Onko Volkkarin Golffin 1,4 turbo vm. 2010 moottori ketjulla vai onko hihna.
Jakopää vm.2010 Golf
16
57
Vastaukset
- kumminkin
Onko sillä väliä lainkaan mikä siellä on? Kolinaa kuuluu nois yks nelosis!
- Hartzu
Enhän minä sitä kysynyt mitä sieltä kuuluu.
- ketjulla.pyörii
Vw golffien mk 6 (vm. 2007-2013) Tsi koneissa ketju. Mk 7 (2013- ) on hihna.
http://www.talouselama.fi/uutiset/tm-volkswagen-uusii-ongelmamoottorien-
rakenteen-onko-luvassa-uusia-ongelmia-3429251 - KyykmanAhertaaTaas
Älkää vastatko, näyttää olevan Kyykman.
- Hartzu
Kertoisitko minulle kuka on Kyykman? Minä olen Harri Lehto Tampereelta kyllä mua ihmetyttää tälläiset paskan puhujat täällä somessa ei edes uskalleta perkele omalla nimellä esiintyä. Kysyin volkkarista koska olen harkinnut kyseisen auton ostamista ja olin yllättynyt kun myyjä kertoi että auto on ketjukone oletin että kaikki volkkarit on remmillä.
Että sinä nimmerkki KyykmanAhertaaTaas haista paska, olet aikamoinen sekopää kun puutut ihmistenasioihin joista et mitään tiedä.
Nimimerkille ketjulla.pyörii kiitos vastauksestasi. - jorma-repairs
KyykmanAhertaa on töhrinyt uutterasti myös Skoda-palstaa
- diileritase
Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????
- itäsaksan.laatu
diileritase kirjoitti:
Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????
Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?
- RS-man
itäsaksan.laatu kirjoitti:
Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?
Eikä alamäkeen. Tasaisellakin olisi käytettävä sähköistä käsijarrua joka taas toimii kun toimii.
- penavaantäällä
Ja minä olen Pentti Hirvonen.
- käsijarrukintarpeeton
Onneksi meillä täällä Pohjanmaalla ei ole mäkiä.
- Kuintulpatonmopo
Ja mitä se vaihde vaikuttaa paikalla pysymiseen, kun moottorissa on alimitoitetut männänrenkaat.
- jorma-repairs
Koko lohko on alimitoitettu ja kampiakseli voi tehdä melkein kierroksen ilman että männät liikkuvat, siksi kannattaa laittaa käsijarru päälle jos vain riittää akussa kapasiteettia pitämään sitä päällä
- TimoHokka
Tässä Golf mallissa on sekä hihna, että ketju. Elikkä ketju on varmistuksena, jos hihna menisi poikki. Kun vaihtoaika on käsillä, niin kannattaa vaihtaa molemmat, niin kestää paremmin vaihto välin, joka on siis 480 000 km, tai 16 vuotta.
Tiesithän että moottorikin on tavallista kestävämpi, koska männät on kovakromattu ja männänrenkaat on titaania, joten öljyäkään ei tarvitse joka vuosi vaihtaa, vaihto väli on peräti 120 000 km tai 9 vuotta, kumpi ensin tulee täyteen.
Minun isäni poika ajoi samaisella Golfilla täysin ilman öljyjä melkein kaksi vuotta, ennen kun huomasi öljyn loppuneen. Silti kone kesti hyvin.- SalliOorela
Jakohihna kestää 200000. Keltään en ole kuullut, että olisi katkennut.
- eikestäkäyttöäVWskoda
http://www.iltalehti.fi/autot/2015051119668901_au.shtml
Varaa korjausrahaa 3000e niin tsi voi toimia 50000km...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202