Tällainen juttu Paasiveden pirusta löytyy tämän päivän Ilta-Sanomista.:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001249665.html
Ajattelin vaan kertoa että jutussa mainittu metaaniselitys on allekirjoittaneen jo vuosia sitten ehdottama selitys:
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/60741-ufotutkija-japanilainen-lentokone-aiheuttaa-ufohavaintoja-suomessa
Paasveden pirusta
16
88
Vastaukset
- Humpuukiarahvaalle
Oikeata puhetta sanomalehti Karjalaisessa. Mutta ufohullut näkevät silti vaikka mitä. Uskovaisen päätä ei järki pakota koskaan.
Todella naurettavaa.- outokommenttision
Mistä teit tuollaisen päätelmän? Sen mitä minä olen aiheesta lukenut niin ihmiset puhuneet vain havainnoistaan, valoista jne.
Kannattaisi keskustella lääkärisi kanssa tuosta, että koet olevasi vainottu "ufohullujen" taholta jotka ympäröivät sinut kaikkialla. - Mielisairaalastavaan
Älä muuta sano. Mutta kun selväjärkinen tulee tänne mielisairaalan liepeille havainnoimaan meidän hullujen näkemiä valoja ja vihreitä otuksia, niin ei näy ensimmäistäkään. Pitääkin käydä kysymässä lääkäriltä näkeekö hän mahdollisesti samoja näkyjä.
Alkaa jo vakavamielistäkin hullua väkisin naurattaa. - outokommenttision
Mielisairaalastavaan kirjoitti:
Älä muuta sano. Mutta kun selväjärkinen tulee tänne mielisairaalan liepeille havainnoimaan meidän hullujen näkemiä valoja ja vihreitä otuksia, niin ei näy ensimmäistäkään. Pitääkin käydä kysymässä lääkäriltä näkeekö hän mahdollisesti samoja näkyjä.
Alkaa jo vakavamielistäkin hullua väkisin naurattaa.Niin siis olet sitä mieltä että siellä on hullut nähneet valoja? Riittääkö valojen näkeminen hulluuteen?
Sokeat siis ovat ainoita tervejärkisiä koska kaikki visuaaliset havainnot perustuvat valon havainnointiin.
"Tänne mielisairaalan liepeille"? Oletko siis mielisairaalassa?
Miksi vihastuttaa ja pelottaa jokin valojen syyn miettiminen? Oletko ollut erään varaktorin opissa vai hän itse? Hänen legendaarisin selitys kaikkeen tuntemattomaan on hulluus.
Hessdalenissakin on tuntemattomasta syystä valoilmiöitä. Onko nekin hulluja siellä kaikki ja videokuvatkin väärennöksiä vai näkeekö vain hullut niissä videoissa valoilmiöitä ja selväjärkinen ei?
Jokin tuossa ajattelumallissasi on outoa ja vihamielisyys jopa hieman pelottavaa. Miksi itkupotkuraivarit? - Lehdistön_Ihannetyttö
outokommenttision kirjoitti:
Niin siis olet sitä mieltä että siellä on hullut nähneet valoja? Riittääkö valojen näkeminen hulluuteen?
Sokeat siis ovat ainoita tervejärkisiä koska kaikki visuaaliset havainnot perustuvat valon havainnointiin.
"Tänne mielisairaalan liepeille"? Oletko siis mielisairaalassa?
Miksi vihastuttaa ja pelottaa jokin valojen syyn miettiminen? Oletko ollut erään varaktorin opissa vai hän itse? Hänen legendaarisin selitys kaikkeen tuntemattomaan on hulluus.
Hessdalenissakin on tuntemattomasta syystä valoilmiöitä. Onko nekin hulluja siellä kaikki ja videokuvatkin väärennöksiä vai näkeekö vain hullut niissä videoissa valoilmiöitä ja selväjärkinen ei?
Jokin tuossa ajattelumallissasi on outoa ja vihamielisyys jopa hieman pelottavaa. Miksi itkupotkuraivarit?Se on katsos niin että jos valo ei tule paikalle kunnioitetun selväjärkisen ufotutkijan, kuten Björn "Sorbus" Borgin läsnäollessa, niin mitään valoa ei koskaan ollutkaan, tai vaihtoehtoisesti ne olivat pierusta tuttuja syttyviä kaasuja.
