PALSTAN SKEPTIKOT OVAT AIVOTTOMIA IDIOOTTEJA

TietomiesRanualta

Palstan skeposia en tunne kuin kirjoitusten perusteella, joka jo todistaa heidän olevan aivottomia idiootteja.
Käytännössä tunnen muutaman skeposen ja kaikki ovat samanlaisii aivottomii idioottei.
Skeposet ovat hyvin seksuaalisia ja siksi heissä on myos paljon raiskaajia ja pedofiilejä ja siksi uskonkin, että skeposet ovat runkanneet aivonesteensä wessan pyttyyn ja siksi rivät aivot toimi, vasn skeposet ovat aivottomii idioottei tästä syystä.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kovin karkeaa yleistää kirjoittamallasi tavalla vaihtoehtohoitojen kannattajien, siis tiedeskeptikoiden, lainkuuliaisuus ja henkiset kyvyt. Suurin osa vaihtoehtohoitojen kannattajista on varmaankin ihan kunnon väkeä.

• tietomie

Älä höpise paskaa luuseri!
        Aloitiksen tekijä on oikeassa!
        Tiedän, koska olen palstan ainoa tietäjä eli tietomie.

• CAMhoitoRanualta

Ranualta hyvää CAMhoitoo idiooteille skeposille.
        Ranuan CAMhoito parantaa välittömästi kaikki idiootit.

• nälkäpalkkaasoturi

Et siis olekkaan kunnollinen hillomunkki, vaan valepuvussa hiiviskelevä juntti skeponen, joka aina pilkkaa muita ihmisiä, paitsi skeposia.

• hörhösie
        nälkäpalkkaasoturi kirjoitti:

Et siis olekkaan kunnollinen hillomunkki, vaan valepuvussa hiiviskelevä juntti skeponen, joka aina pilkkaa muita ihmisiä, paitsi skeposia.

Joko Kuusankoskella on päästy sopuun?

• skeposie

Ei ole Kuusankoskella päästy sopuun, mutta neuvottelut jatkuvat kiivaina.
        Mutta sensijaan Kouvolassa ja Kotkassa on löytynyt sopuratkaisut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe