Paasveden pirusta

16

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humpuukiarahvaalle

      Oikeata puhetta sanomalehti Karjalaisessa. Mutta ufohullut näkevät silti vaikka mitä. Uskovaisen päätä ei järki pakota koskaan.
      Todella naurettavaa.

      • outokommenttision

        Mistä teit tuollaisen päätelmän? Sen mitä minä olen aiheesta lukenut niin ihmiset puhuneet vain havainnoistaan, valoista jne.

        Kannattaisi keskustella lääkärisi kanssa tuosta, että koet olevasi vainottu "ufohullujen" taholta jotka ympäröivät sinut kaikkialla.


      • Mielisairaalastavaan

        Älä muuta sano. Mutta kun selväjärkinen tulee tänne mielisairaalan liepeille havainnoimaan meidän hullujen näkemiä valoja ja vihreitä otuksia, niin ei näy ensimmäistäkään. Pitääkin käydä kysymässä lääkäriltä näkeekö hän mahdollisesti samoja näkyjä.
        Alkaa jo vakavamielistäkin hullua väkisin naurattaa.


      • outokommenttision
        Mielisairaalastavaan kirjoitti:

        Älä muuta sano. Mutta kun selväjärkinen tulee tänne mielisairaalan liepeille havainnoimaan meidän hullujen näkemiä valoja ja vihreitä otuksia, niin ei näy ensimmäistäkään. Pitääkin käydä kysymässä lääkäriltä näkeekö hän mahdollisesti samoja näkyjä.
        Alkaa jo vakavamielistäkin hullua väkisin naurattaa.

        Niin siis olet sitä mieltä että siellä on hullut nähneet valoja? Riittääkö valojen näkeminen hulluuteen?

        Sokeat siis ovat ainoita tervejärkisiä koska kaikki visuaaliset havainnot perustuvat valon havainnointiin.

        "Tänne mielisairaalan liepeille"? Oletko siis mielisairaalassa?

        Miksi vihastuttaa ja pelottaa jokin valojen syyn miettiminen? Oletko ollut erään varaktorin opissa vai hän itse? Hänen legendaarisin selitys kaikkeen tuntemattomaan on hulluus.

        Hessdalenissakin on tuntemattomasta syystä valoilmiöitä. Onko nekin hulluja siellä kaikki ja videokuvatkin väärennöksiä vai näkeekö vain hullut niissä videoissa valoilmiöitä ja selväjärkinen ei?

        Jokin tuossa ajattelumallissasi on outoa ja vihamielisyys jopa hieman pelottavaa. Miksi itkupotkuraivarit?


      • Lehdistön_Ihannetyttö
        outokommenttision kirjoitti:

        Niin siis olet sitä mieltä että siellä on hullut nähneet valoja? Riittääkö valojen näkeminen hulluuteen?

        Sokeat siis ovat ainoita tervejärkisiä koska kaikki visuaaliset havainnot perustuvat valon havainnointiin.

        "Tänne mielisairaalan liepeille"? Oletko siis mielisairaalassa?

        Miksi vihastuttaa ja pelottaa jokin valojen syyn miettiminen? Oletko ollut erään varaktorin opissa vai hän itse? Hänen legendaarisin selitys kaikkeen tuntemattomaan on hulluus.

        Hessdalenissakin on tuntemattomasta syystä valoilmiöitä. Onko nekin hulluja siellä kaikki ja videokuvatkin väärennöksiä vai näkeekö vain hullut niissä videoissa valoilmiöitä ja selväjärkinen ei?

        Jokin tuossa ajattelumallissasi on outoa ja vihamielisyys jopa hieman pelottavaa. Miksi itkupotkuraivarit?

        Se on katsos niin että jos valo ei tule paikalle kunnioitetun selväjärkisen ufotutkijan, kuten Björn "Sorbus" Borgin läsnäollessa, niin mitään valoa ei koskaan ollutkaan, tai vaihtoehtoisesti ne olivat pierusta tuttuja syttyviä kaasuja.

