Jakopää vm.2010 Golf

Hartzu

Onko Volkkarin Golffin 1,4 turbo vm. 2010 moottori ketjulla vai onko hihna.

16

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumminkin

Onko sillä väliä lainkaan mikä siellä on? Kolinaa kuuluu nois yks nelosis!

• Hartzu

Enhän minä sitä kysynyt mitä sieltä kuuluu.

• ketjulla.pyörii
    • KyykmanAhertaaTaas

Älkää vastatko, näyttää olevan Kyykman.

• Hartzu

Kertoisitko minulle kuka on Kyykman? Minä olen Harri Lehto Tampereelta kyllä mua ihmetyttää tälläiset paskan puhujat täällä somessa ei edes uskalleta perkele omalla nimellä esiintyä. Kysyin volkkarista koska olen harkinnut kyseisen auton ostamista ja olin yllättynyt kun myyjä kertoi että auto on ketjukone oletin että kaikki volkkarit on remmillä.
        Että sinä nimmerkki KyykmanAhertaaTaas haista paska, olet aikamoinen sekopää kun puutut ihmistenasioihin joista et mitään tiedä.
        Nimimerkille ketjulla.pyörii kiitos vastauksestasi.

• jorma-repairs

KyykmanAhertaa on töhrinyt uutterasti myös Skoda-palstaa

• diileritase

Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????

• itäsaksan.laatu
        diileritase kirjoitti:

Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????

Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?

• RS-man
        itäsaksan.laatu kirjoitti:

Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?

Eikä alamäkeen. Tasaisellakin olisi käytettävä sähköistä käsijarrua joka taas toimii kun toimii.

• penavaantäällä

Ja minä olen Pentti Hirvonen.

• käsijarrukintarpeeton

Onneksi meillä täällä Pohjanmaalla ei ole mäkiä.

• Kuintulpatonmopo

Ja mitä se vaihde vaikuttaa paikalla pysymiseen, kun moottorissa on alimitoitetut männänrenkaat.

• jorma-repairs

Koko lohko on alimitoitettu ja kampiakseli voi tehdä melkein kierroksen ilman että männät liikkuvat, siksi kannattaa laittaa käsijarru päälle jos vain riittää akussa kapasiteettia pitämään sitä päällä

• TimoHokka

Tässä Golf mallissa on sekä hihna, että ketju. Elikkä ketju on varmistuksena, jos hihna menisi poikki. Kun vaihtoaika on käsillä, niin kannattaa vaihtaa molemmat, niin kestää paremmin vaihto välin, joka on siis 480 000 km, tai 16 vuotta.
      Tiesithän että moottorikin on tavallista kestävämpi, koska männät on kovakromattu ja männänrenkaat on titaania, joten öljyäkään ei tarvitse joka vuosi vaihtaa, vaihto väli on peräti 120 000 km tai 9 vuotta, kumpi ensin tulee täyteen.
      Minun isäni poika ajoi samaisella Golfilla täysin ilman öljyjä melkein kaksi vuotta, ennen kun huomasi öljyn loppuneen. Silti kone kesti hyvin.

• SalliOorela

Jakohihna kestää 200000. Keltään en ole kuullut, että olisi katkennut.

• eikestäkäyttöäVWskoda

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      36
      3759
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3110
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      458
      2685
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      183
      1976
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1876
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      28
      1488
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1365
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1202
    Aihe