Moi! Eli siis mulla alkoi torstaina kurkkukipu ja flunssa ilman kuumetta. Perjantaina olo oli kamala ja lämpö nousi 37.(normaali lämpö n. 36.6) lauantaista lähtien olo ollut täysin terve mutta koko ajan lämpöä37-37.1. Mietin siis että oisko mitään poppakonsteja saamaan pois tätä lämpöä pikaisesti? Tai tiedättekö kauanko tämmöset yleensä kestää tai miksi mulla aina on vaan se 37 enkä koskaan ole ns. Kunnolla sairas kerralla? 😅 Ja siis kiire ois tervehtyä koska mulla on treenejä melkein joka päivä ja ois tärkeetä päästä takas kisoja varten treenaileen.. Vielä se, kun on näin pientä lämpöö vaan niin kauanko pitäis tän jälkeen levätä ennen treenaamista? Tosi ärsyttävää kun tuntuu siltä et voisin vaikka juosta maratonin mut sit se kuumemittari näyttää vaan sitä samaa lukemaa >:(
Miten kuume/lämpö pois pian?
Kuumelapsi
2
100
Vastaukset
- kolmessa.päivässä.ohi
Ap:n kesäflunssa on jo podettu aikoja sitten. Juuri nyt on siellä täällä liikkeellä flunssaa sairastavia ihmisiä.
Hanki jo ennakolta kotiin kurkkukivun oireisiin Imeskeltäviä kurkkutabletteja, Bafusiineja. Ne helpottavat pian, tulehtuneen kurkun nielemisvaikeuksia.
Kurkkukipua seuraa lämmön nousu, räkätautia ja lihaskivun tunnetta.
Viluisuuteen vaikka parasetamolia ja äkkiä.
Muijan jo vanhentuneet Buranat auttoivat pahimman yli. - terskanpoti
Duact Finrex tiukkaa viinaa vähäsen, ja jo luistaapi suksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826