On pyörä tilauksessa ja olisi kiva tietää että pystynkö vaikuttamaan tulevaan rekisterikilpeen, toivomaan jotain tiettyä...?
Tietoa?
4
592
Vastaukset
- toteudu
Moottoripyörät toimitetaan valmiiksi rekisteröitynä, joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
Mutta olipa miten vaam, niin vastaus kysymykseesi on: Et pysty, et, vaikka hakisit kilvet itse. Tai pystyt tietysti - jos maksat - mutta sehän onkin jo ihan toinen juttu. Et muuten kuin ostamalla ns.erikoiskilvet
- ???
En tarkoittanut mitään erikoiskilpiä vaan saisiko jostain selville vapaana olevat rekisterit joista voisi valita mieleisensä... vai onko tällainen mahdollista!?
- usko
??? kirjoitti:
En tarkoittanut mitään erikoiskilpiä vaan saisiko jostain selville vapaana olevat rekisterit joista voisi valita mieleisensä... vai onko tällainen mahdollista!?
Voithan kysäistä katsastuskonttorilta, mutta vastaus tulee olemaan kielteinen. Ja jos sun pyörä toimiteaan kilvissä, niin vielä vähemmän madollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643