En tiedä, miten yleistä on aavetutkijoiden käyttö, mutta jos täällä on ihmisiä joilla kokemuksia kys. ryhmien toiminnasta olisin kiitollinen jos jakaisitte kokemuksia. Meillä on alkanut kotona tapahtumaan erikoisia ja ajattelin kutsua tänne jonkun porukan tutkimaan. Aavedatan tiedän ja olen kuullut että on muitakin ryhmiä (Valkeakoskella tjsp?), haen ehdottoman luotettavia tyyppejä, EN missään nimessä haluaisi videota meidän kämpästä nettiin riepoteltavaksi. Joten suosituksia, kiitos<3
Kokemukset aavetutkijoista?
Eve-78
1
69
Vastaukset
- JuuhanaAfHuuhana
pedotutkijat on parhaita, jos kotonasi on vieraillut itse pedobear niin he löytävät aave-ektoplasmaa lastesi kuvilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659