Mazdan omistajana pitää sanoa että Toyotaa on helppo korjata kotona. Sain sen todeta viikonloppuna kun vaihdoin kytkinlevyn Corollaan. Kaikki mutterit ja pultit aukeaa helposti, kaikki on johdonmukaisesti purettavissa ja koottavissa. Vetoakselikin tulee kevyesti pois ,ei mitään ongelmia missään. Toki ennen kuin ryhdyin hommiin ,pelkäsin pahinta. Auto ei voi helpommaksi tästä enää tulla.
Corolla on helppo korjata
4
196
Vastaukset
- fgfgfghg
Jos omistaisin 2016 mallisen Toyotan, en viittis sitä alkaa korjailemaan itse kotona.
Nesteet ja öljyt kattosin ja pyyhkijän sulat vaihtaisin. - eiOleVikoja
Meillä länsi-autoilijoilla ei on ongelmia vikojen kanssa.
- kerrankin.totta
Tee se itse - mies tienaa Tojolla tuhansia euroja vuodessa. Siihen ei Volkkarilla pääse.
- yksittäistapaus
Palstalaisten mukaan alle 500000 km ei tuollaisia remontteja tarvitse Tojoihin tehdä. Kaikenhan pitäisi olla vielä alkuperäistä, useimmissa jopa jarrupalat. Sulla on selvästi maanantaiyksilö tai sitten ollut nuorison holtittomassa käytössä :D
PS. Fiksu olisi vaihtanut asetelman ja painelaakerin samalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892