Tähänkö maailma on mennyt

Prkleenjonnet

Tähänkö maailma on mennyt nuoret ei tee mitään muutakin pelaa ja kinuaa uusia puhelimia. Mahtaako kenelläkään olla enää peltoautoakaan. Kuinka moni nuori nykyään liittyy esim:paikalliseen ua:han. Kuinka moni nuori käy viikonloppuisin kalassa. Kuinka monella nuorella on ilmakko ja kuinka moni tietää mikä on ilmakko. Kuinka moni liittyy jokkikseen kun on viisitoista. Asiat olivat paremmin vielä 2000-2005. Ja sitten on tämä kutosluokkalaiset etsii panoseuraa ei siis hemmetti!

9

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isoäiti57

Aina nuoria haukutaan kaikesta,mutta malli tulee meiltä aikuisilta.

• Kylmät__kädet____

Niin.. olen sen verran esimerkillinen aikuinen, että nuoret ottaa mallia, miten haetaan kuudesluokkalaisia poikia seksileluiksi.

• Jskaslak

No vittu niinpä. Oon ite 14v tyttö ja ärsyttää ku kukaa ei osaa elää normaalisti.

• Itse olen nuori myös, ja kyllä ne kännykät voisi esim. Työ ajaksi kieltää kokonaan..

• Koskanäin

Ihan yhtälailla voisin tähän heittää huomautuksen, että ihmisten tavat ovat muuttuneet vuosien saatossa. Silloin ihmiset harrastivat esim. Urheilua enemmän kuin nykyään. Enää kukaan ei jaksa vaivautua nousemaan ja käydä ulkona.

Nykyään vaikka nuoret juovat energiajuomia, pelaavat pelejä ja yms, niin he ovat kuitenkin viisastunut niistä ajoista kun olin vielä pikkupentu. Sinun pitää vaan hyväksyä se tosiasia ja anna vaan olla.

• Jeremias112

Niinpä! Kinuaminen ei muuta asiaa :D

• Täytyy myontää että pelaan paljon mutta en kyl kinua koskaan uutta kännykkää. Ja mikä on peltoauto tai paikallinen ua? En käy kalassa koska olen kasvissyöjä enkä halua tappaa eläimiä. Ilmakko on ilmakivääri kai ja mun kaverilla on sellane (se on siis tyttö ettei kukaan luule että vaan pojilla on ilmakivääri). Ja mikä onkaan jokkis? En myöskään etsi panoseuraa netistä vaikka olen 13.

• Hyvin menee elämä.

• gklbcd

Miksi ilmakivääri, peltoauto, kalastamine ja ua (?) ovat parempia kuin tietokonepelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4002
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2107
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      7
      1875
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1234
    5. 27
      1209
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      953
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      70
      828
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      809
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      39
      727
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      674
    Aihe