, kun lyöttäytyi niiden asuntoon.? Tuleeko hauska oikeudenkäynti ?
Media vaan jaksaa herkutella, mutta ei oikaise jos toisin käy, kuten Ruotsin sukellusvene jutussa !
Syytetäänkö Kuuban poikia, naisen ansasta
6
88
Vastaukset
- tinaxx
Mitenkähän tosiaan jouduttiin siihen tilanteeseen ihanko kadulta väkisin vietiin
- debiilimuna
Joo, puolustus vetoaa naisen ulkonäköön, samaa näköä kuin miesten siskoissa.
- lakihyysäystä
Suomalaisnaiset ovat aivan liian varomattomia, MUTTA ei se ole lupa joukkoraiskata häntä.
Jos kyse olisi ollut kantaväestöä edustavasta raiskaajasakista, niin mitään kohua ei olis syntynyt. Tyypit oltaisiin nopeasti tuomittu ja pistetty linnaan. - Abrahamm
Kielitaidottomille oli kuin syötti ja meni vielä majapaikkaan.
Outoa ettei naisesta puhuta oikeuden todistusarvona ja julkisuuskin niellyt päätöksen ilman epäilyä ? - hyvin.menee
Suomea juostaan taas maailmankartalle
- Abrahamm
Pistikö nainen edes hanttiin,on oikeuden selvitettävä ?
Kohta kosiminenkin on seksuaalista häirintää,varokaa !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175