Olen 16-vuotias tyttö ja kooltani 50kg/166cm (suurin osa lihasta, joten näytän alipainoiselta..)
En omista yhtään kurveja, persettä on vähän(kun sitä olen treenannut) mutta esim. Rinnat ihan kadoksissa.
Kaikki kaverini sanovat kuinka olen liian laiha ja pojat haukkuvat laudaksi. Ensimmäisellä kerrallanikin (ex)poikaystäväni järkyttyi rintojeni pienuutta eikä saanut edes seisokkia enää, koska oli niin "turned off" :(
Mua satuttaa kaikki kommentit, mutta en voi tälle mitään.
Syön aina ihan hulluna siinä toivossa että lihoisin, mutta vaa'alle noustua tulee vain 1kg ja se lähtee yössä pois, sen lisäksi vielä tulee todella huono olo kun vetäisen 3000kcal joku päivä pakolla alas :(
Voiko joku auttaa? Haluan nimenomaan RASVAA(kurveja) lisää, otan kaikki keinot vastaan:(
Miten lisää painoa??
7
<50
Vastaukset
- lääkäriinmars
lääkärille.
- Eiköhäaikanopeetuu
Suklaata karkkii
Siinä se ongelma onkin, että kaikki mun näkemät tytöt jotka treenaa tosissaan jotain voimisteluu tai jotain ei omista minkäänlaista persettä tai rintoja. Joten ehkä sun laihuus johtuu vain koska treenaat niin paljon
- epätoivoinennn
en treenaa paljon? Oikeastaan en treenaa ikinä. Kyykkyjä omalla painolla teen en muuta ja sillä saanut persettä kasvatettua.
Syö paljon, ja säännöllisesti. Aamupala lounas välipala päivällinen ja iltapala.
- voimiasulle
oot nuori viela. liiku normaalisti. mutta ala treenaa liikaa. itse pidan hoikista
- kylläsesiitäsit
Mä oisin ihan myyty jos seurustelisin noin laihan tytön kaa :) tuota kroppaa jaksais ihailla kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822