Haluan löytää marokkolaisen poikaystävän joka asuisi myös täällä Göteborgissa. Mistä päin kannattaisi etsiä? Ikää saisi olla noin 27-36v. Olen vasta muuttanut tänne enkä tunne alueita vielä kovin hyvin. Tai mitkä baarit ja ravintolat olisi sellaisia missä marokkolaisia käy. Myös marokkolaisiin naisiin haluaisin tutustua.
Mistä löydän marokkolaisen poikaystävän
10
899
Vastaukset
- äly.hoi
Ruotsi ja myös Suomi on puolillaan arabijoutoväkeä, myös marokkolaisia, joten löytäminen ei ole vaikeaa.
- Rihana80
Kaikkien maiden kansallisuuksiin kuuluu roskaväkeä ja rikollisia. Tuskin silti kaikki ovat huonoja. Arabitaustaisia kyllä näkyy, mutta ovat pääosin muualta kuin Marokosta.
- Ninbus80
Irakin ja Trkin kurdeja suurin osa. Miksi haluat markokkolaisen miehen?
- Anonyymi
Hiltusen löydät Facbookista, todella ällöttävä olio.
- Anonyymi
Ai, raiskkaaja jorkke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, raiskkaaja jorkke.
Joo, usiamman Göteborkilaise naisen raiskas, nykyään
keskisuomes asustelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, raiskkaaja jorkke.
Niin minäkin oon kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin oon kuulu.
Onkohan hengissä viellä ?. tämä suuri raiskaaja jorkke.
- Anonyymi
Seijaah osaa neuvoa. Hänellä on ollut kymmeniä muslimimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336701Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281326PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791300- 1401171
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461100- 39956
- 145850