        Tilannetta voidaan kuvailla hieman arkisemminkin.
        25 vuotta nelostien varressa asunut Pekka näkee, kun rekalla viedään valtavaa siiloa pohjoiseen. Pekka juoksee kertomaan näkemästään kaverilleen Selväjärki-Sepolle. Kun he tulevat Selväjärki-Sepon kanssa tien varteen, niin rekka siiloineen onkin jo kadonnut.

        Myöhemmin Selväjärki-Seppo tapaa erityisasiantuntijan Jättövana-Borgin ja kertoo tälle Paavon havainnosta.

        Borgi miettii hetken suurikokoisilla aivoillaan ja kertoo Sepolle ettei mitään siilorekkoja ole olemassakaan. Lopuksi Jättövana-Borgi ja Selväjärki-Seppo nauravat yhdessä niin että yhteensä kaikki viisi hammasta heiluu.

        "Paska-Paavo on hullu" lukee vanhan asemarakennuksen seinässä jo seuraavalla viikolla.

        Valtakunnassa kaikki hyvin. Urbaanit legendat ja hullutukset on saatu kuriin.


      • selvennähän

        Muuten hyvä mutta miten siilorekat liittyvät ufoihin.


      • Hoffakas
        selvennähän kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta miten siilorekat liittyvät ufoihin.

        Yksinkertaisen Vertauskuvan ymmärtämättömyys kertoo älykkyydestäsi aika paljon.


      • vittu-olet-idiootti

        Veratuskuvan, kerro nyt saatanan liiterimies miten ufot ja siilorekat liittyy ufoihin.


    • Muthaf-Fok

      ai allekirjoittanneen... ja jo vuosia sitten (ettei vaan kukaan ny omis tätä sun juttua : ). Tasan töki noita linkkejä. Määritelmä itteriittosuudelle tuntematta.
      Miten tää liittyy Ufoihin - jotain Goblin- ja muita tonttuhommia, tä?

      • huippuhahmosiko

        Saatko liiterimies jonkin henkisen bonuksen tuon vajakkitrollihahmon ylläpidosta? Tunget sen joka paikkaan minne et keksi muuta sanottavaa poistaaksesi huomion itse aiheesta.


      • nussutinussuti
        huippuhahmosiko kirjoitti:

        Saatko liiterimies jonkin henkisen bonuksen tuon vajakkitrollihahmon ylläpidosta? Tunget sen joka paikkaan minne et keksi muuta sanottavaa poistaaksesi huomion itse aiheesta.

        Sulla on näköjään äitis nussimisen suhteen pieni tauko menossa kun ehdit tännekin paskoa?


      • showisover
        nussutinussuti kirjoitti:

        Sulla on näköjään äitis nussimisen suhteen pieni tauko menossa kun ehdit tännekin paskoa?

        Jaksoit esittää asiallista monta päivää miitin alla muistuttaaksesi olemassaolostasi. Se sitten loppui jo se show.


      • showisover
        showisover kirjoitti:

        Jaksoit esittää asiallista monta päivää miitin alla muistuttaaksesi olemassaolostasi. Se sitten loppui jo se show.

        Äiti ei anna ja varaktori kurkkii pistorasioista, sekoaa siinä kovempiki ufotutkija.


      • kämälääkämälää
        showisover kirjoitti:

        Äiti ei anna ja varaktori kurkkii pistorasioista, sekoaa siinä kovempiki ufotutkija.

        Alieni on säteilyttänyt Hellakoukkua ja kohta Hellakoukku alkaa vittuilemaan alienillekin!

        Näin on kirjoitettu, mutta aina kirjoitukset eivät pidä paikkaansa.


      • kysymyskuuluu
        kämälääkämälää kirjoitti:

        Alieni on säteilyttänyt Hellakoukkua ja kohta Hellakoukku alkaa vittuilemaan alienillekin!

        Näin on kirjoitettu, mutta aina kirjoitukset eivät pidä paikkaansa.

        Onko palstalla käynnissä vittuilukisa?


    • jhkjhh

      Kas kun ei Paasveden pieru.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe