Miksi saan oireita netin käytöstä?esim jos joku lähettää sähköpostin tulee mulle kroppaan oireita josta tiedän että nyt tuli e-mail vaikka kone ei ole edes päällä?Oireet on kuumotusta ja hikoilua selässä ja voimakasta tykytystä päässä.siis vain jos toiminta netissä koskee jotenkin minua?ihan kuin netti muuntais sähköpostit ja tekemisen sisällöt tunnetiloiksi jotka kohdistetaan sähköpostin saajaan?
osaisko joku kertoa?
5
1156
Vastaukset
- eivoikäsittää
Ei tietokoneen ja netin ole tarkoitus matkia ihmistä vaan kone on kone ja ihminen on ihminen.
- totuusta
sähköyliherkkyys-
- Oraakkeliko
Olen huomannut aivan saman asian. Monet epäilevät, että yseessä on kenties evoluution kehittämä kyky, mutta itse uskon elektroniikkavalmistajien asentaneen kehoomme elektroniikkaa meidän nukkuessamme sikeästi.
- eräs_isä
Sammutapas nettiyhteyden, vedä yhteyskaapelin pois atk-seinärasiasta ja sammutta modeemin, riippuen siitä,millainen systeemi sinulla on. Eli säteily poikki. Siten katsot kun tiedät että posti on tulossa. Et varmaankaan saat silloin näitä tyyppillsia sähköyliherkyyden oireita.
- RAL-
Sinulla on selvänäkijän kykyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828