Miksi saan oireita netin käytöstä?esim jos joku lähettää sähköpostin tulee mulle kroppaan oireita josta tiedän että nyt tuli e-mail vaikka kone ei ole edes päällä?Oireet on kuumotusta ja hikoilua selässä ja voimakasta tykytystä päässä.siis vain jos toiminta netissä koskee jotenkin minua?ihan kuin netti muuntais sähköpostit ja tekemisen sisällöt tunnetiloiksi jotka kohdistetaan sähköpostin saajaan?
osaisko joku kertoa?
5
921
Vastaukset
- eivoikäsittää
Ei tietokoneen ja netin ole tarkoitus matkia ihmistä vaan kone on kone ja ihminen on ihminen.
- totuusta
sähköyliherkkyys-
- Oraakkeliko
Olen huomannut aivan saman asian. Monet epäilevät, että yseessä on kenties evoluution kehittämä kyky, mutta itse uskon elektroniikkavalmistajien asentaneen kehoomme elektroniikkaa meidän nukkuessamme sikeästi.
- eräs_isä
Sammutapas nettiyhteyden, vedä yhteyskaapelin pois atk-seinärasiasta ja sammutta modeemin, riippuen siitä,millainen systeemi sinulla on. Eli säteily poikki. Siten katsot kun tiedät että posti on tulossa. Et varmaankaan saat silloin näitä tyyppillsia sähköyliherkyyden oireita.
- RAL-
Sinulla on selvänäkijän kykyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950