Haluan löytää marokkolaisen poikaystävän joka asuisi myös täällä Göteborgissa. Mistä päin kannattaisi etsiä? Ikää saisi olla noin 27-36v. Olen vasta muuttanut tänne enkä tunne alueita vielä kovin hyvin. Tai mitkä baarit ja ravintolat olisi sellaisia missä marokkolaisia käy. Myös marokkolaisiin naisiin haluaisin tutustua.
Vastaukset 10
- äly.hoi
Ruotsi ja myös Suomi on puolillaan arabijoutoväkeä, myös marokkolaisia, joten löytäminen ei ole vaikeaa.
- Rihana80
Kaikkien maiden kansallisuuksiin kuuluu roskaväkeä ja rikollisia. Tuskin silti kaikki ovat huonoja. Arabitaustaisia kyllä näkyy, mutta ovat pääosin muualta kuin Marokosta.
- Ninbus80
Irakin ja Trkin kurdeja suurin osa. Miksi haluat markokkolaisen miehen?
- Anonyymi
Hiltusen löydät Facbookista, todella ällöttävä olio.
- Anonyymi
Ai, raiskkaaja jorkke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, raiskkaaja jorkke.
Joo, usiamman Göteborkilaise naisen raiskas, nykyään
keskisuomes asustelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, raiskkaaja jorkke.
Niin minäkin oon kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin oon kuulu.
Onkohan hengissä viellä ?. tämä suuri raiskaaja jorkke.
- Anonyymi
Seijaah osaa neuvoa. Hänellä on ollut kymmeniä muslimimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578