Hei.
Saako PowerPointissa näkyviin esityksen kokonaiskestoajan ?
Minulla on 209 kuvan esitys, mihin liitän musiikkiraidan. Ja tuon musiikkiraidan pitäisi olla saman mittainen esityksen kanssa.
Koska kuvaesitys on jatkuva, eli aloittaa aina alusta, niin musiikki katkeaa viimeiseen kuvaan ja aloittaa ensimmäisestä kuvasta alusta siis ensimmäisestä musiikkiraidasta.
VAikeus on siinä että nyt en tiedä mistä kohtaa yhdistetyn musiikkiraidan pitää katkaista, että se ei loppuisi kesken kun kananlento, vaan voisin sen muokata diaesitykseen sopivasti päättyväksi.
Ääniraidan tasoitus esitykseen
RaeXX
1
674
Vastaukset
- määräajat
Kokeile määräaikoja
SIllä selviää koko esityksen kesto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit2033260Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli282906Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html1061593Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎1991511Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "3271320Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki851237- 571225
Petit miestäsi
Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.691086Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?851054- 64938