Olenko päätellyt oikein?

EntinenXXMies

Hei.
Olen omistanut aikanaan montakin tupla äxxää ja minulle ei ole selvinnyt, miksi niiden tuotanto lopetettiin.
Tuolloin rakentelin niitä Corbinin osilla ym.
Isot laukut oli sivuilla ja takana, koska reissua tuli tehtyä.
Olin siis tyytyväinen kaikin puolin ja puutteita korjailin, kuten ohjausiskari oli ehdoton etupään keventyessä laukkujen takia jne.
Niiden jälkeen siirryin Hd-harrastuksen pariin.
Nyt olen ollut pyörättä muutaman vuoden, mutta sen olen päättänyt korjata.
Hondan mallistosta en ole löytänyt mitään mielnkiintoista.
Kawalla kerran koeajoin ja huhhuh, ihan sama mikä oli nopeus, kun pisti kakkosen silmään ja antoi kaasua, keulii.
Tosin tuota ominaisuutta en hae, mutta kun pyörä on rakennettu kulkemaan, on siihen rakennettu myös muita ominaisuuksia, jotka on hyväksi normaaliajossa.
Kysynkin valveutuneemmilta, onko Busa se mikä minun tulee hankkia?
Jos se, niin laukut taas, Corbinin parempi penkki ja ehkä sarvien siirtosarja hieman lähemmäksi pystymän ajoasennon mahdollistamiseksi pidemmille reissuille
Ideoita muita?

3

291

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

Hanki Hayabusa tai ZZ-R 1400, itse suosin 1000cc kyykkyjä koska ne ovat nopeimpia todellisissa olosuhteissa kun on myös mutkia.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

• EntinenXXMies

Kiitos Matti.
        Ymmärrän näkemyksesi.
        Kokeilin minäkin kerran lentokentällä poliisin tutkaan 275 km/h ja puputti kun sarvet värähti.
        Taisi johtua takalaatikon telineestä joka taisi toimia etupäätä nostavana "spoilerina"
        Pyöräni joka melko varmaan on Busa, ostan pohjois Thaimaahan.
        Se on vuoristoseutua ja mutkat sen mukaisia, kuin myös teiden kunto hieman toista.
        Muut päätyy sielä enemmänkin Bmw enduroihin, mutta se ei oo mun juttu.
        Ikääkin mulla jo 55v, joten näin.

• Jutustelija1

Joo no tärkeintähän on se että itse on tyytyväinen, Thaimaassa päin joo varmasti moni ostaa BMW:n enduron, Suomessa nuo 1000cc kyykyt on parhaita. Mutta Busa on hyvä pyörä ja varmasti toimii vaihtelevissa olosuhteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      82
      2607
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      43
      2210
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1083
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      928
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      809
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      670
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      588
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      535
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      521
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      512
    Aihe