Tähänkö maailma on mennyt

Prkleenjonnet

Tähänkö maailma on mennyt nuoret ei tee mitään muutakin pelaa ja kinuaa uusia puhelimia. Mahtaako kenelläkään olla enää peltoautoakaan. Kuinka moni nuori nykyään liittyy esim:paikalliseen ua:han. Kuinka moni nuori käy viikonloppuisin kalassa. Kuinka monella nuorella on ilmakko ja kuinka moni tietää mikä on ilmakko. Kuinka moni liittyy jokkikseen kun on viisitoista. Asiat olivat paremmin vielä 2000-2005. Ja sitten on tämä kutosluokkalaiset etsii panoseuraa ei siis hemmetti!

9

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isoäiti57

Aina nuoria haukutaan kaikesta,mutta malli tulee meiltä aikuisilta.

• Kylmät__kädet____

Niin.. olen sen verran esimerkillinen aikuinen, että nuoret ottaa mallia, miten haetaan kuudesluokkalaisia poikia seksileluiksi.

• Jskaslak

No vittu niinpä. Oon ite 14v tyttö ja ärsyttää ku kukaa ei osaa elää normaalisti.

• Itse olen nuori myös, ja kyllä ne kännykät voisi esim. Työ ajaksi kieltää kokonaan..

• Koskanäin

Ihan yhtälailla voisin tähän heittää huomautuksen, että ihmisten tavat ovat muuttuneet vuosien saatossa. Silloin ihmiset harrastivat esim. Urheilua enemmän kuin nykyään. Enää kukaan ei jaksa vaivautua nousemaan ja käydä ulkona.

Nykyään vaikka nuoret juovat energiajuomia, pelaavat pelejä ja yms, niin he ovat kuitenkin viisastunut niistä ajoista kun olin vielä pikkupentu. Sinun pitää vaan hyväksyä se tosiasia ja anna vaan olla.

• Jeremias112

Niinpä! Kinuaminen ei muuta asiaa :D

• Täytyy myontää että pelaan paljon mutta en kyl kinua koskaan uutta kännykkää. Ja mikä on peltoauto tai paikallinen ua? En käy kalassa koska olen kasvissyöjä enkä halua tappaa eläimiä. Ilmakko on ilmakivääri kai ja mun kaverilla on sellane (se on siis tyttö ettei kukaan luule että vaan pojilla on ilmakivääri). Ja mikä onkaan jokkis? En myöskään etsi panoseuraa netistä vaikka olen 13.

• Hyvin menee elämä.

• gklbcd

Miksi ilmakivääri, peltoauto, kalastamine ja ua (?) ovat parempia kuin tietokonepelit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe