Kertokaas nyt rahti-Reinot ja runkku-Pentit, että miten tulee suorittaa oikeaoppinen renkaille kuseminen?
Renkaille kuseminen 101
5
778
Vastaukset
- nakkihyttivolvo
Sen kun ruikkii renkaille tankatessa ja sit nopeesti pili housuun ja loppu desilitra kalsareille. Enemmän kiinnostaa tuo todella yleinen mittarikentälle läjätys, marjakiisselien ja vanujen ahminta sekä suussa olevan janon tunteen lopettaminen jollain marjalta maistuvalla mehuliini mehukalla.
- jakeluautoapina
Mie väännän aina tortun parkkipaikalle, kunhan ensin oon kussu renkaille. Sitte otan kolleekalta suihin, ja taas paanalle. Kivaa olla jakeluautoapina.
- rahtiKeiju
Simpautan permat renkaalle, kun on hytässä ensin kateltu jynkkyä tietsikalla. Paskat lasken muahan aisalla istuen ja kusi tulee samalla.
- lkjhgf
Anna mennä saat kyrpä........................
- Anonyymi
Loroottavat j a paskovat, Saatanan runkkarit puhelinkopit täyteen eritteitä
Tasa-arvoa tietty Tämäkin on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673