kertokaapa kypsät naiset minkä ikäisinä lakkasi miehet kiinnostamasta ? vai onko täällä joku telaketju miesten vihaaja joka kirjottelee näille palstoille ?
kiinnostus miehiin
67
59
Vastaukset
Aloitus on silkkaa viha-puhetta miehiä rakastavia naisia kohtaan.
Inhan on kateellista huttua.
H.- vai.oletko
Eikä ole, et tiedä kun et ole nainen.
Ei kai koskaan lakkaa.
Millaista kiinnostusta aloittaja tarkoittaa, minua kiinnostaa miehet ja naiset saman verran. Läheisempi kiinnostus suuntautuu yhteen mieheen.
Käyn palvelutalossa katsomassa ihmisiä. Sielläkin vielä naiset kilpailevat vähistä miehistä. Dementoituneet ehdottelevat vanhasta muistista toiselle muistamattomalle: "Mennäänkö yläkertaan". Ilme on paljon puhuva ehdotusta tehtäessä. Naiset ovat aktiivisempia kuin miehet osoittamaan kiinnostusta.Samaa mietin, minkälainen kiinnostus on kyseessä.
Minua esim. kiinnostaa hyvin paljon nelivuotiaan miehen kuulumiset, viimeisiä tietoja sain tänä aamuna.
Pojalla on kuulemma päiväkodissa kova kysyntä. Tytöt tykkää, eräs pikkuneiti oli aamulla ollut vastassa, nallukka kainalossaan ujosti "hei A...." kuiskannut.
- Psykoterapeutitar
Siinä vaiheessa, kun huomasi, ettei se muuksi muutu!
- LadyMummu
Kerron sitten , kun tiedän vastauksen kysymykseesi .Palataan kuulolle 90 v palstalla , jos hengitys pihisee ja sulla riittää mielenkiinto kysellä .
- miehenunelmat
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001251465.html
Tällaisista naisista miehet tykkää. Kaksikymppinen viisikymppiselle.
Ukkeli raasu, jotenkin liikuttava noissa farkuissaan. Nauttikoon niin kauan kun sitä kestää, eihän saman ikäisilläkään liitot kestä.- LadyMummu
Ilta- Sanomat kertoo vain sen minkä haluat nähdä ja piilottaa loput miehet maton alle.
korpikirjailija kirjoitti:
Ihmeen vanhan näköinen 52-vuotiaaksi tämä mies. Olisiko syynä lisäaineet lihaksissa.
"korpikirjailija"
Sinunko on aloitus?
H.- EiHassumpi
Kelpais kyl mulle
- En-tiedä-vielä-
kysykää parinkymmenen vuoden kuluttua.
???
Todella outo aloitus.
Ketä täällä nyt on vihattu?
Miehiä ei ainakaan...<3- adalmanta
Ei ole lakannut. Kohdalleni on osunut ihania miehiä. Valitettavasti ovat lentäneet tavoittamattomiin. En ole erityisesti hakenut, mutta elämääni saapui taas ihana mies. Tässä iässä ei enää perusteta yhteistä kotia, nautitaan yhteisistä hetkistä.
- onkoKunnonmiehiäOlemassa
Kunnon miehiin kiinostus ei lopu koskaan,
se vaan on esteenä, kun vanhat naiset ei kelpaa enään kunnon miehille,
onnen onkijat, hyväksi käyttäjät ovat kyllä kimpussa,
niitä juoksee vanha nainen karkuun sen ku kintuista pääsee,
oma oli kaikkeni, ainoain, luoja kutsui hänet tuonpuoleisiin ikuisiin juliin,
jätti minut yksin tänne ikävään,- 2.Kunnonmies
Höpöhöpö. Kunnonmiehet ei naista kiinnosta tässäkään ikäryhmässä niinkuin ei ole kiinnostanut aikanaan nuoremmissakaan. Itse olen paras todiste tästä.
- kunnonNainen-
2.Kunnonmies kirjoitti:
Höpöhöpö. Kunnonmiehet ei naista kiinnosta tässäkään ikäryhmässä niinkuin ei ole kiinnostanut aikanaan nuoremmissakaan. Itse olen paras todiste tästä.
Mielenkiintoista,
sanohan missä tommosia kasvaa, - 2.Kunnonmies
kunnonNainen- kirjoitti:
Mielenkiintoista,
sanohan missä tommosia kasvaa,Eikohän meitä liene kasvanut useammallakin paikkakunnalla. Itse olen kasvanut keskimäärin Suomen keskipisteestä sadan kilometrin sisällä, asunut lähes parillakymmenellä paikkakunnalla, enimmäkseen Suomessa. Joten lienee riittävän laaja kokemus asiasta!
2.Kunnonmies kirjoitti:
Eikohän meitä liene kasvanut useammallakin paikkakunnalla. Itse olen kasvanut keskimäärin Suomen keskipisteestä sadan kilometrin sisällä, asunut lähes parillakymmenellä paikkakunnalla, enimmäkseen Suomessa. Joten lienee riittävän laaja kokemus asiasta!
