Olen 16-vuotias tyttö ja kooltani 50kg/166cm (suurin osa lihasta, joten näytän alipainoiselta..)
En omista yhtään kurveja, persettä on vähän(kun sitä olen treenannut) mutta esim. Rinnat ihan kadoksissa.
Kaikki kaverini sanovat kuinka olen liian laiha ja pojat haukkuvat laudaksi. Ensimmäisellä kerrallanikin (ex)poikaystäväni järkyttyi rintojeni pienuutta eikä saanut edes seisokkia enää, koska oli niin "turned off" :(
Mua satuttaa kaikki kommentit, mutta en voi tälle mitään.
Syön aina ihan hulluna siinä toivossa että lihoisin, mutta vaa'alle noustua tulee vain 1kg ja se lähtee yössä pois, sen lisäksi vielä tulee todella huono olo kun vetäisen 3000kcal joku päivä pakolla alas :(
Voiko joku auttaa? Haluan nimenomaan RASVAA(kurveja) lisää, otan kaikki keinot vastaan:(
Miten lisää painoa??
7
51
Vastaukset
- lääkäriinmars
lääkärille.
- Eiköhäaikanopeetuu
Suklaata karkkii
Siinä se ongelma onkin, että kaikki mun näkemät tytöt jotka treenaa tosissaan jotain voimisteluu tai jotain ei omista minkäänlaista persettä tai rintoja. Joten ehkä sun laihuus johtuu vain koska treenaat niin paljon
- epätoivoinennn
en treenaa paljon? Oikeastaan en treenaa ikinä. Kyykkyjä omalla painolla teen en muuta ja sillä saanut persettä kasvatettua.
Syö paljon, ja säännöllisesti. Aamupala lounas välipala päivällinen ja iltapala.
- voimiasulle
oot nuori viela. liiku normaalisti. mutta ala treenaa liikaa. itse pidan hoikista
- kylläsesiitäsit
Mä oisin ihan myyty jos seurustelisin noin laihan tytön kaa :) tuota kroppaa jaksais ihailla kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1807537Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa893741"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1243647Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma832941Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1172462- 1362004
- 571414
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591342Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3811342