Olen pian kirjoittamassa vuokrasopimusta, mutta jäin miettimään pitäiskö ennen avaimenluovutrusta vaatia ainoastaan 2 kk vuokratakuu, vai myös eka kuun vuokra?
Miten te toimitte? Riittääkö avaimenluovutukseen se vuokratakuu? Muista paperiasioista en tässä puhu nyt.
Vaaditteko ennen avaimen luovutusta eka kuun vuokr
EkaKuunVuokrako
2
80
Vastaukset
- Haatajapena222
Ainakin Nämä isommat vuokranantajan perivät kaikki etukäteen...
Kyllä myös pienen vuokranantajan syytä periä Eka vuokra ensin..toki riippuu vakuuden määrästä.ehkä tuo 2 kk on riittävästi avaimiin.
Itse antaisin jo avaimet,toki pianhan joutuvat joka tapauksessa vuokran maksamaan.. - hhgggfddd
Jos kova kysyntä, ota myös Vuokra.
Henkkarit tutki ja kääntele omin käsin kun siitä otat sotun vuokrasopimukseen. Ettei narkki vuokrannut kaverin henkkareilla.
Avaimista kuittaus paperille. Ota kuva avaimista ettet saa kopioavainta takaisin.
Sata kuvaa asunnosta tyhjänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745