Kun sinulla noin hyvä kokemus asiasta on, oletko tehnyt asialle mitään. Eli onko vallitseva olotila mielestäsi ihan Ok, vai olisiko asialle tehtävissä jotain, että kunnon miehet ja kunnon naiset tapaisivat ja voisivat viettää kunnon elämää yhdessä, koska jotenkin olin aistivani, että asia ja elämä voisi olla toisinkin. Vai miten lie.
Käpertyvätkö kunnon ihmiset aina siihen kunnollisuuteensa ja odottavat vain, kkunnollisuuden tornistaan sitten vilkuilevat vain nenän vartta alaviistoon.
Eihän kunnon miehen eikä naisenkaan kannata jättää elämää elämättä, eihän.
Kun olen tämmöinen kunnoton nainen niin tuli mieleeni kysymys, onko täysin mahdoton ajatus, että kunnon mies voisi rakastua kunnottomaan naiseen.
No, niin siinä sitä ollaan, ensin pitäisi määritellä tietysti mitä se kunnollisuus oikein on. Sekin voi olla niin monimuotoinen asiaa ja riippua katsonta kulmasta yms.- Kunnollinen_nainen
rosaliiin kirjoitti:
Kun sinulla noin hyvä kokemus asiasta on, oletko tehnyt asialle mitään. Eli onko vallitseva olotila mielestäsi ihan Ok, vai olisiko asialle tehtävissä jotain, että kunnon miehet ja kunnon naiset tapaisivat ja voisivat viettää kunnon elämää yhdessä, koska jotenkin olin aistivani, että asia ja elämä voisi olla toisinkin. Vai miten lie.
Käpertyvätkö kunnon ihmiset aina siihen kunnollisuuteensa ja odottavat vain, kkunnollisuuden tornistaan sitten vilkuilevat vain nenän vartta alaviistoon.
Eihän kunnon miehen eikä naisenkaan kannata jättää elämää elämättä, eihän.
Kun olen tämmöinen kunnoton nainen niin tuli mieleeni kysymys, onko täysin mahdoton ajatus, että kunnon mies voisi rakastua kunnottomaan naiseen.
No, niin siinä sitä ollaan, ensin pitäisi määritellä tietysti mitä se kunnollisuus oikein on. Sekin voi olla niin monimuotoinen asiaa ja riippua katsonta kulmasta yms.Se kunnoton elämä tuntuu sinusta olevan ainoa elämisen arvoinen elämä. Mottosi on varmaan ollut ja tulee aina olemaan:
" ALAS KUNNOLLINEN ELÄMÄ KNNOLLISINE IHMISINEEN!"
Vedät nopeasti kunnolisen miehen kunnottomaan tilaan. Kunnollinen_nainen kirjoitti:
Se kunnoton elämä tuntuu sinusta olevan ainoa elämisen arvoinen elämä. Mottosi on varmaan ollut ja tulee aina olemaan:
" ALAS KUNNOLLINEN ELÄMÄ KNNOLLISINE IHMISINEEN!"
Vedät nopeasti kunnolisen miehen kunnottomaan tilaan.Kerronpa mun lapsellisen mottoni, se ei jostain syystä ole ihan tuo mitä arvelet, vaan se on tämä :
"Etsi aina elämässäs kaunista ja hyvää,
silloin kannat sydämessäs onnen kultajyvää."
Mikä mahtaa olla sinun mottosi, kerro.- Kunnollinen_nainen
rosaliiin kirjoitti:
Kerronpa mun lapsellisen mottoni, se ei jostain syystä ole ihan tuo mitä arvelet, vaan se on tämä :
"Etsi aina elämässäs kaunista ja hyvää,
silloin kannat sydämessäs onnen kultajyvää."
Mikä mahtaa olla sinun mottosi, kerro.Kivaa, kun vastasit. En saa omaa mottoasi sopimaan sen kuvan kanssa yhteen, minkä sain sinusta kommentoimaani ajatustasi
lukiessani. Sain käsityksen, että halveksit "kunnollisesti" eläviä ihmisiä. Minua on kutsuttu "Pylväspyhimykseksi". Istun korkealla pylväällä, että en likastaisi itseäni. Tosiasia on, että sain rypeä kuralätäkössä ja pitää huolta toisten lapsista, kun he kännäsivät ja tappelivat. Siitä minua ylenkatspttiin ja pilkattiin selvin päin "Kunnolliseksi naiseksi". Sain sen nimen jo nuorena rippikoululaisten ryyppyjuhlissa. "Kunnollinen nainen" joka on tiukkapipo, ei osaa juhlia, elää, pitää hauskaa! Pesee toisten oksennukset ja nukkuu vaatteet päällä toisten juhliessa, jos joutuu raahaamaan jonkun sairaalaan keskellä yötä. Kaikkien herjaamana.
Sain juuri luettua tämän lenkin ja nauroin kaksinkerroin "Joppelipuppelin" yhteenvetoa:
"Kikkeliskokkelis ja mukkelismakkelis" - ajattelin sen olevan sisareni motto hänen haaliessaan miehiä eri kontinenteilta.
Minä kutsun sisartani "Lumikiksi" - 7 kääpiötä ja 1 prinssi.
Sisareni kutsuu minua mielisairaaksi idiootiksi ja järjestää minulle vieraan humalaisen miehen kylään, kun hoidan hänen lapsiaan.
"Lumikki" juhlii prinssinsä kanssa ja antaa kotiavaimet ventovieraalle miehelle ja käskee mennä kotonaan olevan yksinäisen naisen luo, sillä kaikki naiset haluavat sitä! Olipa kiva hoivata heidän lapsiaan ja saada humalainen sälli päälleen! "Kunnollinen-nainen" ei kiittänyt saadusta huomiosta.
Ilman niitä ylenkatsottuja "kunnollisia naisia" ei olisi niitä hauskaa pitäviä "kikkeliskokkelis-mukkelismakkelis" kokemuksia niin paljon.
Et ole ainoa, joka pitää kunnollista elämää viettäviä "käpertyjinä",
pelkuri-vellihousuina, jotka eivät kykene muuhun toimintaan.
Kun norsun sitoo köydellä puunrunkoon nuoresta, niin se ei opi tuntemaan omia voimiaan.
Kun nuoren ihmisen sitoo äidin piiaksi isoon lapsilaumaan -
isän kylväessä villikauraa pitkin kaunista Suomea, niin siinä
on taivutettu nuorena nöyrän pelokkaana toisten palvelukseen.
Itsekkyyden ja vastuuttomuuden huippu, jos tehtäväänsä laiminlyö.
Toisten epäonnistuminen, tyytymättömyys on hänen syytään.
Löysin vasta 60 palstan ja ihmettelen todella elämän kulkua... Kunnollinen_nainen kirjoitti:
Kivaa, kun vastasit. En saa omaa mottoasi sopimaan sen kuvan kanssa yhteen, minkä sain sinusta kommentoimaani ajatustasi
lukiessani. Sain käsityksen, että halveksit "kunnollisesti" eläviä ihmisiä. Minua on kutsuttu "Pylväspyhimykseksi". Istun korkealla pylväällä, että en likastaisi itseäni. Tosiasia on, että sain rypeä kuralätäkössä ja pitää huolta toisten lapsista, kun he kännäsivät ja tappelivat. Siitä minua ylenkatspttiin ja pilkattiin selvin päin "Kunnolliseksi naiseksi". Sain sen nimen jo nuorena rippikoululaisten ryyppyjuhlissa. "Kunnollinen nainen" joka on tiukkapipo, ei osaa juhlia, elää, pitää hauskaa! Pesee toisten oksennukset ja nukkuu vaatteet päällä toisten juhliessa, jos joutuu raahaamaan jonkun sairaalaan keskellä yötä. Kaikkien herjaamana.
Sain juuri luettua tämän lenkin ja nauroin kaksinkerroin "Joppelipuppelin" yhteenvetoa:
"Kikkeliskokkelis ja mukkelismakkelis" - ajattelin sen olevan sisareni motto hänen haaliessaan miehiä eri kontinenteilta.
Sisareni kutsuu minua mielisairaaksi idiootiksi ja järjestää minulle vieraan humalaisen miehen kylään, kun hoidan hänen lapsiaan.
"Lumikki" juhlii prinssinsä kanssa ja antaa kotiavaimet ventovieraalle miehelle ja käskee mennä kotonaan olevan yksinäisen naisen luo, sillä kaikki naiset haluavat sitä! Olipa kiva hoivata heidän lapsiaan ja saada humalainen sälli päälleen! "Kunnollinen-nainen" ei kiittänyt saadusta huomiosta.
Ilman niitä ylenkatsottuja "kunnollisia naisia" ei olisi niitä hauskaa pitäviä "kikkeliskokkelis-mukkelismakkelis" kokemuksia niin paljon.
Kun norsun sitoo köydellä puunrunkoon nuoresta, niin se ei opi tuntemaan omia voimiaan.
Löysin vasta 60 palstan ja ihmettelen todella elämän kulkua...Kyllähän elämä on joskus ihmettelemisen arvoinen juttu.
No, katselet kauemmin tätä palstaa ja huomaat, aikalailla tavan asioita nämä 60 jututkin ovat,mukavasti laidasta laitaan.- kunnon.miehiä
Kunnollinen_nainen kirjoitti:
Kivaa, kun vastasit. En saa omaa mottoasi sopimaan sen kuvan kanssa yhteen, minkä sain sinusta kommentoimaani ajatustasi
Löysin vasta 60 palstan ja ihmettelen todella elämän kulkua...Kunnollinen on monen mielestä liian pliisu, mutta sellaiseen voi luottaa, tuli vastaan mitä tahansa.
Hulivili tyhjänpuhuja juoppo on monen mielestä jännittävä tyyppi. Koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee vastaan. - Kunnollinen_nainen
rosaliiin kirjoitti:
Kyllähän elämä on joskus ihmettelemisen arvoinen juttu.
No, katselet kauemmin tätä palstaa ja huomaat, aikalailla tavan asioita nämä 60 jututkin ovat,mukavasti laidasta laitaan.Ens kertaa, kun törmään nimimerkkiisi, muistan todelisen mottosi ja
pidän sitä kuin olemuksesi sydämenlyöntinä.
Kaiken muun kokemuksesi, näkemyksesi kuin elämän myrskyjen tuomaa ajopuuta rantaasi. Ajopuuta, josta saa paljon kaunista ja hyvää tai vain nuotiolla poltettaessa lämpöä ja ehkä aterian.
Kirjoitin mottosi päiväkirjaani ja toivon sinulle tänäänkin
jotain "kaunista ja hyvää" sydämesi aarrekammioon... - Kunnollinen_nainen
kunnon.miehiä kirjoitti:
Kunnollinen on monen mielestä liian pliisu, mutta sellaiseen voi luottaa, tuli vastaan mitä tahansa.
Hulivili tyhjänpuhuja juoppo on monen mielestä jännittävä tyyppi. Koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee vastaan.Elämä on kovaa ja monen on vaikeaa kestää taistossa toivorikkaana.
Harvoin saa sen, mitä odottaa ja se saa pakenemaan mielikuvitusmaailmaan.
Hulivili ei saa aina mahdollisuutta ilmaista kykyjään, taitojaan
luomalla jotain haluamaansa arvokasta ja hoitelee itseään huumeilla.
Ruoka on kai ensimmäinen "rauhoittava" lääke - se näkyy kansassa.
Lohdutusta saa monin tavoin. Pliisutkin turvautuvat korvikkeisiin.
Onneksi hulivilit ja pliisut tulevat molemmat joskus rakastetuiksi.
"Jokaiselle joku on kai rakkain..." Ray Charlesin mörköääni soi sielua hyväillen taustalla...
- Heikunkeikku
Vaikka kuinka yrittäisin olla huomaamatta miehiä, niin jos älykäs, persoonallinen uros rupatteluun ryhtyy, niin huomaamattomuusyritykseni nollaantuu ja tuntuu, että kovasti kiinnostuneena höröttelen korviani ja keskusteluun ryhdyn.
Useimmat miehet eivät saa kiinnostustani heräämään, mutta kyllä niitä miun maun mukkaisia vaan nurkkien takana silloin tällöin lymyää.
Oikein valtaisan hirmu innostavia tyyppejä en ole vähään aikaan nähnyt. Kun en ole sellaisissa paikoissa liikuskellut, jossa semmosia ihanuuspoitsuja olisin voinut tavata.
Nyt on menossa hiljaiseloilua, enkä sen takia oikein suurta kiinnostusta tunne miehiä kohtaan. Mutta mistäs sitä tietää, jos tästä hiljaiselostani heräjän. Huomenna tai sit tai sit. Olisi kannattanut erota raamit heiluen, eikä ylläpitää minkäänlaista väliä, nyt saan harva se päivä muistutuksen siitä että miksi suhde ei ole mua varten. Tosin, ei mulla tälleenkään mikään hätä ole, miehittämättömänä.
Silloin tällöin elämänvirta tuo eteen sellaisen, että edes muistuu mieleen mitä Miehen kanssa voi tehdä. Rupee tuijottaa tähtiä ja ulvomaan kuuta. Jokin vaan menee aina pieleen.
Jos aloittaja on tosissaan, ja on mies. Eikä siis nainen joka provoilee. Niin pieni vihje sulle. Älä tavoittele naisia noin ylipäänsä. Tavoittele yhtä. Eikä kantsis lähettää niitä signaaleja myös väärään paikkaan, se tekee vain surulliseksi.Vaan kun tavoittelevan miehen tutka pyörii vinhaa vauhtia, niin se ehtii havaitsemaan kaiken naista muistuttavan olemassaolon ja signaalit lähtevät nopeasti. Myös vääriin paikkoihin.
Joku saattaa jäädä suremaan.- A.Louhintamies
Menehän musaketjuun niin pääset tutkakuviin.
A.Louhintamies kirjoitti:
Veikö herro Håå sun neidon? Kokeile sä omaa onnea vaan, äläkä ruikuta kuin muita onnistaa.
A.Louhintamies kirjoitti:
Eiköhän mennä yhdessä, katsotaan kumpaan signaali ensin kohdistuu.
Vai sujahtaako vauhdilla ohi :)
- reppuriika
Meikäläinen ei ole varmaan koskaan ollut noin yleisesti kiinnostunut "anonyymisti" vain miehistä, siis tarkoittanet että pitäisi saada se mies vain kun haluaisi sitä. Kyllä se jonkinlainen ihastus tai tunneside pitää ensin syttyä tiettyyn mieheen. Pitäisi tulla mielenkiinto tutustua tyyppiin ja asioiden edessä kai sitten se eroottinenkin säpinä saattaisi alkaa orastamaan.
Elin neljännesvuosisataa miehen kanssa ja eron jälkeen oli yksi ystävä, josta ehkä olisin pitänyt, mutta minä en kiinnostanut häntä siinä määrin ja ystävyytemme loppui. Ja jos ihan rehellinen olen, niin olisiko yksi tai kaksi ollut tämä ystävyys mukaan luettuna että olisin puoleltani kokenut, että voisi naisena kiinnostaa.
Minä ole vain sellainen, että aika harvoihin se kipinä syttyy. Uskon että jossain sielun alitajunnassa se minunkin naiseuteni piilee. Ja varmaan se seksikkyyteni onkin sitten enemmän sielun tasolla syttyvää ja elävää eikä kumpua fyysistä tarpeista. - Tavuviiva
Aloittajalle. Ehkä luet naisia väärin? Miehet, kaikenikäiset ovat kiinnostavia.
On kivaa huomata, että kun on päässyt tähän syvään, syvään, syvään keski-ikään, voi keskustella nuorempien kanssa ASIOISTA eikä tarvitse ollenkaan tuhlata energiaa siihen, mitä tuo ajattelee tai minusta tykkää. Siksikin tämä 60 on hyvä ikä, kun on aikalailla nähnyt elämää (muidenkin) ja elänyt, osaa jo suhtautua sanoisko rennommin miehiinkin kuin tyttösenä. - Lupiini_11
Minä olen kauhea flirttailija, töissäkin flirttailen, kun vain joku miespuolinen on lähietäisyydellä, tutut tietävät sen kyllä ja flirttaavat takaisin, ihan ilman mitään tarkoitusta kumminkaan puolin.
Myös homojen kanssa voi harrastaa flirttiä.
On mukava, kun maailmassa on molempia sukupuolia.
Aiemmin toinen keskustelija mainitsi, että tämänikäinen voi suhtautua rennommin miehiin kuin tyttösenä. Allekirjoitan. Tämän lisäksi en ole etsimässä minkäänlaista parisuhdetta, kotileikit on leikitty, ne ei olleet minua varten. En tiedä, olisinko valmis irtosuhteeseen, jos joku sopiva tulisi vastaan. Miehet joita tapan tulevat vastaan töissä, harrastuksissa tai muussa vastaavassa, joten heitä en arvioi potentiaalisina kohteina, en käy kapakoissa enkä etsi ketään netistä tai muualta.
Kiinnostus miehiin ei vissiin häviä yhdeksänkymppisenäkään. Silloin vissiin jahtaan jotain pappaa rollaattorin kanssa, ihan vain huvin vuoksi, nyt katselen mieluummin itseäni hieman nuorempia, mutta enintään kymmenen vuotta ikäeroa. - katsonaamiontaa
Asia kiinnosti kuitenkin sen verran, että lähes koko palstan mummokatras kävi näytillä.
Onneksi miehet älysivät pysytellä poissa.Mä puutun mummilistasta vielä, mut kun olen niin mahdottoman raaka tapaus niin mietin kauan viittinkö vastata vai en. No, tässä se nyt kuitenkin tuli.
- ohimenisit
Kenelle ne kävivät näytöillä? Onko täällä haku ollut päällä?
- Heikunkeikku
ohimenisit kirjoitti:
Kenelle ne kävivät näytöillä? Onko täällä haku ollut päällä?
Hyvän kysymyksen vetäsit.
Tämä palsta on mielestäni tullut ihan mahdottomaksi. Jos vastaa johonkin asia-aloitukseen, niin se muuttuu (ketju) jossakin välissä täysin ala-arvoiseksi. Jos taas vastaa johonkin vähemmän asia-aloitukseen, mutta muuten ok-juttuun, niin eiköhän siihenkin tule sellaisia kommentteja, että ne jotka ovat kommentoineet, niin ne ovat ihan "toisarvoisia" typeryksiä.
Tulee tunne, että ei oikein tiedä mihin aloitukseen Uskaltaa vastata, ettei se käännetä johonkin aivan uskomattomiin ulottuvuuksiin.
Harmi. Palsta saattaisi olla oikein hyvä, mutta joukossa on epätasapainoisia ihmisiä ja se vie fiilikset veks. - Lupiini_11
Mitä pahaa on siinä, jos miehet kiinnostavat enempi kuin porkkanoiden poiminta ?
Ja mistä lähtien ikääntyminen on ollut jokin rikos ja ikääntyneille ihmisille keksitään milloin mitäkin haukkusanoja? Käsittääkseni me kaikki vanhenemme samassa tahdissa eli yhden päivän kerrallaan eikä kukaan meistä ole voinut valita, milloin maailmaan syntyy. No jotkut ikääntyvät nopeammin mitä biologinen ikä on johtuen omista elintavoista. Sinänsä "Katsonaamiontaa"-nikin viestissä ei mun mielestä mitään pahaa ollut. Totesi että naisia kiinnostaa miehet. Ei sanonut onko se paha asia vai hyvä.
Ja samaten kuin hän, minäkin olisin ehkä vähän ihmetellyt miesten lukutaitoa jos kaikki molemmat olisivat tunkeutuneet tähän ketjuun :)) no vähän provoilen...
Ketju kun oli suunnattu naisille.
Ei tarvi ottaa itteensä mikäli ei halua, mikäli ei suoraan syyllistetä. Mutta siinä olen Heikun kanssa samaa mieltä, että on vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu. Silti, tavallaan valinta sekin on, antaako vaikuttaa vai ei.hmp.f kirjoitti:
Sinänsä "Katsonaamiontaa"-nikin viestissä ei mun mielestä mitään pahaa ollut. Totesi että naisia kiinnostaa miehet. Ei sanonut onko se paha asia vai hyvä.
Ja samaten kuin hän, minäkin olisin ehkä vähän ihmetellyt miesten lukutaitoa jos kaikki molemmat olisivat tunkeutuneet tähän ketjuun :)) no vähän provoilen...
Ei tarvi ottaa itteensä mikäli ei halua, mikäli ei suoraan syyllistetä. Mutta siinä olen Heikun kanssa samaa mieltä, että on vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu. Silti, tavallaan valinta sekin on, antaako vaikuttaa vai ei."..vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu.."
Helppoa se on, et vain päästä vettä veneeseen.
Annat loiskua yli tai ohi.hmp.f kirjoitti:
Sinänsä "Katsonaamiontaa"-nikin viestissä ei mun mielestä mitään pahaa ollut. Totesi että naisia kiinnostaa miehet. Ei sanonut onko se paha asia vai hyvä.
Ei tarvi ottaa itteensä mikäli ei halua, mikäli ei suoraan syyllistetä. Mutta siinä olen Heikun kanssa samaa mieltä, että on vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu. Silti, tavallaan valinta sekin on, antaako vaikuttaa vai ei.Ne kaksi palstalla jolla on munaa (eli siis miehiä) ovat muuten tiedoksi vaan Paloma, koska hän ei anna jatkuvien nälvimisten lannistaa häntä ♥ ja minä koska söin juurin munakkaan. Nams.
expimot kirjoitti:
"..vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu.."
Annat loiskua yli tai ohi.Ehkä harjoitus tekee mestarin, tai jotain, mutta mä tunnen välillä paatin täyttyvän. Välillä ne laineet on niin suuria, kuten esim mun epäonnistuneessa ihmiskriisi-keskustelussa. Hyvä etten hukkunut.
Lainaa äyskäriä :)expimot kirjoitti:
"..vaikeaa pysyä silleen ettei ilmapiiri tartu.."
Annat loiskua yli tai ohi.Ja muuten, kolmas viesti toden sanoo... palstalla on kolme miestä viimeisen laskutarkistuksen jälkeen :))
- Patamustanikki
Niinkö?
Kolmeko vain?
- Aloituksesta
huokuu naisviha.
Omituisia ihmisiä täällä on ollut aina välillä, onneksi ei tarvitse kaikkea roskaa lukea.
Meillä on oikeus kiinnostua ja olla kiinnostunut ihan mistä itse haluamme.
En tiedä vielä kysykää kolmenkymmenen viiden ( 35 ) vuoden kuluttua. - Joppelipuppeli
Sanon vaan,että kikkeliskokkelis ja mukkelismakkelis eli se on siinä.
Kyllä mä sitten kerron, kun lakkaa. Kerro sinä minun lakkaamistani odotellessa, milloin ja minkä ikäisenä sinulla lakkasi naiset kiinnostamasta ja miksi? 😉🎶
- koettujokaikki
Taitaa käydä tässä iässä kuin sanomalehden kanssa aamulla, ei vaan löydy mitään mielenkiintoista, kaikki uutiset on jo luettu netissä.
- Iltapäivälehtiinkin
mielenkiinto täysin kadonnut.
- Sama-täällä-
enkä ymmärrä, miksi ne ennen kiinnostivat!
- töött
Jossain vaiheessa eloa koin että olin henkisesti täysin kuollut ja muserrettu - ehkä se oli se raaka ja armoton kova elämä ja rääkki,
- en vihaa ketään, mutta erakoitunut näkövammainen skitso - silleen epäkelpo mihinkään. Sitkeä sissi kuitenkin vammoista ja sairauksista huolimatta - ehkä kuulun ylikypsiin -parasta ennen päiväys ainaki 50v
sitten. - reppuriika
Kyllä se piirre että olemme miehiä ja naisia pysyy aina. Ihan tarkoituksella vastasin aiemmin kysymykseen juuri tältä näkökulmalta, että toinen vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Ei se ole aina tietoista kiinnostusta, mutta se jonkinlainen jännite säilyy miehen ja naisen välillä koko elämän ajan. Onko noin 4 - 5 viiden vuoden iässä kun lapsi huomaa että tytöt ja pojat ovat erilaisia ja tämä tietoisuus on tallella vielä hoivakodeissakin.
Sukupuolisuus antaa elämään väriä ja haasteita, mutta on siitä kyllä sitten paljon haittaakin. Yksinelävä, sosiaalisesti vilkas ja ulospäinsuuntautuva saa olla varuillaan, ettei herätä vääriä toiveita, ei tule tulkituksi väärin ja onhan sitä tarkkailun kohteena ja varsinkin tällainen kun viihtyy miehisissäkin porukoissa.
Viikonlopulla oli tilaisuus ja alkoi tulla istumapaikoista pulaa. Paikalle saapui muutamia myöhässä ja tuli myös kolmen naisen seurue ikäisiäni naisia. Takana vieressäni oli kaksi vielä tyhjää paikkaa ja yksi paikka keski-ikäisen ukrainalaismiehen miehen vieressä. Kaksi pälyili paikkoja takaa, mutta se kolmas oli selvästi pulassa kun ei millään tahtonut lähestyä sitä miehen vieressä olevaa tuolia. Minä sitten sanoin vierustoverilleni että siirryn tuon miehen viereen ja annan paikkani tädille. No nostin sitten kuitenkin kevyen tuolin sinne taakse ja sanoin miehelle että siirrän tämän tästä tuonne naisten osastoon.
Ainakin vilkasta keskustelua sukupuolisuuteen liittyvä saa aina aikaan.
Saa vain ajatella, että mikä sekamelska ja hämminki leijuu ihmisen päässä, joka on kokee olevansa milloin hetero, milloin homo tai lesbo tai trans... Nykyään kai peruskouluissa opetetaan että sukupuolia onkin kuusi eikä riitä enää olla mies tai nainen. Ja outoa että jopa monen lapsen äiti tai isä alkaa hourailemaan ettei olekaan oikea sukupuoli ja sekoilut alkavat.- Kunnollinen_nainen
Otit pulmallisen tosiasian esille - montako "sukupuolta" löytyy?
Luin aikonaan, jo lapsena, miten kuningatar Kristiinaa luultiin ensin pojaksi.
Sai prinssin tervetuliaislaukaukset kanuunasta. Isä-kuningas oli tyytyväinen
niin ovelasta naisesta, joka narraa kaikkia. Ei tullut tyttö isänsä hylkimäksi.
Entä tänään, kun kemikaalit sekoittavat hormonit täysin.
Jokin vuosi sitten se oli lääkäri, joka päätti, kummaksi 2-sukupuolinen leikataan.
Sittemin kysyttiin vanhemmilta, kumman haluavat.
Nyt sen saa päättää lapsi. Vaihtelu alkaa varhain. Vaikeuksia rittää.
Luin juuri artikkelin alkujaan olleesta pojasta, josta tuli iän myötä nainen.
Niin täydelisesti, että synnytti lapsen! Keisarinleikkauksella; haavaansa hellien.
Mies ja nainen niin tasapanoisesti, että oli ihminen, hän.
Se kuulisuus ,"Jennel"?, joku jalkapallo-jumala, oli siis ensin mies ja päätti antaa
vaimolleen yllätyslahjana ystävättären, leikkasi itsestän naisen, tuli raskaaksi.
On valssannut lehdissä ja saanut Barak Obaman kiitoksetja huomion.
Siitä seurauksena nuorien valtava vyöry sukupuolen vaihtoon.
Ehtivät vaihtaa vielä takaisin katuessaan. Nii, vaikeaa täytyy olla, lapsosilla.
Miten näiden lasten tilanne kehittyy ajan mittaan? Kaksinkerroin vaikeuksia.
Tunsin tosiaan miehen, josta tuli nainen ja aikaansai minussa kumman tunnekuohun. Minun oli vaikeaa ottaa häntä kummaksikaan.
Lapsenkaipaus hänelläkin voimakkaana. Tuskin toteuttavissa.
Nainen jää usein toiseksi, kun lapselta kysytään paremmasta hoivaamisesta.
Isä oli meillä se hellä halija, lohduttaja, opetaja, leikkijä lapsen tasolla.
Parempi organisoija, kokki, ompelija, ystävä, ymmärtäjä...
Isä on paras! - Sitten-on-
sellaisiakin, jotka ovat voimakkaasti naisia, jo pienenä 6-vuotiaana muistan rakastaneeni kahta isoveljeäni jotka nauroivat ja hymyilivät usein, vieläkin muistan heidän suuret valkoiset kiiltävänkauniit hammasrivinsä.
Veljeni vitsikirjaa opin lukemaan varhain, noin 7-vuotiaana.
Sitä ennen olin lukenut Jänis Vemmelsäären seikkailuja.
Kouluun menin mielelläni ja viihdyin siellä.
Isääni rakastin myöskin, muistan kun istuimme ojan penkalla kahdestaan, ja hän opetti minulle pajupillin teon vaiheet yksityiskohtaisesti, tai kun hän raaputti nauriista ihanaa raastetta ja antoi sitä teelusikalla suuhuni, olin silloin hyvin pieni, ehkä vuoden ikäinen.
Niin hassu olen, että minulla on muistikuvia myöskin konttausajaltani, muistan oikein hyvin ikkunoiden valoneliöt matoilla ja niiden välissä, jossa menin laatikkoni kanssa. Siinä minulla oli evästä, jonka olin itse sinne laittanut.
Olin kyllä äitiänikin rakastanut, mutta ollessani 2 ja puoli-vuotias syntyi pikkusisko, perheen kuopus, joten jouduin syrjäytetyksi.
Miestäni rakastin ja melkein jumaloin.
Syöpä vei hänet vain 64-vuotiaana, suvussa oli aikaisemmin ollut samaa syöpää, ja mieheni sen takia pelkäsi loppuajan kipuja. - Suuri suru kestää. - sokki-vaihessa
Olin shokissa mieheni mentyä pitkään, ainakin vuoden. Toimin jotenkin oudon koneellisesti.
En muista siitä ajasta paljoa muuta kuin tuon pahan olon. - Suurissa-perheissä
Sitten-on- kirjoitti:
sellaisiakin, jotka ovat voimakkaasti naisia, jo pienenä 6-vuotiaana muistan rakastaneeni kahta isoveljeäni jotka nauroivat ja hymyilivät usein, vieläkin muistan heidän suuret valkoiset kiiltävänkauniit hammasrivinsä.
Veljeni vitsikirjaa opin lukemaan varhain, noin 7-vuotiaana.
Sitä ennen olin lukenut Jänis Vemmelsäären seikkailuja.
Kouluun menin mielelläni ja viihdyin siellä.
Isääni rakastin myöskin, muistan kun istuimme ojan penkalla kahdestaan, ja hän opetti minulle pajupillin teon vaiheet yksityiskohtaisesti, tai kun hän raaputti nauriista ihanaa raastetta ja antoi sitä teelusikalla suuhuni, olin silloin hyvin pieni, ehkä vuoden ikäinen.
Niin hassu olen, että minulla on muistikuvia myöskin konttausajaltani, muistan oikein hyvin ikkunoiden valoneliöt matoilla ja niiden välissä, jossa menin laatikkoni kanssa. Siinä minulla oli evästä, jonka olin itse sinne laittanut.
Olin kyllä äitiänikin rakastanut, mutta ollessani 2 ja puoli-vuotias syntyi pikkusisko, perheen kuopus, joten jouduin syrjäytetyksi.
Miestäni rakastin ja melkein jumaloin.
Syöpä vei hänet vain 64-vuotiaana, suvussa oli aikaisemmin ollut samaa syöpää, ja mieheni sen takia pelkäsi loppuajan kipuja. - Suuri suru kestää.saattoi murrosiässä olevilla tyttärillä olla riitaisuutta, siksi heistä ei voinut tykätä.
Nuo pojat olivat yli 20 vuotta vanhempia.
Aina kun he tulivat kotiin, tuntui juhlalta, he heittivät minua ilmaan kun juoksi heitä vastaan ja äitikin oli niin onnellinen heistä.
He olivat hyvässä maineessa, kun eivät juoneet eivätkä tupakoineet ja he pärjäsivät hienosti!
- kesi.vä
Ei tässä elämänvaiheessa jaksa kiinnostua. Tosin ei niitä kohtaamisiakaan juuri ole. Näillä mennään.
Pelko jätetyksi tulemisesta , on yksi syy, kun lapsena jätetty, monta kertaa onkohan tutkittu sotalasten jätetyksi tulemista. Ei uskalla kiintyä, ei uskalla luottaa, ja ei ainakaan netin kautta voi kehenkään luottaa.
No tämä on vain minun mielipiteeniMinua ovat aina kiinnostaneet enemmän älylliset ominaisuudet kuin muskelit.
Viime viikolla tapasin sairaalassa 90 vuotiaan herrasmiehen, joka tuli istumaan viereeni ja aloitti keskustelun. Oikein mukava keskustelu, luulen että kummallekin jäi hauska muisto siitä hetkestä.
Puolisoni on minua nuorempi, hänessä on minulle haastetta sekä älyllisesti, että fyysisesti ;-)). En ole missään vaiheessa huomannut, että olisin lakannut kiinnostumasta miehiin, onneksi se on aina ollut molemminpuolista. Ihmiset ylipäänsä ovat aina kiinnostaneet enemmän kuin eläimet. Kaikenikäiset vauvasta vaariin.- Älylliset-ja-LUONNE
lisäisin noihin tuon edellisen viestin ominaisuuksiin. Kyllähän se luonne nousee kaikkein parhaaksi, älykin kuuluu siihen.
Mutta myös kunnollisuus, se ettei riistä toisia perheenjäseniä. Samassa veneessä oltiin, niin kauan kuin hän oli perheemme kanssa täällä.
Sitten tuli se isoisänsä syöpä ja vei hänet. - Kiinnostuslajitovereihin
tulee säilymään aina, niin kauan kuin elän.
- Vastaus-
Ehkä 100-vuotiaana tai vanhempana.
- Jos-jollakulla-
on jo hiipunut tai peräti loppunut, niin onko se kovin suurta ollut alunalkaenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712370Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581135Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67887Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848- 33757