Istanbulin kentällä siis terminaalit 1 ja D,onko helppo seilata niiden välillä? Istanbulin kautta Antalyaan olisi tarkoitus mennä
Istanbulin lentokenttä
18
93
Vastaukset
- Mallorca2016.9
On helppoa. Kenttä on kyllä iso mutta mennessä seuraat domestic kylttejä. Tuohon siirtymiseen( tarkastukset yms)menee helposti 45min riippuu ajasta milloin menee.
- 6511
Nyt usko kaikkee paskaa mitä toi feikki8 kirjoittaa! Mul oli -00 punto eikä kuluttanut öljyä pisaraakaan.Eikä vuotanut,koskaan kuullutkaan et jostain ois vuotanu!
- tyhmäkysyjä
Muilla kentillä on ollut käytäntö se että olen mennyt suoraan lähtöportille jatkolentoa odottamaan,siis ei mitään tarkastuksia,onko Istanbulin kentällä eri käytäntö,tiukempi?
- Fraport
Istanbulissa joutuu aina vaihtojen yhteydessä turvatarkastukseen ja ulkomaanlennolta kotimaanlennolle vaihtaessa luonnollisesti myös passintarkastukseen.
- fiatinpaska
Minä ajelen fiatin paskalla kun se menee sentään vuodesta toiseen parin satasen varaosilla. Oishan se gootilla ajo tietysti jännittävämpää ainakin mitä juttuja kuuntelee kun joka aamu sais jännittää, että mikä vikavalo milloinkin palaa, mihin jännittävään kaupunginosaan tällä kertaa jalkaudutaan auton mentyä täysin pimeäksi ja onko koneesta kuuluvan oudon kolinan hinta tällä kertaa 100, 200 vai peräti kokonainen tonni. Oo vähän liian arka tommoseen jatkuvaan seikkailemiseen, ni ajelena vähän vähemmän jännittävällä merkillä ja tuun sitten vaan kotio ja katon vähän telkkaria ennen nukkumaan menoa.
- THY
Istanbulissa on ollut nyt jonkin aikaa uusi käytäntö ettei Helsingin lennolta saavuttaessa mennä turvatarkastukseen jos on ulkomaan jatkolento. Tämä on toiminut niin bussiporteilla, kuin jos kone pääsee putkeen. Uskoisin että sama käytäntö kaikissa schengen maiden lennoilla.
- hhhiii
Joo paitsi et kuulema on kampiakselin stefa taas... Ei menny kun 10 kuukautta edellisen vaihdosta.
Niin et ei vissiin Fiat Punto ole pas...a auto??
- tyhmäkysyjä
No ehkä jotenkin siitä selviän,harmi että joutuu taas tarkastukseen,vie aikaa. Niin mikä olikaan terminaalien etäisyys toisistaan?
- neppailijanveli
Ladoista puhui myös 1 autolehti: http://www.kaleva.fi/index.cfm?m=alasivu&osio=auto&ka=95 Lainaus "Itse asiassa monen Lada-kuskin uskoisin pitävän autoa todella hyvän näköisenä. Ainakin itse voisin nimittäin kuvitella, että mikäli perusladaa olisi aikoinaan kehitetty normaalien, länsimaisten autojen tapaan, siitä olisi kehittynyt jossakin vaiheessa jotakuinkin tämän näköinen auto." Juuri maavara ja takakontti saavat minut harkitsemaan Albeaa. Olen jo löytänyt muutaman mielenkiintoisen.
- hyvävalinta
neppailijanveli kirjoitti:
Ladoista puhui myös 1 autolehti: http://www.kaleva.fi/index.cfm?m=alasivu&osio=auto&ka=95 Lainaus "Itse asiassa monen Lada-kuskin uskoisin pitävän autoa todella hyvän näköisenä. Ainakin itse voisin nimittäin kuvitella, että mikäli perusladaa olisi aikoinaan kehitetty normaalien, länsimaisten autojen tapaan, siitä olisi kehittynyt jossakin vaiheessa jotakuinkin tämän näköinen auto." Juuri maavara ja takakontti saavat minut harkitsemaan Albeaa. Olen jo löytänyt muutaman mielenkiintoisen.
