku marakasit. Kiva mauste musiikin sekaan.
      Mun isosisko, hän joka tapasi kantaa mut saaren kivelle ja josta jouduin pakokauhun vallassa itse kahlaamaan rantaan, niin tämä samainen sisko oli myös kunnostautunut muillakin kivoilla leikeillä. Hän sanoi (minä olin n.4v), että kun minä synnyin, niin minulla oli vesipää. Kauhistuin, tottahan toki. Hän valeli suloista öljyä mielikuvitukseni höysteeksi ja sanoi, että minulla oli NIIIIIN ISO PÄÄ, että olin kuin ruma ankanpoikanen, kaikki hyljeksivät mua (tätä samaista satua hän luki minulle usein ja niin ilmeikkäällä ja surullisella äänellä, että tietysti minä purskahdin itkuun). Vesipäisyyskin sai minut itkemään ja juoksin äidiltä kysymään, että onko mulla ollut vesipää. Äiti vastas ettei ole ollut. Sisko sitten äidiltä salaa sanoman, että kyllä mulla vaan on ollut vesipää, äiti ei vaan hennonnut kertoa.
      Että tämmönen kiva sisko mulla. Muitakin kivoja juttuja on muistissa.

• ent.siivoojaparka

Se on sitä tyypillistä sisarusrakkautta.
        Pikkuveljeni tuumaili kerran, että hän on aina pitänyt nenääni epätavallisen isona ollakseen naisen naamassa. Sitten hän jatkoi, että kun tarkemmin katson, niin eihän sinun nenäsi niin iso olekaan, sinulla on vain epätavallisen pieni pää. No kiitos hänelle siitä kohteliaisuudesta.

• Levii-kuin-rutto

Yli 1,6 miljoonaa synnytysikäistä naista on zikavaarassa
      01.08.2016
      Floridassa kymmenen uutta zikatartuntaa
      20.08.2016
      Miami Beach antoi turisteille zikavirusvaroituksen – viisi uutta tartuntaa
      17.08.2016
      Haiti vahvisti ensimmäisen zikavirukseen liittyvän pienipäisyyden

• rikas-isokenkäinen

Onko "isokenkäisellä" aina pieni pää? DD

• Ihailemallani-

presidentti Urho Kekkosella oli kyllä isoa kokoa ( muistatteko hänen naurunsa? ja nyt Apu-lehden kannessa hänen kuvansa, se silmän pilke niitten lasienkin takana on niin ihana) niin muistatteko miten älykkäästi hän vei Venäjänkin päättäjiä,
        hehän kulkivat Kekkosen toiveitten mukaisesti kuin narusta vetäen.

• HallootaVaanIhailijoille

Jep. Jep. Ja venäjän mieleinen vetäjä valittiin presidentiksikin kun muut varteenotettavat ehdokkaat pakotettiin vetäytymään vaaliehdokkuudestaan. - Kukahan oli vedettävissä ja ketkä vetivät. Vielä muistinsa ja järkensäkin menettäneenä mies valittiin edelleen jatkoajalle presidenttinä. Kuka vedätti, miten ja missä oli valta?

• vaimitä

Hyvin vedätti. Onnellisia oltiin ja ollaan vieläkin.

• isot

Soini ja Sauli

• uusein

dementikoilla on pieni pää

• höh-

Harvinaisen typerä aloitus. Joku 90-vuotias varmaan näppäili.

• Minä.TUNNEN

yhden pienipäisen vammaisen.
        Hänellä on vammaisuutensa lisäksi "Touretten-syndrooma", hänen suustaan voi tulla äkkiä ihan-mitä-vaan, vaikka istuttaisiin lounaspöydässä, jossa on paljon ihmisiä, ihan tuntemattomiakin.

• eppu2

Ovatko 90-vuotiaat mielestäsi typeriä?

• johan-osaat-arvailla

" höh "

jos sillä oli liian pieni pää,
        tai sitten liian suuri pää, vesipää,
        se vasta tyhmä onki,
        tiesitkö vesipäisyys on erittäin paha sairaus,
        jopa periytyvä,
        lueppas koneelta minkälainen on vesipää,

• 97865

Mikrokefaali on pienipäinen vammainen.

• MR.Nice-Guy

Tiesitkö että kana elää vielä jonkun aikaa vaikka siltä lyödään pääpoikki.

• mistä-sinä-tiedät

tiesin, ku ite oon sen tehny,
        miten sinä sen tiesit,

• ent.siivoojaparka

Siitähän se sanontakin juontaa, että juoksee kuin päätön kana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe