Kuka puuttuu työpaikkakiusaamiseen ?

Heips
Olen ikuinen työpaikkakiusattu. Joka paikassa on min. yks ihminen, joka kiusaa. Jo pelkkä toisen vahtaaminen luokitellaan nykyisin työpaikkakiu- saamiseksi, FAKTA !! Mutta kuka puuttuu SIIHEN ? Varsinkin, jos se POMO ITSE on se kiusaaja......ei kukaan ! Aina vaan nalkutetaan koulukiusaami- sesta, miksei koskaan TYÖPAIKKAKIUSAAMISESTA ?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

Ei yleensä kukaan.
      Paras on joko eläke, työttömyys tai omaehtoinen työ, kuten oman firman perustamine, jossa saa olla itsekseen.
      Nää kolme tulee ekana mieleen.,
      Mä en koskaan sopeutunut työmaailman kovuuteen.
      Kauriit, oinaat, jouskarit ja kaksoset sekä leijonat ne riehuu siellä.
      Härät(minä) ja kalat sekä vesimiehet ne usein lojuvat kotonaan omissa maailmoissaan parantaen maailmaa.
      Herkkyyttä, lempeyttä meillä, kaukana kovuudesta.

Huomasin jo pentuna, etten oo tästä maailmasta oikein.
      Uppouduin omiin ajatuksiini, ei ollu silloinkaan kavereita, olin outo, kuuntelin jännää musiikkia, tein omia juttujani, puhuin outoa huumoria, tyypit kiusasi.
      Erilaisuus on myrkkyä ja väärin, niinhä ne toitottaa usein.

Suosittelen sulle, että perustat oman firman.
      Jos tuntuu, että oon väsynyt henkisesti, niin hommaa sairaseläkkeellä ittes.
      Olet ehkä ansainnut sen, jos sua on poljettu paljon duunissa.
      Antaa vaan kiusaajien tehdä hommat meidän hyvempien ollessa kotona.
      Siinäpä saavat kärsiä LOL!

• kipakis

Lukuisa joukko työpaikkoja ollut. Vain viimeisessä oli jotenkin omituiset firman omistajat, jotka tavalla jos toisellakin kyykyttivät kaikkia tasapuolisesti. Vai mitä on sanottava siitä, etteivät omistajat tervehtineet ketään? Eräänä aamuna yhden työntekijän tuolilla istui vieras henkilö, josta ei ollut kerrottu kenellekään. Ja tämä vieras henkilö sai itse esitellä itsensä uutena työntekijänä. Voitteko kuvitella varsinkin sen työntekijän tyrmistyksen, jonka pallilla tuo uusi istui?

Yksikään työsuhde ei kestänyt vuottakaan ja tätä oli jatkunut vuosia. Firmaa ei enää ole, tietenkään.

Olen jo vanhuuseläkkeellä. Muut työpaikat olivat hyviä eikä kiusaamista ollut.

Ongelma on siinä, että kaikkien ihmisten pitäisi olla töissä, myös vähän kummallisten ja ärsyttävien. Siinä on sietämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13