Tilannetta voidaan kuvailla hieman arkisemminkin.
25 vuotta nelostien varressa asunut Pekka näkee, kun rekalla viedään valtavaa siiloa pohjoiseen. Pekka juoksee kertomaan näkemästään kaverilleen Selväjärki-Sepolle. Kun he tulevat Selväjärki-Sepon kanssa tien varteen, niin rekka siiloineen onkin jo kadonnut.
Myöhemmin Selväjärki-Seppo tapaa erityisasiantuntijan Jättövana-Borgin ja kertoo tälle Paavon havainnosta.
Borgi miettii hetken suurikokoisilla aivoillaan ja kertoo Sepolle ettei mitään siilorekkoja ole olemassakaan. Lopuksi Jättövana-Borgi ja Selväjärki-Seppo nauravat yhdessä niin että yhteensä kaikki viisi hammasta heiluu.
"Paska-Paavo on hullu" lukee vanhan asemarakennuksen seinässä jo seuraavalla viikolla.
Valtakunnassa kaikki hyvin. Urbaanit legendat ja hullutukset on saatu kuriin. - selvennähän
Muuten hyvä mutta miten siilorekat liittyvät ufoihin.
- Hoffakas
selvennähän kirjoitti:
Muuten hyvä mutta miten siilorekat liittyvät ufoihin.
Yksinkertaisen Vertauskuvan ymmärtämättömyys kertoo älykkyydestäsi aika paljon.
- vittu-olet-idiootti
Veratuskuvan, kerro nyt saatanan liiterimies miten ufot ja siilorekat liittyy ufoihin.
- Muthaf-Fok
ai allekirjoittanneen... ja jo vuosia sitten (ettei vaan kukaan ny omis tätä sun juttua : ). Tasan töki noita linkkejä. Määritelmä itteriittosuudelle tuntematta.
Miten tää liittyy Ufoihin - jotain Goblin- ja muita tonttuhommia, tä?- huippuhahmosiko
Saatko liiterimies jonkin henkisen bonuksen tuon vajakkitrollihahmon ylläpidosta? Tunget sen joka paikkaan minne et keksi muuta sanottavaa poistaaksesi huomion itse aiheesta.
- nussutinussuti
huippuhahmosiko kirjoitti:
Saatko liiterimies jonkin henkisen bonuksen tuon vajakkitrollihahmon ylläpidosta? Tunget sen joka paikkaan minne et keksi muuta sanottavaa poistaaksesi huomion itse aiheesta.
Sulla on näköjään äitis nussimisen suhteen pieni tauko menossa kun ehdit tännekin paskoa?
- showisover
nussutinussuti kirjoitti:
Sulla on näköjään äitis nussimisen suhteen pieni tauko menossa kun ehdit tännekin paskoa?
Jaksoit esittää asiallista monta päivää miitin alla muistuttaaksesi olemassaolostasi. Se sitten loppui jo se show.
- showisover
showisover kirjoitti:
Jaksoit esittää asiallista monta päivää miitin alla muistuttaaksesi olemassaolostasi. Se sitten loppui jo se show.
Äiti ei anna ja varaktori kurkkii pistorasioista, sekoaa siinä kovempiki ufotutkija.
- kämälääkämälää
showisover kirjoitti:
Äiti ei anna ja varaktori kurkkii pistorasioista, sekoaa siinä kovempiki ufotutkija.
Alieni on säteilyttänyt Hellakoukkua ja kohta Hellakoukku alkaa vittuilemaan alienillekin!
Näin on kirjoitettu, mutta aina kirjoitukset eivät pidä paikkaansa. - kysymyskuuluu
kämälääkämälää kirjoitti:
Alieni on säteilyttänyt Hellakoukkua ja kohta Hellakoukku alkaa vittuilemaan alienillekin!
Näin on kirjoitettu, mutta aina kirjoitukset eivät pidä paikkaansa.Onko palstalla käynnissä vittuilukisa?
- jhkjhh
Kas kun ei Paasveden pieru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428