PORVARI RAHASTAA- JÄTÄ ENNEMMIN KADUNVARTEEN TAI NAAPURIN PYÖRÄPARKKIIN- ja lappu: SAA OTTAA!
Metallinkierrätys on rikos: ostetaajn eurolla tonni, ja myydään 100-kertaseen hintaan rikkinäisetkin polkupyörät!!!
Jopparit kuriin.
sama päätee moineen muuhunkin tuotteeseen- tietotekniikka, kodinkoneet, viskatkaa niihin ilmaiskoreihin kirpputoreille tai jättäkää SAA OTTAA-alpåunkanssa tienvarteen, kuten ulkomailla osataan tehdä!!
HERÄTKÄÄ JO !!!!
Sama pätee moneen muuhunkin tuotteeseen, mutta polkupyörät on tärkein: niilläköyhätkin voi liikkua paikasta toiseen, eikä tarvi maksaa hurjia taksoja joukkoliikenteeseen (joka voisi olla ilmaista, kuten joissain suurkauopungeissa jo on - Suomnessa vihreät ei edes keskustele tästä asiasta!!?!?!?!).
SEIS! Älkää viekö polkupyöriä kierätykseen-hukkaan
PorvaritRAHASTAAköyhiltä
1
141
Vastaukset
- ÄÄNIavaruudesta
767IRRT
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14448888/miten-voidaan-olettaa-suomalaisten-alistuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678