Kun vuokralainen on sanonut vuokrasopimuksen irti ja hänen on maksettava se irtisanomisajan vuokra.
Onko vuokranantajalla oikeus mennä sinä aikana tekemään remonttia, koska vuokralainen on vienyt tavaransa pois ja tehnyt loppusiivouksenkin valmiiksi.
Vaikka irtisanomispaperissa sanotaan että voisi näin tehdä, minun oikeustajuni ei sitä hyväksy, että minun pitää maksaa vuokra siltä ajalta kun vuokraava yhtiö tekee remonttia.
Vuokranantajahan saa ilmaista etua kun tekee remontin minun ajallani ja voi vuokrata sen uudestaan heti sopimuksen päätyttyä.
Remontti ei johtunut minusta vaan on yhtiön tapa tehdä, kun pitkä aikainen asukas muuttaa pois.
Kyseessä on kaupungin omistama yritys joka vuokraa ns. kaupungin asuntoja
Vakuusmaksun palautus?
7
113
Vastaukset
- tyhmä_kuin_vuokraloinen
No jos nyt sitten pysyisit siellä asunnossasi sitten ihan maksetun ajan loppuun asti ja lopettaisit vinkumisen?
Tuohan on kuin ostaa litran purkki jugurttia, syödä puolet ja alkaa sitten kiukuttelemaan, miksi minulta veloitettiin koko purkin hinta, vaikka jaksoin syödä vain puolet.- vaiettäloinen
Kysymys on kuitenkin kokonaisesta kuukaudesta, sinä näsäviisas vastaaja.
Lisäksi asunnossa oli mahdoton nukkua, kun kaltaisesi häirikkö asui yläpuolella ja metelöi kaiket yöt ja tuolle metelöinnille isännöitsijä ei tehnyt valituksista huolimatta yhtään mitään, tilanteen jatkuessa yli puoli vuotta, muttaisit itsekin pois mahollisimman pian.
En sitäpaitsi piä jugurtista, jossa on yleensä liikaa sokeria, joten syö sinä se vaan.
- kjhkjhnbkhoh
Maksoit vahingonkorvauksen eli omistaja saa tehdä asunnossaan mitä haluaa.
Lue seuraavalla kerralla vuokrasopimus jos ei ole rahaa ostaa omaa asuntoa.- Eiainaomaparas
On ollut oma asunto, mutta kyllästyin jatkuviin peruskorjauksiin joita alkoi tulla vuosien mittaan joka vuosi
- Järkevä
Jokainen tekee tietenkin omallaan mitä haluaa. Nyt sit lahjoitat rahasi vuokranantalle ?
- ylläri_pylläri
Vuokraloinen luki vasta nyt sopimuksen, johon veti nimensä alle.
Tyhmyydestä sakotetaan.
- Miksi-irtisanoit
Jos olisit irtisanonut kuukausi ennen, niin sitten olisit maksanut vain sen kuukauden, jonka aioit asuakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976