Juuri samaisista syistä päädyin Albeaan kun ostin sen 2007. Tavaratila on uskomattoman suuri ja maavaraa niin paljon ettei routaista mökkitietä tarvitse pelätä. Täällä Helsingissä parkkipaikkojen etsintä ei ole tuottanut ongelmia kun ei tarvitse pelätä pohjakosketuksia. Harmi ettei auto kelvannut kuluttajille.
Minkälainen tuo kenttä noin muuten on?
Kokemuksia Turkish Airlinesistä viimeajoilta?
Onko esim. alkoholiarjoilua?- Mälisijä
Painu helvettiin siitä kyselemästä!
- mäkmäkmäk
asentajassa vai autossa jos 10kk jälkeen sama stefa vuotaa?? Noi halvat Pärnäset eivät ole tae onnistumiselle.
- 65776657
Vaikkakin nyt löysit jo auton, on pakko kommentoida tähän. Ostimme Albean 2007 joka on nyt ollut meillä kohta 4-vuotta. Hyvin palvelee, joka päivä, takakontti on iso ja muutenkin pirun hyvä perus auto, 3 lasta mahtuu takapenkille jne. MUTTA, on kyllä ihan pikkasen varaosat kivenalla.. Öljysuotimet ja jarrupalat olen saanut hankittua muualta kuin maahantuojalta, mutta muuten ei tunnu löytybän mitään osia mistään, eikä kukaan tai mikään manuaali tunne koko autoa. Maahantuojalla, suhteutettuna muihin saman kokoluokan autoihin varaosat maksavat hunajata. Tänä iltana olen etsinyt pakoputkea, jota ei vai yksinkertaisesti löydy miltää tarvike osien valmistajalta. Pitänee ajaa se ihan pakoputkikorjaamolle, jossa ne tekevät sen pakoputken omista osistaan, koska sekin tulee hirveästi halvemmaksi kuin maahantuojalla. Maahantuojalla pelkkä putken takaosa, siis pelkkä osa, ei työt, maksaa yli 300e tommoseen kinderiin.. Minusta se on kallista. Öljyn suodatin 20e (no ei paha, mutta muissa saman koko luokan autoissa halvempia), etujarrupalat 88e (löytyy muuten motonetistä 27e:llä stilon palat jotka sopivat täydellisesti), alatukivarren puslia ei ole saatavilla ollenkaan, että kun semmonen menee, niin 170e/puoli koko alatukivarren hinta. Toki fiksulle korjaajalle kun vie niin ottaa tukivarren irti mittaa ja katsoo, missä fiatissa on samanlainen(olikohan se nyt vanhassa puntossa sama, jos en väärin muista jolloin hinta oli 11e/kpl). Lopuksi tiivistettynä. Pirun hyvä käyttö auto jolla pääsee paikasta A - paikkaan B, jos vaan jaksaa etsiä jokaisen varaosan erikseen jostain muualta kuin maahantuojalta ja painaa mieleen mistä ne löytyy seuraavaa laukeamis kertaa varten.
- antti-j-k
Yksi parhaista autoista mitä saa edullisesti, ajanut yli 80000 kilometriä ja ei ainuttakaan vikaa ja katsastuksesta aina heittämällä läpi.
Talvella samalta parkkipaikalta vietiin premiumautoja hinurilla kun pakkasta oli -30 astetta, hyppäsin albeaan ja avaimesta käyntiin, lasia skrabaamaan ja liikenteeseen, bemari ja volkkarikuskit oli ihmeissään kun niitten kotterot oli hyytynyt, pisti vähän enemmänkin hymyilyttämään.
- nappinalle.1
Hieno auto tuo Fiat -02. Tiputtanut kaksi vuotta öljyä. Ensin vaihdettiin öljypohja. Sitten vaihdettiin parin kuukauden päästä kampiakselin stefa. Paljonko muuten teillä maksoi kampiakselin stefa, kyseisessähän mallissa joutuu purkamaan mm. vaihdelaatikon. Paljonko ottaa ammattimies?
Nyt taas on alkanut vuotamaan öljyt pihalle, johan olikin lähes puolen vuoden tipaton tauko. Pitkässä ajossa tiputtaa öljyt, muutaman sadan kilometrin jälkeen öljysäiliö on aivan kuiva.
Stefa on vaihdettu, ei siis voi vuotaa sieltä. - 515
Seon siis moottoriöljyä mitä tiputtaa?
- grandeq
Ominaisuus puntossa tuo öljyn vuotaminen. Aina jostain raosta sitä päästää enimmät paineet pihalle, mutta sähkövikoja ei oo näkyny niinku kovasti on peloteltu. Mielummin köyhänä miehenä lisää öljyä litran pari 10tkm kuin että tuijottelen alvariinsa loistavaa vikavaloa ala opel. Saatana siihen sai sähköosia vaihtaa tonnin edestä vuoden sisään ja ne oranssit valot siellä mittaristossa mihinkään rauhottunu ja aina tuli nykimisiä/sammumisia/savuttamista jne. Puntolla saman verran ajettu ja näkys olevan sähköt kokolailla alkuperäset. Lambda ulkonäöstä päätellen joskus vaihdettu, mutta ei sekään milkään tuore. Startista käymään ja baanalle. Vikavaloa en ole nähnyt. Suorastaan outoa näin opelin omistamisen jälkeen. Pitäs Fiatin ja Opelin laittaa hynttyyt yhteen ja toisen vastata siitä, ettei kone ala vuotamaan öljyä ja toisen sähköistä tulisi varmaan ihan ok auto halpaan hintaluokkaan. Ennenkuin tänne tullaan riehumaan fiatissa sitä ja tätä sähkövikaa niin voi kuule opelissa niitä oli joka viikko. Kerta vuoteenkin on siunaus, saa nähdä milloin punto päättää ensimmäisen kerran sytytellä. Opelikin tosin vuosi öljyä, mutta ei ulospäin ikinä vaan venttilivarrenkumien kautta pyttyihin ja sinertävän mustina pilvinä pihalle. Ilmeisen vaikeaa autovalmistajille on saada se öljy pysymään siellä öljytilan puolella.
Huom. uskon toki, että viatin sähköt mistään parhaasta päästä ole, mutta ei ne kyllä huonoimmatkaan ole. Kalliimman ostaneet vaan kehtaa niin paljon ilmeisesti kertoilla paljonko sitä sähkövikaa on. Köyhät ilmeisesti kertoo avoimemmin, jos kerran vuodessa iän myötä lamppu syttyy. (joutuvat korjaamaan itse) Kalliimman ostaneet käyttääpi liikkeessä niin ei ihan niin paljon vituta kun ei ole selkä kipeänä ja sormet paskassa.
Äänestän moottorin rakentamista yhdestä raudasta. Ei venttiilikopan kantta, ei kantta, ei öljypohjaa. Valaa sen moottorin yhdestä raudasta jo tehtaalla niin ei tule öljyt pihalle. Kyllä se sen 150-600tkm tuurista, kengittämisestä ja automerkistä riippuen kestää ja ei tarvisi ainakaan öljyvuodoista ikinä huolehtia auton elinkaaren aikana. Vois ite kyl hitsata umpeen ton oman fiiun moottorin. Sittepä hajoo ku hajoo, uutta vaan putkeen sitte. Moottoriremontit muutenkin niin kalliita, että yleensä alkaa olemaan auton arvo samaa luokkaa tai alempi moottoriremontin kanssa. Ei mitään järkeä.
Tulipas avauduttua, mutta aiheeseen liittyen että viatin ominaisuus on öljyvuodot, mutta eise niitä maantieviemäriin lorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892