Miten kiinnittää pojan huomio?

minämarssista

Hei mä oon 14 vuotias kasiluokkalainen tyttö. Minä olen ihastunut yhteen meän luokan poikaan. Poika pelaa kääkiekko ja on sellasessa jännässä porukassa. Tai no meän melkein kaikki luokan pojat on sellanen yksi kaveriporukka, ne on aika arvostettuja koulussa, omalla tavallaa... Mä ite oon sellases kaveri porukas joka on meän luokan voiko ny nii sanoo "suosituin" ei vaan sellanen huomattu porukka mut ei me koko koulun mitää suositumpia olla, mut kyllä mrät tiietää.. Oon kyll välil huomannu et se kattoo mua, mut oelkään et se on vaa sitä tavallista ihmisten kattomista.... Sit on yks toinenki se harrastaa jalkkist se on kai ihastunu muhu mutt yrittää peittää sen kaiken voimi, mä en oo ite varma oonko kiinostunu siitä mutta ekasta ainaki oon.... Ongelma on vielä se et en oo vain suomalainen vaa puoliks yks toine maa, nii sen takia mun kaa ei ny oikei kukaa poika haluu olla tekemisissä ettei maine menis, mut ei iha noi ett kyllä ne kasilla on alkanu enemmän muhun kiinnittää huomiota... Mut miten saisin jomman kumman pojista toimimaa? Eli miten kiinnittäisin lisää huomiota itseeni?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toei15vp

      No esim että katsot sitä silmiin ja hymyilet jne

    • Lukutoukka02

      Moi! mul on aika samanlainen ongelma. Itekki oon nyt kasilla oleva tyttö ja mun luokalla on yks poika joka on vaa puoliks suomalainen ja se tuijottaa mua kokoajan koulussa ja lähestyy kaikil tavoil. Mäki saatan vähän tykätä siitä. Seki on sellane "cool" tyyppi ja ite oon sellane "vähemmän cool". En tiiä mitä tässäki tilaantes vois tehä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe