Haluasitko teeskennellä homoa tai lesboa?

Homokokeilu

Olisko kiva mennä johonkin homobaariin vähän lirkuttelemaan ja testata paljonko pörräis himokkaita homppeleita tai lebsukoita ympärillä?
Haluaisitko lähteä homppellin tai lesbukan kanssa kämpille katsomaan että mitä tapahtuis? Yrittäisköhän päästä mummohousujen tai raappahousujen sisään, vai olisko pelkkää jutustelua? Mitäs veikkaatte? Kuka haluaa kokeilla ja kertoa täällä kokemuksensa? Olis mielenkiintoista kuulla jonkun empiirisistä tutkimuksista homolassa/lesbolassa.

30

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NikittäKerronTaas

Olisi tosi typerää ja aivan älytöntä.
      Voisin tosin poiketa jossain mainitsemasi kaltaisessa baarissa ja keskustella ihmisten kanssa siellä ihan omana itsenäni.

Eilen keskustelin kaupungilla vähän ennen puolta päivää laitapuolen eläjien kanssa. Mies on vajaat 40-vuotias kokki ja rouva täyttää reilun vuoden päästä 50 vuotta. Sain monenlaista uutta tietoa ja pohdittiin yhdessä, tiedänkö kotikaupungissani jotain heitä helpottavia tai heille etuja tarjoavia kuvioita. Molemmat ovat sairaseläkkeellä ja kertoivat monenlaisia ikäviä kuvioita kohtaamisistaan hävyttömien, epärehellisten ja ilkeiden romanialaisten kerjäläisten kanssa.

Suomalaisilla oli kerjäyskyltti, jossa luki "Anna kaljarahaa" ja mies sanoi ohikulkijoille: "Anna 10 senttiä, että päästään kaljalle". Suurin saamansa summa juttelumme aikana yhdeltä antajalta oli vähän vajaa kaksi euroa. Moni antoi yhden kolikon ja moni kulki ohi antamatta mitään.

Molemmilla oli puhtaat vaatteet ja kohtuullisen siisti olemus. He katsoivat keskustellessaan minua silmiin ja vaikuttivat rehellisiltä. Olivat kotoisin jostain keski-Suomen suunnalta.

Mietin hetken, olisinko tarjonnut heille kahvit Kampin palvelukeskuksessa, mutta jätin tekemättä ja jatkoin omaa matkaani toiseen suuntaan.

• isä-auringon-stetson

Häpeä että jätit tarjoamatta kahvit.
        Monet suomalaiset sentään kutsuu mamuja ja romskuja kotiinsa , jopa yövyttää heitä.
        Mitä sinä teit, et sortunut auttamaan heimoveljeä ja -sisarta. Kyllä nyt taivasosuudestasi tipahti kahvin hinnat pois. Kaksi kahvia, possumunkit, kerma ja sokeri. Ja kaljat päälle.

• pullat.uunissa

Aloittaja aihe jostain syystä kiinnostaa sinua, minua heterona ei kiinnosta.

• KiinnostaaEIKÖkiinnosta

Kiinnostaako sinua homona, kun sanot, ettei heterona kiinnosta?
        Vai oletko välillä lesbo ja välillä hetero?

• KenelleKirjoititSen

Siis ketä tarkoitat, kun sanot aiheen kiinnostavan "sinua"?

• ime.munaa
        KiinnostaaEIKÖkiinnosta kirjoitti:

Kiinnostaako sinua homona, kun sanot, ettei heterona kiinnosta?
        Vai oletko välillä lesbo ja välillä hetero?

Perkele jos sanon ettei kiinnosta sukupuolisesti vääristyneet perseen nuolijat.

• NiinEIminuaYhtäänKiin

Jaa-niin - niinkö? Todella?
        Mietipä uusiksi!!!
        Teit asiaan liittyvän aloituksen ja ehdotuksenkin!!!

• Homomiehet on kivoja, ne ei heti yritä "iskeä" naista, vaan ovat henkevää juttuseuraa. Lesboista en tiedä, en tunne yhtään lesboa.

• Homo- ja lesbomiehet

Vai ovat homomiehet mielestäsi henkeviä, mutta lesbomiehet eivät ole. Eivätkö lesbomiehet sitten kykene henkevään keskusteluun kanssasi? Essolla olemme huomanneet, että homo- ja lesbomiehet ajattelevat suunnilleen samalla tavalla, mutta käytännön toimissa on hieman eroa. Tämä tieto on saatu Seksi-Sulolta.

• En halua. Ei olisi kivaa mennä homobaariin ja kukaan ei huomaisi mua. Eikä olisi kivaa mennä lesbobaariin ikään kuin karjatiskille. Joskus aikoinaan mua pyydettiin kolmen kimppaan, en mennyt. Keittokirja oli jäänyt kotiin.

Ei kiinnosta, ei kiinnosta, ei kiinnosta. Mutta jos sulla on tuollainen fantasia, niin kokeile ihmeessä niin kauan kun se on toteuttavissa. On jotain mitä muistella syöttötuolissa, että vitsi kun olin rohkea.

• En minäkään halua mennä huvikseni testaamaan vetovoimaani.
        Samasta syystä en leiki piilostakaan. On riski että ketään ei kiinnosta tulla etsimään.

• expimot kirjoitti:

En minäkään halua mennä huvikseni testaamaan vetovoimaani.
        Samasta syystä en leiki piilostakaan. On riski että ketään ei kiinnosta tulla etsimään.

Riskialtista puuhaa nuo ensiaskeleet. Osaako tulkita signaaleja, vai onko tyrkyllä, huomaako huomiota haluava saamansa huomiota. Kyllä ennen vanhaan oli helppoa, tukasta kiinni ja luolaan :)

• EVVKevvkEVVK-joo-o

En ymmärrä, miksi toisten, jopa täysin vieraiden ihmisten yksityinen intiimi elämä jaksaa kiinnostaa joitain ihmisiä.
      Onko heillä itsellään ehkä jonkinlaista, omasta mielestään todella pelottavaa, taipumusta homoseksuaalisuuteen?

Itse olen tavannut jo ihan lapsena joitain homoseksuaaleja ja ensimmäisessä kesätyöpaikassani lähin esimieheni oli homoseksuaali, jonka kumppaninkin tapasin joskus ohimennen. Esimieheni oli alansa huippuja ja todella mukava, miellyttävä ihminen. Opin hänestä paljon sekä työhön että elämään liittyvistä asioista.

Kun itse harrastan intiimiä kanssakäymistä vain oman rakkaani kanssa, en ole kiinnostunut vieraiden ihmisten intiimeistä enkä vähän julkisemmistakaan leikeistä.

• ovi_on_ja_pysyy_kiinni

Kaappihomolla on kaappihomon jutut;)

• jakolasku

Ala harrastaa koirailua tai hevostelua, pian tärppää saa ulkolaista sekä kotimaista.

• Miel-EI-ulkomaista

Mitä se ulkolainen on? Samanlaista kuin kotimainen vai?
        Minä pidän kotimaisista hevostelijoista,
        erityisesti maasto- ja kouluratsastajista.

• Koti-koti-lainen-
        Miel-EI-ulkomaista kirjoitti:

• EN-oo-kotilainen-mää

Perrrrrr. Ulkolainen vai kotilainen?
        Kotilainen vai ulkolainen?

• jakolasku
        Miel-EI-ulkomaista kirjoitti:

No mutta kun pääset vaikkapa koirailun saloihin niin ymmärrät kuka mitäkin on.

• Mitäpä kun leikit homoa, lähdet parin kaapin matkaan ja sit siinä selität et tää oli tällai empiirinen kokeilu, saattaa tulla perse kipeäksi jos alkaa kiusaamaan liikaa...heh..

• hutero-

Eiköhän ne heteroa teeskentelevät ole enemmistönä, kun näitä keskusteluja seuraa.

• jsfjklfslkjsflkjsflkjsf

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ikinä....homot pysyköön homojen seurassa ja lesbot lesbojen...

• Korppis1

Kaikki baarithan ovat avoinna kaikille. Ei tarvita rohkeutta vaan avoita mieltä piipahtaa homobaariin. Kun opiskelin Jollas-opistolla kiersimme Hesan rafloja laidasta laitaan, kuului koulutusohjelmaan. Ei homobaarit poikenneet tavan baareista. Niissä istui ihmisiä vapaa-aikaa viettämässä.

Hampurissa nuorena huimana seikkailessamme tyttöporukan kanssa Reberbanilla ja muuallakin Hampurin yössä eksyimme mm. homobaariin, ihastelimme kuinka komeita miehiä paikka oli täynnä ja tietty flirttailimme. Eräs ystävällinen asiakas kertoi meille olevamme homobaarissa, joimme limumme ja poistuimme.

• MuutakinHyvääkö

Oliko Reperbahnilla muutakin tarjontaa kuin naiset näyteikkunoissa?

• hoit_su

Minkä helvetin takia kukaan haluaisi noin toimia, sinulla on pahasti sukupuoli-identiteetti hukassa jos tuollaisia fantasioit.

• No mutta, parempi herätä myöhään kuin ei ollenkaan? Jotenkin voisin kuvitella että tällainen ongelma voisi hyvinkin tulla tälle ikähaarukalle. Ei 40 vuotta sitten saanut olla niin vapaasti mitä halusi, joten uskon että piti opetella piilottamaan mikäli vain pystyi. Bi-seksuaaliset pystyy ehkä paremmin siihen kuin täysin homo/lesbo.

Ei tuossa mitään hävettävää ole mun mielestä. Menox vaan! Siis jos on vapaasta ihmisestä kyse. Ei toisia saa satuttaa pelkästä kokeilu-innosta.

• er5yrt

En todellakaan osaisi esittää homoa kun ei miehet kiinnosta

• sdfgdsfgrtut67i
    • Haluasitko teeskennellä homoa tai lesboa?<
      Ei kai sitä pysty teeskentelemään, eikä varmaan halua edes yrittää, puolin eikä toisin.

• ent.siivoojaparka

Siis mitä?

Leikitääks hei kotia, isää ja äitiä?
      Ei, eiku leikitää homoo ja lesboo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5160
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      129
      2806
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2517
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2255
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      442
      2223
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1677
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      116
      1359
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1182
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      82
      940
    Aihe