http://m.iltalehti.fi/viihde/2016082722231359_vi.shtml
Katsokaapas Saaran esiintyminen - big soul!! Ihan mahtava. En ole erikoisemmin seurannut hänen musiikkiaan joka jäänyt muun julkisuuden varjoon mutta nyt!
Saara X factorissa
3
80
Vastaukset
Olen kattonu Youtubesta. Saara Aalto osaa laulaa, oon aina ollu sitä mieltä, mutta hänen laulamistaankin enemmän koksetti se, kun hän tuli kaapista ja kertoi olevansa yhessä toisen naisen kanssa.
- puskayllätys
Vaikuttaako se suosioon tai laulamiseen? Minusta tämä Aalto luulee aivan liikaa itsestään. Omituinen kiekuja.
Ei vaikuta Saara Aallon suosioon se, onko hän naisen kanssa vai miehen vai ei kenenkään(onhan esim.Jenni Vartiainenkin suosittu, vaikka on miehen kanssa tai Cheek on suosittu, vaikka ei tiedetä onko hän ees yhessä kenenkään kanssa ja Jari Sillanpää on suosittu homoseksuaalisuudestaan huolimatta), mutta minusta oli vaan hienoa kun hän tuli kaapista, koska tunsin häneen silloin jotain yhteyttä, kun itsekkään en ollut ollut kaapin ulkopuolella kovin kauaa ennen häntä. Ehkä se, et hän ei pelkää olla sellainen kuin on, tyttömäinen ja uskaltaa rakastaa sitä jota sydän haluaa on tehny muhun vaikutuksen. Ehkä itsekin enemmän tyttömäisenä naisena tunnen häneen jotain yhteyttä, kun tykkää myös pinkistä ja kukista ja hameista ja mekoista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973