BS on ruma lehmä joka ei osaa laulaa.
RUMA ROTTA
7
923
Vastaukset
- hermione04
älä ole tuhma
- Minä
ihanko noin tärkeää asiaa sulla oli..? Vau saat olla ylpeä kirjallisesta tuottamisestasi. Äidinkielen numerosi on varmaan huikea 6.
- me vaan
haista ***** sinulla ei ole mitään syytä haukkua Britneytä lehmäksi kun itse olet Paskiainen läski pylly (Britney on iiiiiiki ihana) terveisiä Britneylle!!!!!!!! me Dikkaamme sua Britney
- Jackie
Millä tavalla Britney on kaunis???
Catherine Zeta Jones, Angelina Jolie, Natalie Imbruglia, Mischa Barton... Hekin ovat paremmannäköisiä kuin se finninaamainen, taviksennäköinen priitu. - me vaan
Jackie kirjoitti:
Millä tavalla Britney on kaunis???
Catherine Zeta Jones, Angelina Jolie, Natalie Imbruglia, Mischa Barton... Hekin ovat paremmannäköisiä kuin se finninaamainen, taviksennäköinen priitu.Ja pah
kuuleppa jackie sinä olet Pienen pieni otus tässä suuressa maailmassa joka ei kaiken lisäksi arvosta KAUNISTA Britneytä sinä joka olet sitä mieltä
että Britney Spears ON finninaama taviksen näköinen
priitu tai sinulla on muuta kommenttia Britnistä
niin vastaappa tähän niin katellaan vähän. - BRITNEY FANI
MOIKKA OON SAMAA MIELTÄ BRITNEY ON TOSI KAUNIS JA HYVÄ LAULAA SITÄ PAITSI ONKO ULKONÄÖLLÄ NII VÄLII NII POIKIEN MIELEST KAIKKI TISSIT TÄYTYY KATTOO ENSI....!!!!
- Jackie
BRITNEY FANI kirjoitti:
MOIKKA OON SAMAA MIELTÄ BRITNEY ON TOSI KAUNIS JA HYVÄ LAULAA SITÄ PAITSI ONKO ULKONÄÖLLÄ NII VÄLII NII POIKIEN MIELEST KAIKKI TISSIT TÄYTYY KATTOO ENSI....!!!!
Juu katotaan vaan, niin mitä katotaan?
Mieluummin katsoisin vaikka George W. Bushin karvaista takapuolta kuin Britneytä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693